abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2011 @ 00:39:00 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98665390
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Karrs het volgende:

[..]

:@

Ik heb gewoon een teringhekel aan haters... en aan mensen die te stom zijn de realiteit niet te kunnen inzien door hun stompzinnige afkeer
Maar Palestijnen mag je wel haten? Lekker hypocriet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_98667191
quote:

[..]

Ik heb gewoon een teringhekel aan haters... en aan mensen die te stom zijn de realiteit niet te kunnen inzien door hun stompzinnige afkeer
Dus je hebt een teringhekel aan de zoon van Netanyahu?

En wat is dat, 'de' realiteit? Of is het zo dat jij je blind staart op een facet, terwijl ik argumenteer vanuit een ander facet, beiden facetten van dezelfde situatie? Waarmee ik overigens zeg dat ik me niet zoals jij blind staar op een facet van dat hele complexe gebeuren daar .. maar ja, jij ziet dat niet door die stompzinnige afkeer van je
pleased to meet you
  zondag 26 juni 2011 @ 11:16:37 #103
176916 Karrs
2007-2017
pi_98672266
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 01:43 schreef moussie het volgende:

[..]

Dus je hebt een teringhekel aan de zoon van Netanyahu?
Als die jongen lijdt onder haatbeelden, dan ja, dan heb ik een teringhekel aan 'm. Alleen geloof ik niet dat dat zo is.

quote:
En wat is dat, 'de' realiteit? Of is het zo dat jij je blind staart op een facet, terwijl ik argumenteer vanuit een ander facet, beiden facetten van dezelfde situatie? Waarmee ik overigens zeg dat ik me niet zoals jij blind staar op een facet van dat hele complexe gebeuren daar .. maar ja, jij ziet dat niet door die stompzinnige afkeer van je
Je bent mooi als je kwaad bent. :*

Ik had dit kunnen schrijven - maar dan had het hout gesneden. Uit jouw mond is dit projectie, meer niet. Het valt me trouwens op dat haters vaker aan het projecteren slaan als ze boos worden over al dat onrecht wat hen wordt aangedaan. Kees had daar ook al zo'n last van.

De discussie over wie gelijk heeft, ga ik niet meer aan. Ben voornamelijk heel nieuwsgierig naar het waarom van het haten.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_98674626
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 11:16 schreef Karrs het volgende:

[..]

Als die jongen lijdt onder haatbeelden, dan ja, dan heb ik een teringhekel aan 'm. Alleen geloof ik niet dat dat zo is.
Ach gut, laat me raden .. hij heeft vast een goede reden?

quote:
Je bent mooi als je kwaad bent. :*

Ik had dit kunnen schrijven - maar dan had het hout gesneden. Uit jouw mond is dit projectie, meer niet. Het valt me trouwens op dat haters vaker aan het projecteren slaan als ze boos worden over al dat onrecht wat hen wordt aangedaan. Kees had daar ook al zo'n last van.
Tuurlijk joh, als jij het zou schrijven zou het kloppen maar als ik het schrijf ben ik kwaad, en en ik projecteer, en niet te vergeten .. ik haat.
Lijkt wel een mantra dat je zit te herhalen om de vraag te ontlopen.

quote:
De discussie over wie gelijk heeft, ga ik niet meer aan. Ben voornamelijk heel nieuwsgierig naar het waarom van het haten.
Is het wel eens bij je opgekomen dat niemand/beiden gelijk zouden kunnen hebben, elk vanuit zijn achtergrond, zijn facet van 'de' realiteit? En dat hetgeen jij voor haat aanziet eerder verdriet en woede zijn op de blindheid over en weer, die elke oplossing anders dan bruut geweld en elkaars koppen inhakken vrijwel onmogelijk maakt?
pleased to meet you
  zondag 26 juni 2011 @ 12:58:22 #105
111528 Viajero
Who dares wins
pi_98674697
quote:

[..]

Er is daar domme haat aan beide kanten. En er zijn goede mensen aan beide kanten.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2011 @ 13:24:01 #106
137949 Disana
pi_98675400
quote:

Oh de ironie. En je hebt het zelf niet eens door.
  zondag 26 juni 2011 @ 13:40:36 #107
pi_98675933
quote:
Israel begins dismantling section of barrier

JERUSALEM (AP) — The Israeli military says it has begun tearing down a section of Israel's contentious West Bank separation barrier near a village that has come to symbolize Palestinian opposition to the enclosure.

The dismantling of the section near the village of Bilin began Sunday, four years after the Supreme Court ordered it torn down. The court said the barrier's route did not make the nearby Modiin Illit settlement secure.

Bilin lost half its land to the barrier. Years of weekly protests there frequently have evolved into clashes between villagers and Israeli troops.

Israel began building the barrier in late 2002 to keep out Palestinian attackers. But it juts into the West Bank, and critics say the route is designed to grab land that Palestinians want for a state.
Fight the power! 8-)
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 26 juni 2011 @ 13:44:32 #108
pi_98676060
quote:
Gaza-konvooi negeert kabinet, Israël dreigt met journalistenboycot

Ondanks een oproep van het kabinet om niet deel te nemen, vertrekken Nederlanders met een internationaal hulpkonvooi vanuit Griekenland naar de Gazastrook. Israël dreigt buitenlandse journalisten “voor jaren” uit het land te verbannen als zij deelnemen. Minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal schreef eerder aan de Tweede Kamer al dat het initiatief levert “allerminst een bijdrage aan een oplossing van het Israëlisch-Palestijns conflict”.

Negen doden onder eerder konvooi

Maar een woordvoerder van de actiegroep Nederlands initiatief om de blokkade van Gaza te doorbreken zegt dat de vloot dinsdag vertrekt. “Er is steeds gezegd dat het niet nodig is omdat alles al wordt geregeld, maar er gebeurt niets.”

Nu.nl meldt dat onder de opvarenden journalisten van Trouw, EenVandaag en de Wereldomroep zullen zijn. Israël heeft vandaag fel gereageerd op het dreigende vertrek van het konvooi.

Vandaag noemt de persdienst van de regering de vloot een “gevaarlijke provocatie” en een “internationale schending van de Israëlische wet”. Deelname aan de actie kan leiden tot een “verbanning uit het land voor tien jaar” en “verdere sancties”.

Een eerste hulpkonvooi werd in mei vorig jaar in internationale wateren aangevallen door de Israëlische marine. Daarbij kwamen negen opvarenden uit Turkije om het leven. Met het nieuwe konvooi, dat tien schepen telt, vaart een tiental Nederlanders mee.

Diverse continenten nemen deel

Minister Rosenthal liet eerder al weten niet te kunnen verhinderen dat Nederlandse schepen of opvarenden meedoen aan wat de actievoerders ‘Freedom Flotilla 2′ noemen. De vloot is een initiatief van organisaties uit Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Noord-Afrika, Azië en Australië.

Tien schepen nemen deel aan het konvooi. Onder de opvarenden bevinden zich onder andere journalisten, politici, hulpverleners, kunstenaars en mensenrechtenactivisten. “Mijn persoonlijke verwachting is dat Israël het konvooi omsingelt met marineschepen en dwingt naar een haven te gaan. De mensen aan boord zullen enkele dagen worden ondervraagd om vervolgens te worden vrijgelaten”, zegt de woordvoerder.
  zondag 26 juni 2011 @ 13:51:26 #109
111528 Viajero
Who dares wins
pi_98676285
Minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal schreef eerder aan de Tweede Kamer al dat het initiatief levert “allerminst een bijdrage aan een oplossing van het Israëlisch-Palestijns conflict”.

Nee, klakkeloos de extremisten in Israel op hun woord geloven en dat "pro-Israel" noemen draagt bij aan een oplossing. Ik ben pro-Israel, maar als je even nadenkt dan zie je dat Netanyahu, Lieberman en dergelijk tuig juist slecht zijn voor Israel. Alleen zeggen dat je vrede wilt, en vervolgens alles eraan doen om de status quo te behouden is niet pro-Israel.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:19:46 #110
176916 Karrs
2007-2017
pi_98677360
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh de ironie. En je hebt het zelf niet eens door.
Jazeker wel. Blijkbaar heb jij het écht niet door.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:22:25 #111
pi_98677476
  zondag 26 juni 2011 @ 14:29:53 #112
111528 Viajero
Who dares wins
pi_98677723
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:19 schreef Karrs het volgende:

[..]

Je schijnt te denken dat de haat maar van een kant komt.
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2011 @ 14:34:53 #113
137949 Disana
pi_98677880
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:19 schreef Karrs het volgende:

Je weet niet eens wat ik bedoel en je draait het maar weer om. Ik ga het maar niet eens uitleggen, je posts spreken voor zich.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:35:03 #114
176916 Karrs
2007-2017
pi_98677886
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:29 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je schijnt te denken dat de haat maar van een kant komt.
De irrationele haat komt inderdaad voornamelijk van één kant. De wederzijdse 'directe haat', voortkomend uit (bv) verlies van familieleden aan terrorisme/vergeldingsaanvallen, is het punt niet.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:35:37 #115
176916 Karrs
2007-2017
pi_98677914
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Je weet niet eens wat ik bedoel en je draait het maar weer om. Ik ga het maar niet eens uitleggen, je posts spreken voor zich.
Okee! :W
pi_98683409
quote:

[..]

me to maar je ziet het na 74 topics ze zien het nog niet in ??
  zondag 26 juni 2011 @ 17:19:11 #117
pi_98683701
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:35 schreef Karrs het volgende:

[..]

De irrationele haat komt inderdaad voornamelijk van één kant.
De Israëli's. Ze bezetten land en lopen dan heel verontwaardigt te doen dat ze weerstand ondervinden.
pi_98683710
quote:
Dat komt voort uit een geestelijke dimensie. Ik weet niet of je daar interesse in hebt, de meesten geloven immers niet in een God - duivel realiteit.
  zondag 26 juni 2011 @ 17:43:58 #119
93664 waht
Mushir
pi_98684574
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De Israëli's. Ze bezetten land en lopen dan heel verontwaardigt te doen dat ze weerstand ondervinden.
De Arabieren. Ze kramen hatelijke onzin uit, vallen Israël meermaals aan en lopen dan heel verontwaardigd te doen dat ze weerstand ondervinden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:14:40 #120
176916 Karrs
2007-2017
pi_98685558
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:10 schreef C_N het volgende:

[..]

me to maar je ziet het na 74 topics ze zien het nog niet in ??
Klopt. En dat fascineert me. Ik ben geen psycholoog, maar ik zou heel graag willen weten wat dat nou triggert. En vooral, wat het is dat het in stand houdt. Die blinde haat, het is een gijzeling van de geest lijkt het wel.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:16:35 #121
pi_98685637
quote:
7s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:14 schreef Karrs het volgende:

[..]

Klopt. En dat fascineert me. Ik ben geen psycholoog, maar ik zou heel graag willen weten wat dat nou triggert.
Het gedrag van Israël. Niets meer en niets minder. En dat verandert niet door het "blinde haat" te noemen.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:17:24 #122
pi_98685670
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:43 schreef waht het volgende:

[..]

De Arabieren. Ze kramen hatelijke onzin uit, vallen Israël meermaals aan en lopen dan heel verontwaardigd te doen dat ze weerstand ondervinden.
Als Israël niet was opgericht was het niet gebeurd.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:19:11 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_98685728
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als jouw vader een kut had was het je moeder
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:20:35 #124
pi_98685762
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als jouw vader een kut had was het je moeder
Dan had je niet iedere discussie van me verloren :Y
  zondag 26 juni 2011 @ 18:21:23 #125
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98685789
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

yawn
  zondag 26 juni 2011 @ 18:22:19 #126
117098 Hathor
Effe niet
pi_98685818
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan had je niet iedere discussie van me verloren :Y
Ik heb van jou nog nooit iets verloren kneus
  zondag 26 juni 2011 @ 18:25:01 #127
pi_98685924
It's getting bigger and bigger:
quote:
Greece to Gaza

The efforts to stop activists from getting across the Mediterranean to Gaza

ATHENS –Tension is building here as a possible showdown between the flotilla and the Greek government looms.

Already facing massive social upheaval over cross-the-board austerity cuts, along with a series of general strikes called by unions for next week, it appears that the Greek government is a central target of an Israeli diplomatic offensive to stop a flotilla of ships to Gaza from setting sail.

As power outages from electrical strikes role across Athens, turning homes into sauna’s, this is the type of diplomatic hardball that could burn Greece where it’s most vulnerable. “They are blackmailing the Greek Government in any way they can,” says Dimitris Plionis, a lead organizer of the Greek boat who has been meeting with members of the Greek parliament.

Slowly dragging on cigarette, he leans back in his chair on a sidewalk café here in the neighborhood of Exarqia, the leftist hub well known for vibrant counter culture and fierce clashes with police, adding that although some in Parliament are angered by the threats “the government accepts this logic.”

Late Thursday night a private complaint was filed against the American boat, currently docked in Athens with authorities refusing to let it leave port. The official reason given is that flotilla vessel is not sea worthy, however "The Audacity of Hope" as the sea ferry is named (after the title of US President Obama's book), has already been out on test sails.

Israel upgraded its relations with Greece following the last flotilla and its relations with the Turkey (a long time rival of Greece) souring. Now, Plionis says, Israel is threatening to pull the plug on the commitments it has made. “[Israel is] saying there will be a major political crisis,” he contends.

For their part, following a cabinet shuffle and surviving no-confidence vote earlier in the week, the Greek Foreign Ministry released a statement warning Greek nationals and vessels not to set sail for Gaza. Citing a position that has some similarities to Canada’s NDP, that aid should be sent through official UN channels, the statement named no consequences for defying the warning. (The NDP does not endorse the flotilla but respects the right of peaceful protest).

When I ask Greek foreign ministry spokesperson Gregory Delavekouras on the phone whether the government would take any action to stop the boats, he refers me back to the statement. He acknowledges that the Greeks and Israeli’s have spoken about a wide spectrum of issues including the flotilla and the economy, but denies any economic threats were made.

It’s a position that doesn’t surprise former U.S. diplomat and army Colonel turned Code Pink activist and flotilla organizer, Mary Ann Wright, who says that it’s highly embarrassing for a government to acknowledge they are being bullied in this fashion.

“The Greek economy is going down the tube and [here’s] a trading partner that threatens you if you don’t keep some ships in port,” she tells me following an intense training in non-violent resistance in the basement room of the Thai Boxing gym amidst the overpowering smell of feet. “I hope Wikileaks finds something, because it’s there,” she says wryly.

Israel has been meeting with governments of countries whose citizens intend on launching boats, calling on them to stop their nationals from taking to the Eastern Mediterranean sea towards Gaza. Stephen Harper’s government has already called on Canadian's not to challenge Israel's blockade and on Thursday the U.S. Secretary of State came out against American's trying reach Gaza by sea, following the state department issuing a heightened travel warning in the region.

However, Greece is the only country in the civilian sea convoy that Israel has economic leverage over, while the Irish government is the only one that has called on Israel not to use violence in intercepting the boats.

The first ship in the convoy left from a port in France on Saturday while the rest of the 10 ships and 1000 activists are preparing to set sail at the end of June in a bid to break Israel's blockade of the occupied coastal strip.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:26:33 #128
pi_98685986
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb van jou nog nooit iets verloren kneus
Je hebt zeker niets om te verliezen?
  zondag 26 juni 2011 @ 18:27:53 #129
117098 Hathor
Effe niet
pi_98686034
ja mooi is dat. :') benieuwd hoe hard ze nu weer zullen kwelen als ze geenterd worden, want dat dat gaat gebeueren kun je vergif op innemen. Ik hoop overigens van harte dat die Duisenberg heks zich ook laat inschepen.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:29:36 #130
pi_98686090
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:27 schreef Hathor het volgende:
ja mooi is dat. :') benieuwd hoe hard ze nu weer zullen kwelen als ze geenterd worden, want dat dat gaat gebeueren kun je vergif op innemen. Ik hoop overigens van harte dat die Duisenberg heks zich ook laat inschepen.
Ach de demonstraties in Syrië houden ook niet op. Denk je dat die paar dooien nu indruk gaan maken?

It's game over.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:30:09 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_98686110
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt zeker niets om te verliezen?
valt niet mee he, om de juiste woorden te vinden? Hou jij je nu maar gewoon bezig met het topic, dan kan je jezelf in ieder geval niet nog belachelijker maken dan je nu al doet.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:30:52 #132
117098 Hathor
Effe niet
pi_98686129
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ach de demonstraties in Syrië houden ook niet op. Denk je dat die paar dooien nu indruk gaan maken?

It's game over.
De vraag is...game over voor wie?
pi_98686198
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:43 schreef waht het volgende:

[..]

Vindt je dat nou echt gek? Hetgeen zij, als zijnde de plaatselijke bewoners, beschouwen als hun grondgebied wordt ingepikt door een horde vreemd volk van overzee. Welk volk zou dat wel over zich heen laten komen zonder zich te verzetten, de indringer aan te vallen in een poging hem te verjagen?
pleased to meet you
  zondag 26 juni 2011 @ 18:36:44 #134
pi_98686326
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

De vraag is...game over voor wie?
Israël. Ze hebben hun hand overspeelt. Niemand geloofd het meer. In Europa is er steeds minder steun voor Israël. En de Arabische lente is niet in Israël's voordeel. Ze mogen hopen dat ze überhaupt mogen blijven bestaan, maar hun enige kans is nu inzetten op de grenzen van ' 67.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:37:22 #135
pi_98686347
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

valt niet mee he, om de juiste woorden te vinden? Hou jij je nu maar gewoon bezig met het topic, dan kan je jezelf in ieder geval niet nog belachelijker maken dan je nu al doet.
Uit jouw mond is dat een compliment.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:44:05 #136
117098 Hathor
Effe niet
pi_98686585
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Israël. Ze hebben hun hand overspeelt. Niemand geloofd het meer. In Europa is er steeds minder steun voor Israël. En de Arabische lente is niet in Israël's voordeel. Ze mogen hopen dat ze überhaupt mogen blijven bestaan, maar hun enige kans is nu inzetten op de grenzen van ' 67.
Ik kan zien dat dat je vurigste wens is, nietwaar? je vergeet alleen dat het met Europese steun voor Israel altijd wel heeft meegevallen, de enige onvoorwaardelijke steun waar ze altijd op kunnen rekenen was en is nog altijd de VS, en de Arabieren kunnen zich in hun hoofd halen wat ze willen, ze zullen zich bij de situatie neer moeten leggen dat de staat Israel er nu eenmaal is, en daar kun je of in vrede mee leven, of de weg kiezen die ze tot nu toe steeds gekozen hebben, met als gevolg dat ze steeds meer terrein verliezen.
  zondag 26 juni 2011 @ 18:48:23 #137
pi_98686739
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik kan zien dat dat je vurigste wens is, nietwaar?
Dat zie je verkeerd. Ik stel gewoon vast dat Israël zijn eigen bestaan onmogelijk maakt.
quote:
je vergeet alleen dat het met Europese steun voor Israel altijd wel heeft meegevallen,
Daar denkt de pro-Israël-lobby heel anders over.
quote:
de enige onvoorwaardelijke steun waar ze altijd op kunnen rekenen was en is nog altijd de VS, en de Arabieren kunnen zich in hun hoofd halen wat ze willen, ze zullen zich bij de situatie neer moeten leggen dat de staat Israel er nu eenmaal is,
De Arabieren moeten helemaal niks.
quote:
en daar kun je of in vrede mee leven, of de weg kiezen die ze tot nu toe steeds gekozen hebben, met als gevolg dat ze steeds meer terrein verliezen.
Op dit moment is Israël terrein aan het verliezen.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Fight the power! 8-)
  zondag 26 juni 2011 @ 18:50:02 #138
117098 Hathor
Effe niet
pi_98686790
Oh...Israel is terrein aan het verliezen? Zijn er al nieuwe landsgrenzen in kaart gebracht of was dat gewoon weer een natte droom van je?
  zondag 26 juni 2011 @ 18:50:15 #139
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98686797
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dat zie je verkeerd. Ik stel gewoon vast dat Israël zijn eigen bestaan onmogelijk maakt.

Vertel eens?
  zondag 26 juni 2011 @ 18:54:42 #140
pi_98686928
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:50 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Vertel eens?
Ze veroveren een stuk woestijn waardoor ze ruzie krijgen, ze lopen te kutten met illegale settlements, torpederen ieder vredesinitiatief, doen geen enkele concessie. En dan denk je na 50 jaar dat de regio het plotseling allemaal gaat accepteren, terwijl de dictaturen die Israël nog een beetje uit de wind houden, 1 voor 1 omvallen (en dat is pas een half jaar aan de gang, het word echt niet beter)?
  zondag 26 juni 2011 @ 18:58:33 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_98687042
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze veroveren een stuk woestijn waardoor ze ruzie krijgen, ze lopen te kutten met illegale settlements, torpederen ieder vredesinitiatief, doen geen enkele concessie. En dan denk je na 50 jaar dat de regio het plotseling allemaal gaat accepteren, terwijl de dictaturen die Israël nog een beetje uit de wind houden, 1 voor 1 omvallen (en dat is pas een half jaar aan de gang, het word echt niet beter)?
:')
  zondag 26 juni 2011 @ 20:01:15 #142
176916 Karrs
2007-2017
pi_98689392
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het gedrag van Israël. Niets meer en niets minder. En dat verandert niet door het "blinde haat" te noemen.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:01:42 #143
176916 Karrs
2007-2017
pi_98689410
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:50 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Vertel eens?
Doedatnouniehiet ;(
  zondag 26 juni 2011 @ 20:07:55 #144
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98689668
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Doedatnouniehiet ;(
Ben altijd wel benieuwd naar de alternatieve geschiedenis :P
pi_98690037
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Vindt je dat nou echt gek? Hetgeen zij, als zijnde de plaatselijke bewoners, beschouwen als hun grondgebied wordt ingepikt door een horde vreemd volk van overzee. Welk volk zou dat wel over zich heen laten komen zonder zich te verzetten, de indringer aan te vallen in een poging hem te verjagen?
je word voorspelbaar mousje ,
pi_98690107
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Doedatnouniehiet ;(
:'( -O- -O- :|W
pi_98690207
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Ben altijd wel benieuwd naar de alternatieve geschiedenis :P
eh
kan ik je zegen wat er nu komt .
en of Ze veroveren een stuk woestijn waardoor ze ruzie krijgen, ze lopen te kutten met illegale settlements, torpederen ieder vredesinitiatief, doen geen enkele concessie. En dan denk je na 50 jaar dat de regio het plotseling allemaal gaat accepteren, terwijl de dictaturen die Israël nog een beetje uit de wind houden, 1 voor 1 omvallen (en dat is pas een half jaar aan de gang, het word echt niet beter)?
:Y :Y :Y :O

en onder tussen lakken ze hun nageltjes met dit .
http://global.ebay.com/20(...)ce/290493492635/item

[ Bericht 6% gewijzigd door C_N op 26-06-2011 20:57:43 ]
  zondag 26 juni 2011 @ 20:29:59 #148
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98690809
Kiek toch wat ik op zolder vind:

Wie zich bedreigd voelt door chemtrails mag een PM sturen met zijn adres dan stuur ik 'm op :')
pi_98691118
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Nibb-it het volgende:
Kiek toch wat ik op zolder vind:
[ afbeelding ]

Wie zich bedreigd voelt door chemtrails mag een PM sturen met zijn adres dan stuur ik 'm op :')
wouw dat is wel een oude hoor .....................
he ik heb er 4 thuis en 2 voor de honden .
met een morfine spuit erbij geleverd lief he .en we hebben bunkers .
nee de regering denk wel aan ons . :X :X :X
  zondag 26 juni 2011 @ 20:37:55 #150
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_98691214
Ik heb hier ook nog een liggen met een spraakmembraan, type M15 of zo. Leuk voor de heb :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')