quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze veroveren een stuk woestijn waardoor ze ruzie krijgen, ze lopen te kutten met illegale settlements, torpederen ieder vredesinitiatief, doen geen enkele concessie. En dan denk je na 50 jaar dat de regio het plotseling allemaal gaat accepteren, terwijl de dictaturen die Israël nog een beetje uit de wind houden, 1 voor 1 omvallen (en dat is pas een half jaar aan de gang, het word echt niet beter)?
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gedrag van Israël. Niets meer en niets minder. En dat verandert niet door het "blinde haat" te noemen.
je word voorspelbaar mousje ,quote:Op zondag 26 juni 2011 18:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Vindt je dat nou echt gek? Hetgeen zij, als zijnde de plaatselijke bewoners, beschouwen als hun grondgebied wordt ingepikt door een horde vreemd volk van overzee. Welk volk zou dat wel over zich heen laten komen zonder zich te verzetten, de indringer aan te vallen in een poging hem te verjagen?
ehquote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben altijd wel benieuwd naar de alternatieve geschiedenis
wouw dat is wel een oude hoor .....................quote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Nibb-it het volgende:
Kiek toch wat ik op zolder vind:
[ afbeelding ]
Wie zich bedreigd voelt door chemtrails mag een PM sturen met zijn adres dan stuur ik 'm op
ja voor als je op visite komquote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb hier ook nog een liggen met een spraakmembraan, type M15 of zo. Leuk voor de heb
Alsof die opstanden ook maar iets gaan veranderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze veroveren een stuk woestijn waardoor ze ruzie krijgen, ze lopen te kutten met illegale settlements, torpederen ieder vredesinitiatief, doen geen enkele concessie. En dan denk je na 50 jaar dat de regio het plotseling allemaal gaat accepteren, terwijl de dictaturen die Israël nog een beetje uit de wind houden, 1 voor 1 omvallen (en dat is pas een half jaar aan de gang, het word echt niet beter)?
Tja .. kom dan ook eens met een ander riedeltje behalve deze verbastering van de feiten op chronologische volgorde .. als een vreemd volk van overzee op het grondgebied van de plaatselijke bewoners en zonder diens toestemming zijn eigen staat gaat uitroepen is dat nu eenmaal de aanvallende partij, en niet de Arabier, die verdedigt zich alleen maar.quote:
Onder andere.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef moussie het volgende:
Compensatie op basis van schaamte over wat de Europeanen het joodse volk in de loop der eeuwen hebben aangedaan?
mousje ..alles word zo erg overdreven ?en je heb je stand punt weer eens herhaald . als straf u gaat terug naar topic 2 .quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja .. kom dan ook eens met een ander riedeltje behalve deze verbastering van de feiten op chronologische volgorde .. als een vreemd volk van overzee op het grondgebied van de plaatselijke bewoners en zonder diens toestemming zijn eigen staat gaat uitroepen is dat nu eenmaal de aanvallende partij, en niet de Arabier, die verdedigt zich alleen maar.
Echt waar, ik verbaas me keer op keer over deze rare kronkel, waarom wordt in dit geval de indringer als verdedigende partij gezien? Compensatie op basis van schaamte over wat de Europeanen het joodse volk in de loop der eeuwen hebben aangedaan?
Zo, doe mij er daar maar één vanquote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef C_N het volgende:
[..]
mousje ..alles word zo erg overdreven ?en je heb je stand punt weer eens herhaald . als straf u gaat terug naar topic 2 .
ik heb uit betrouw baren bronnen gehoord dat ze kunt dildos hebben in de vorm van qassam raketten in de strook .by the way.
Je vond het 'vlamousje', dat overigens met een f geschreven dient te worden, zelf dus ook te ver gaan. Maar toch nog even een seksueel getinte opmerking kon je niet laten.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef C_N het volgende:
[..]
mousje ..alles word zo erg overdreven ?en je heb je stand punt weer eens herhaald . als straf u gaat terug naar topic 2 .
ik heb uit betrouw baren bronnen gehoord dat ze kunst dildos hebben in de vorm van qassam raketten in de strook .by the way.sorry about this ,, maar het gaat toch nergens meer over
we hebben 3 verschillendequote:
he dissane de trol is er weer. jij vind alles erg ver gaan maar het punt is je gaat niet ver bij je zelf .quote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vond het 'vlamousje', dat overigens met een f geschreven dient te worden, zelf dus ook te ver gaan. Maar toch nog even een seksueel getinte opmerking kon je niet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |