ja voor als je op visite komquote:Op zondag 26 juni 2011 20:37 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb hier ook nog een liggen met een spraakmembraan, type M15 of zo. Leuk voor de heb
Alsof die opstanden ook maar iets gaan veranderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze veroveren een stuk woestijn waardoor ze ruzie krijgen, ze lopen te kutten met illegale settlements, torpederen ieder vredesinitiatief, doen geen enkele concessie. En dan denk je na 50 jaar dat de regio het plotseling allemaal gaat accepteren, terwijl de dictaturen die Israël nog een beetje uit de wind houden, 1 voor 1 omvallen (en dat is pas een half jaar aan de gang, het word echt niet beter)?
Tja .. kom dan ook eens met een ander riedeltje behalve deze verbastering van de feiten op chronologische volgorde .. als een vreemd volk van overzee op het grondgebied van de plaatselijke bewoners en zonder diens toestemming zijn eigen staat gaat uitroepen is dat nu eenmaal de aanvallende partij, en niet de Arabier, die verdedigt zich alleen maar.quote:
Onder andere.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef moussie het volgende:
Compensatie op basis van schaamte over wat de Europeanen het joodse volk in de loop der eeuwen hebben aangedaan?
mousje ..alles word zo erg overdreven ?en je heb je stand punt weer eens herhaald . als straf u gaat terug naar topic 2 .quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja .. kom dan ook eens met een ander riedeltje behalve deze verbastering van de feiten op chronologische volgorde .. als een vreemd volk van overzee op het grondgebied van de plaatselijke bewoners en zonder diens toestemming zijn eigen staat gaat uitroepen is dat nu eenmaal de aanvallende partij, en niet de Arabier, die verdedigt zich alleen maar.
Echt waar, ik verbaas me keer op keer over deze rare kronkel, waarom wordt in dit geval de indringer als verdedigende partij gezien? Compensatie op basis van schaamte over wat de Europeanen het joodse volk in de loop der eeuwen hebben aangedaan?
Zo, doe mij er daar maar één vanquote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef C_N het volgende:
[..]
mousje ..alles word zo erg overdreven ?en je heb je stand punt weer eens herhaald . als straf u gaat terug naar topic 2 .
ik heb uit betrouw baren bronnen gehoord dat ze kunt dildos hebben in de vorm van qassam raketten in de strook .by the way.
Je vond het 'vlamousje', dat overigens met een f geschreven dient te worden, zelf dus ook te ver gaan. Maar toch nog even een seksueel getinte opmerking kon je niet laten.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef C_N het volgende:
[..]
mousje ..alles word zo erg overdreven ?en je heb je stand punt weer eens herhaald . als straf u gaat terug naar topic 2 .
ik heb uit betrouw baren bronnen gehoord dat ze kunst dildos hebben in de vorm van qassam raketten in de strook .by the way.sorry about this ,, maar het gaat toch nergens meer over
we hebben 3 verschillendequote:
he dissane de trol is er weer. jij vind alles erg ver gaan maar het punt is je gaat niet ver bij je zelf .quote:Op zondag 26 juni 2011 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vond het 'vlamousje', dat overigens met een f geschreven dient te worden, zelf dus ook te ver gaan. Maar toch nog even een seksueel getinte opmerking kon je niet laten.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef C_N het volgende:
[..]
we hebben 3 verschillende
de jihad die explodeer bij gebruik .
quote:Israel accused of trying to intimidate Gaza flotilla journalists
Foreign Press Association urges Israel to withdraw threat of 10-year ban against journalists travelling with flotilla
The Foreign Press Association has accused the Israeli government of using "threats and intimidation" to stop media coverage of a 10-ship flotilla due to sail to the Gaza Strip this week.
The ships are sailing to protest against Israeli restrictions on Gaza and to commemorate last year's flotilla, which was intercepted by the Israeli navy, who killed nine of the Turkish participants.
Israel has restricted the supply of goods and the movement of individuals in Gaza since Hamas took control in 2007.
Two of the ships, the Tahrir and the Audacity of Hope, are docked in Athens, where the harbourmaster has banned the latter from leaving port until its seaworthiness is established.
Some of the other ships, including the Irish ship Saoirse, have already set sail from European ports. The ships are expected to meet in the Mediterranean before approaching Gaza later this week. The flotilla is expected to carry up to 500 passengers.
A Dutch-Italian boat will carry three members of the European parliament and one member of the Israeli parliament. Passengers on the Audacity of Hope include the author Alice Walker and Hedy Epstein, an 87-year-old Holocaust survivor. Passengers have been undergoing training in non-violent resistance techniques and instruction in what to expect if Israeli soldiers board their ship. They have also been provided with T-shirts with the message "Unarmed Civilian".
Israel has been engaged in a diplomatic campaign to prevent the flotilla from setting sail. Hillary Clinton, the US secretary of state, said last week that the flotilla was not "useful" and consular officials tried to persuade US nationals in Athens not to join the flotilla.
On Sunday Israel warned journalists, who will make up a minority of the passengers, not to travel with the flotilla. In a letter to editors, Oren Helman, the director of the government press office, wrote that the flotilla had been organised by western and Islamist extremists: "The flotilla intends to knowingly violate the blockade that has been declared legally and is in accordance with all treaties and international law."
He said journalists who participated in the flotilla would be breaking Israeli law and would be banned from Israel for 10 years, as well as facing confiscation of equipment and other measures.
The Foreign Press Association, which represents the international media in Israel, said the threat to punish journalists covering the Gaza flotilla raised serious questions about Israel's commitment to freedom of the press. "Journalists covering a legitimate news event should be allowed to do their jobs without threats and intimidation. We urge the government to reverse its decision immediately," it said.
quote:DEN HAAG - Minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal roept vrijdag de Palestijnse verzetsbeweging Hamas op tot onmiddellijke en onvoorwaardelijke vrijlating van de Israëlische soldaat Gilad Shalit.
Zaterdag is het precies vijf jaar geleden dat korporaal Shalit, destijds negentien jaar, werd gegijzeld vanuit een Israëlisch legerkamp nabij de door de Palestijnse Autoriteit bestuurde Gazastrook. Algemeen wordt aangenomen dat Hamas achter de ontvoering zit.
Rosenthal: “Hamas is verantwoordelijk voor zijn onmenselijke situatie en moet hem onmiddellijk vrijlaten. Ik vraag iedereen die een bijdrage kan leveren: help Gilad Shalit vrij te krijgen." Sinds zijn ontvoering op 25 juni 2006 is de jonge soldaat van vrijwel alle contact met de buitenwereld verstoken.
Eind 2009 ontving de Israëlische regering wel een video-boodschap van Shalit, die naar verluidt dateert van 14 september 2009. In de boodschap spreekt Shalit de wens uit dat hij snel wordt vrijgelaten.
bron en rest van het artikel.
groot gelijk hebben ze .10 year ban slaat ook nergens op .quote:
dit mag allemaal gilat zonder rode kruis en UN bezoek...quote:
Toen er net zo'n soort discussie gaande was met betrekking tot de Serviers en de Albanezen praatte je nog precies de andere kant op, bespeur ik hier nou selectieve verontwaardiging?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja .. kom dan ook eens met een ander riedeltje behalve deze verbastering van de feiten op chronologische volgorde .. als een vreemd volk van overzee op het grondgebied van de plaatselijke bewoners en zonder diens toestemming zijn eigen staat gaat uitroepen is dat nu eenmaal de aanvallende partij, en niet de Arabier, die verdedigt zich alleen maar.
Echt waar, ik verbaas me keer op keer over deze rare kronkel, waarom wordt in dit geval de indringer als verdedigende partij gezien? Compensatie op basis van schaamte over wat de Europeanen het joodse volk in de loop der eeuwen hebben aangedaan?
Er wordt niets overdreven, er worden feiten verdraaid .. het volk van overzee dat daar zijn staat uitroept is de indringer, diegene die aanvalt! De plaatselijke bewoner, de Arabier, verdedigt zich!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef C_N het volgende:
Kan je wel sorry zeggen, maar je zegt het toch .. en ja, dat gaat echt helemaal nergens over.quote:ik heb uit betrouw baren bronnen gehoord dat ze kunst dildos hebben in de vorm van qassam raketten in de strook .by the way.sorry about this ,, maar het gaat toch nergens meer over
En voor de mannen hebben we de Netanyahu .. die zuigtquote:Op zondag 26 juni 2011 21:51 schreef C_N het volgende:
we hebben 3 verschillende
he abbas ,,dat is een klein maatje .de hamas , die jeukt erg ,en dan is er de jihad die explodeer bij gebruik .
De laatste drie keer wilden de Arabieren de Israëli de zee in verdedigen. Dat hebben ze verloren, dus wanneer gaan jullie dat nou eens accepteren?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:33 schreef moussie het volgende:
Er wordt niets overdreven, er worden feiten verdraaid .. het volk van overzee dat daar zijn staat uitroept is de indringer, diegene die aanvalt! De plaatselijke bewoner, de Arabier, verdedigt zich!
Dat waren en zijn nog steeds directe buren die onder elkaar knokken over een stukje grond in het midden, en dat doen ze al een tijdje. In de verste verte niet te vergelijken met een volk dat van ver overzee op jouw grondgebied neerstrijkt om daar zijn eigen staat te stichten.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:04 schreef Hathor het volgende:
Toen er net zo'n soort discussie gaande was met betrekking tot de Serviers en de Albanezen praatte je nog precies de andere kant op, bespeur ik hier nou selectieve verontwaardiging?
Dus je geeft toe dat Israël "hun" land gewoon geroofd heeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
De laatste drie keer wilden de Arabieren de Israëli de zee in verdedigen.
Nooit.quote:Dat hebben ze verloren, dus wanneer gaan jullie dat nou eens accepteren?
Er is nog plek op de boot voor volgende week, sla je slag!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat Israël "hun" land gewoon geroofd heeft.
[..]
Nooit.
Ik neem aan dat je drijven bedoelt. Als je al van die bombarie-retoriek wil citeren, doe het dan tenminste goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:59 schreef Karrs het volgende:
[..]
De laatste drie keer wilden de Arabieren de Israëli de zee in verdedigen.
Jullie .. spreek jij mij aan als 'jullie'? Je snapt gewoon echt helemaal niets van mij, dat blijkt.quote:Dat hebben ze verloren, dus wanneer gaan jullie dat nou eens accepteren?
Ik mag niet mee van Israël.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er is nog plek op de boot voor volgende week, sla je slag!
Ochquote:Op zondag 26 juni 2011 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag niet mee van Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |