quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef Novem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Ewelina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wat MarMar zegtquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:58 schreef MarMar het volgende:
Rituals, dappere actie van je!!! Ik ben best trots op jullie meiden!goede stappen!
Dan word het mij dus te warmquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:13 schreef MarMar het volgende:
Geen idee, ik denk niet dat ik bepaald een snelle stofwisseling heb. Ik heb het wel erg snel koud en als iedereen zeurt dat het te warm is vind ik het lekker. Eigenlijk ben ik pas tevreden als het meer dan 25C is.
Voor mij niet in ieder geval. Ik weet zelf aardig wat van voeding, maar heb hier ook veel geleerd. Ik pas het (nog) niet toe op mezelf, maar het is wel nuttig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
Beetje gekke vraag misschien, maar heeft posten in een "afvaltopic" geen verkeerd effect op je als je een eetprobleem hebt?
Vitamine B12 FTW!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. vooral is je je spieren weer wilt opbouwen.
Ik bedoel het ook meer andersom. Ben bang voor "thinspiration" en jezelf vergelijken met een ander. Zo van: als zij zo weinig eet, zou ik dat ook moeten doen. Of jezelf toch steeds te dik vinden in vergelijking met...quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Voor mij niet in ieder geval. Ik weet zelf aardig wat van voeding, maar heb hier ook veel geleerd. Ik pas het (nog) niet toe op mezelf, maar het is wel nuttig.
Oh dat wil ik dus dat komt goed uit!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. vooral is je je spieren weer wilt opbouwen.
Dat klopt. Maar ik zie ook de tendens dat als er hier een tijdje een aantal "weinig-eters" posten, vele anderen ook meteen raar gaan eten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:34 schreef Sjaapje het volgende:
Ik denk wel dat dit niet het klassieke afvaltopic is waar weinig eten wordt gepromoot, maar vooral gezond eten met toch je lichaam in het achterhoofd, en volgens mij is dat wat mensen met een eetstoornis uiteindelijk naar toe moet groeien...
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik krijg hier niet gedachten dat ik minder moet eten dan anderen hier. Ik word zelfs een beetje boos als ik zie dat anderen weinig eten (ook in mijn dagelijkse leven). Het vergelijken doe ik wel, maar dat doe ik ook in het dagelijkse leven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook meer andersom. Ben bang voor "thinspiration" en jezelf vergelijken met een ander. Zo van: als zij zo weinig eet, zou ik dat ook moeten doen. Of jezelf toch steeds te dik vinden in vergelijking met...
'Goede' voorbeeldquote:
Goed plan!quote:
Nouja, en dit vind ik dus ook wel lastig. Want hoe vaak hebben we niet tegen (bijvoorbeeld) Siral gezegd dat ze te weinig at. En dan kwam ze met excuusjes, maar ze gaf aan dat er niets aan de hand was. En nu blijkt dus van wel en ik ben bang dat dat bij meer mensen zo is of kan zijn (ook nieuwe mensen die bijv. binnen komen met een enorm mager lijstje).quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik word er zo moedeloos van als ik jonge meiden hun gezondheid zie vergallen en ze niet open lijken te staan voor redelijke argumentatie
Thanks!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan word het mij dus te warmMaar ik loop 's winters dan ook nog gewoon kleine stukken in m'n korte broek en t-shirt (naar buurtsuper en zo...)
Als het 25+C is dan ben ik echt 3 dagen nodig om aan te passen.
Mini, goed ontbijt ten eerste(goede KH's, eiwitten en goede vetten!)
Hamburgers kunnen ook gezond zijn hoor
Eet ik zelf vaak zaterdags na het trainen. Receptje (voor 3 hamburgers):
Neem 500gr ongekruid rundergehakt, meng er een eetlepel sambal doorheen.
Verdelen in 3 porties, met natte handen kneden tot een makkelijk te grillen schijf.
Peper en zout erover en grillen maar!
Zodra ze klaar zijn tussen twee plakken brood met sla, tomaat, augurk en gebakken champignons/uien, lekkere laag franse mosterd op het onderste broodje en smullen maar!
That's the spirit Moquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Niet bijgelezen!
Tentamen ging 'geen idee'. Heb wel alle vragen beantwoord, wat niet zegt dat ik wist waar ik mee bezig was, maar wil in ieder geval de docente laten zien dat ik doorzet en niet weg ga zonder te antwoorden: ik wil zien wat ik fout doe en daar aan verder gaan werken
Als ik het nèt gehaald heb met een 5,6 ofzo ben ik natuurlijk helemaal blij, en tsja, die kans is er, maar als ik 't niet gehaald heb dan hoor ik vast waar ik op moet letten. Ben eigenlijk wel opgelucht nu.
Zit niet helemaal te stressen van 'wat nou, zal ik het gehaald hebben?????' maar heb meer een over-all gevoel van zenheid met de gedachte 'als ik het niet gehaald heb is het zeker niet hopeloos, want ik heb wel alle vragen braaf beantwoord en een shitload aan syntaxbomen getekend!![]()
Zo!
En nu ga ik een roggebroodje eten
Goed zo Mo! Heerlijk, die zenheidquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Niet bijgelezen!
Tentamen ging 'geen idee'. Heb wel alle vragen beantwoord, wat niet zegt dat ik wist waar ik mee bezig was, maar wil in ieder geval de docente laten zien dat ik doorzet en niet weg ga zonder te antwoorden: ik wil zien wat ik fout doe en daar aan verder gaan werken
Als ik het nèt gehaald heb met een 5,6 ofzo ben ik natuurlijk helemaal blij, en tsja, die kans is er, maar als ik 't niet gehaald heb dan hoor ik vast waar ik op moet letten. Ben eigenlijk wel opgelucht nu.
Zit niet helemaal te stressen van 'wat nou, zal ik het gehaald hebben?????' maar heb meer een over-all gevoel van zenheid met de gedachte 'als ik het niet gehaald heb is het zeker niet hopeloos, want ik heb wel alle vragen braaf beantwoord en een shitload aan syntaxbomen getekend!![]()
Zo!
Goed dat je er zo tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
Niet bijgelezen!
Zo!
Wowquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Vandaag:
O: 450gr kwark + banaan
T: Handje cashews
T: Appel + mandarijn
L: 2 bth paprika, kipfilet, paard + 75gr forelfilet + 30gr. graved lachs + 1 blokje parmezaanse kaas + glas melk
T: 2 bth spinazie, kalkoenfilet, zalm + glas melk
T: Grapefruit
T: Blikje tonijn in olie
T: Shake
S: 45min. kracht / 45min. cardio
T: Shake
D: 200gr. koolvis, hele stronk broccoli (ik typ het tegenwoordig direct goed) met kaassausje en spekjes
T: Cashews en wodka
T: Blikje tonijn of kwark
[ afbeelding ]voor Mo!
ja! En de herkansing is pas in augustus!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:45 schreef Mini. het volgende:
[..]
Goed dat je er zo tegenaan kijkt.In elk geval weer iets dat je kunt afstrepen!
(Je kunt wel zien dat ik tegenwoordig leef aan de hand van een to do-lijst.)
Die zou eventueel op afstand kunnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef Goodbye het volgende:
Kan je die eventuele herkansing dan in Hull doen of moet je daarvoor terug naar Nijmegen?
Ja. Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, en dit vind ik dus ook wel lastig. Want hoe vaak hebben we niet tegen (bijvoorbeeld) Siral gezegd dat ze te weinig at. En dan kwam ze met excuusjes, maar ze gaf aan dat er niets aan de hand was. En nu blijkt dus van wel en ik ben bang dat dat bij meer mensen zo is of kan zijn (ook nieuwe mensen die bijv. binnen komen met een enorm mager lijstje).
Oja, dat wou ik ook nog zeggen gisteren, op die foto met Radboud-trui zag je er ook prima uit!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
De spiegel en m'n kleren vind ik ook lief op 't moment, dus![]()
thanks!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:52 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja, dat wou ik ook nog zeggen gisteren, op die foto met Radboud-trui zag je er ook prima uit!
Hihi V1z0R, dan moet ik letterlijk de helft eten van wat jij eet... Er zijn waarschijnlijk ook mensen in dit topic die ongeveer de helft wegen, of niet?No offense of course, want dat zijn natuurlijk allemaal spieren!
haha!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:54 schreef Phaidra het volgende:
V1z, ben jij een snelle eter? Als ik die hoeveelheden weg zou moeten eten, zou ik de hele dag namelijk nergens anders tijd voor hebben.
L was echt iets om in te verdrinken bij deze, maar ik heb ook liever lekker ruim. M zat al vrij ruim, dus ik dacht echt dat ze HEEL groot vielen, dus probeerde ook de S nog even, maar die was dan ineens een heel stuk kleinerquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:01 schreef Probability het volgende:
mo, ik heb ook altijd l van dat soort truien, staat ook veel mooier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |