Mijn armen verkrampen momenteel helemaal van de stress omdat ik het gedaan hebquote:
En wel gaan, hè! Vertel het desnoods achteraf.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn armen verkrampen momenteel helemaal van de stress omdat ik het gedaan heb......
Ik heb het hier thuis ook niet verteld, ik zeg het morgen wel als ik ga.
Ik ga zeker! Ik wil gewoon weten hoe het zit nu.. het liefst had ik het vandaag nog gedaan maar daar was geen plek voor. Ik ga nu wel tot morgen enorm zitten stressen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En wel gaan, hè! Vertel het desnoods achteraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Ontspannen en goed doorademen naar je buik. Ga desnoods een uurtje slapen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:23 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga zeker! Ik wil gewoon weten hoe het zit nu.. het liefst had ik het vandaag nog gedaan maar daar was geen plek voor. Ik ga nu wel tot morgen enorm zitten stressen.
Bah m'n maag en borstkas doen zo'n zeer....
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:31 schreef Tinkepink het volgende:
Even voor de taalnazi's hier: deze tekst klopt toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
eindelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:27 schreef loveli het volgende:
Jurkjesweer op komst!
Zomers weer op komst
Goed gedaan!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn armen verkrampen momenteel helemaal van de stress omdat ik het gedaan heb......
Ik heb het hier thuis ook niet verteld, ik zeg het morgen wel als ik ga.
Net te laatquote:
Moet zeggen dat ik de paniek meestal wel voel aankomen en dan afleiding ga zoeken. Zo ben ik dus net maar weer de was gaan doen enzo, en ben ik mezelf gewoon ff uitgebreid gaan opmakenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Goed gedaan!![]()
En ik zou echt hulp zoeken, je gevoelens van paniek en stress komen me zo bekend voor. Ik weet nog goed het enorme gevoel van opluchting en lichtheid dat ik op een gegeven moment had na therapie(niet direct trouwens
). Ik heb ze daarna ook nooit meer gehad, buiten de normale paniek die mensen voelen (zoals toen ik me buitengesloten had en mijn ouders op vakantie waren
).
Ik had geen eetstoornis trouwens, maar de paniekgevoelens waren wel hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:45 schreef Rituals het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
crap in = crap out
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:45 schreef Rituals het volgende:
Gaat het niet zo goed met je dan? Ik heb het topic al even niet meer gevolgd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een eetprobleem. Anders dan jouw probleem, maar er moet wel iets aan gedaan worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Gaat het niet zo goed met je dan? Ik heb het topic al even niet meer gevolgd..
Bah... ik wens je veel succes.. denk dat het inderdaad verstandig is om ook eventjes naar de huisarts te gaan, wel minder dat je niet bij je eigen huisarts terrecht kan, of vind je dat niet erg?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb ook een eetprobleem. Anders dan jouw probleem, maar er moet wel iets aan gedaan worden.
Ik ken mijn huisarts niet zo goed, dus ik vind het niet ergquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Bah... ik wens je veel succes.. denk dat het inderdaad verstandig is om ook eventjes naar de huisarts te gaan, wel minder dat je niet bij je eigen huisarts terrecht kan, of vind je dat niet erg?
Als je behoefte hebt om me te pmen ofzo mag dat altijd![]()
Ik moest net ook huilen na het bellen, ontlading waarschijnlijk.
Awh, nou misschien maar fijner dan zo!quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ken mijn huisarts niet zo goed, dus ik vind het niet erg. Mijn eigen huisarts is sowieso een vrouw die heel erg houdt van de geleerde gespreksvaardigheden en standaard technieken en ik hou daar niet zo van
.
Ik denk een combinatie van ontlading en angst bij mij. Maar het komt allemaal wel goed.
De Slankie Taliban was het toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef V1z0R het volgende:
De anti-ontbijtkoek maffia heeft ook een zachte kant!
Sterkte beiden
Ik heb ook wel zin in iets warms straks...quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:05 schreef MarMar het volgende:
Ik heb zin in comfortfood dus mijn lunch wordt een kop bouillon en een bruin pistoletje uit de oven met feta munt en ui.
Ik heb nu een longsleeve coltrui aan, gewoon zo'n normale, niet dik en niet dun. Denk dat ik er nog een colbertje overheen aandoe, en dan m'n spijkerjasje als ik naar buiten ga, en een sjaal mee voor het geval dat (wind in m'n nek, sajfgsfsajn) HAHA in juni...quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:07 schreef loveli het volgende:
Laagjes, zodat je wat uit kunt trekken. Of aan.
Dat speelt ook reuze mee denk ik ja......quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:07 schreef MarMar het volgende:
je krijgt het vanzelf warmer als je lijf weer gezonder wordt
Ik was altijd al wel een kleum in mijn handen en voeten. Maar nu ben ik altijd echt compleet blauw..quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef V1z0R het volgende:
Zou het verschil in metabolisme ook te maken hebben met je lichaamstemperatuur?
Ik en m'n ma hebben het eigenlijk nooit koud en hebben een langzamere stofwisseling, terwijl m'n pa en zus het vaak koud hebben en een wat snellere stofwisseling hebben...
haha same here.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef MarMar het volgende:
Geen idee, ik denk niet dat ik bepaald een snelle stofwisseling heb. Ik heb het wel erg snel koud en als iedereen zeurt dat het te warm is vind ik het lekker. Eigenlijk ben ik pas tevreden als het meer dan 25C is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel.
Oh bah, meid, heel erg goed van je dan. Dat is zeker niet mis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanbod voor als je wilt pmen staat nog steeds. Ookal zit het bij jou misschien anders inelkaar, eetstoornis is een eetstoornis. Dus als je behoefte hebt om te praten hoor ik het wel![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |