Pik natuurlijk. En ja, dolfijnen hebben er ECHT een van 30 cm - en hun kwakje knalt er ook ietsje harder uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik corrigeer alleen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Pik natuurlijk. En ja, dolfijnen hebben er ECHT een van 30 cm - en hun kwakje knalt er ook ietsje harder uit
Veel plezier dames
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kuttopic zo zonder alle linkjes. Ik ga toch niet alles googlen.
Een interview met de beste knaap.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:14 schreef DemonRage het volgende:
Ik weet niet wat erger is: de pijn van de verwondingen of het gevoel dat er iets flink fout is gegaan wat (gênante) gevolgen heeft.
mweheheh wat een baas eigenlijkquote:
Ja dat vind jij dan weer indrukwekkend; ik vond het toch wel boas dat hij (a) helemaal geen moeite met schijten zegt te hebben gehad en (2) binnen 2 maanden alweer prullaria in zijn anus propte alsof er niets gebeurd was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
mweheheh wat een baas eigenlijk
Maar die voorhuid
en dat mannen blijkbaar toch 't sterke geslacht zijn..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat vind jij dan weer indrukwekkend; ik vond het toch wel boas dat hij (a) helemaal geen moeite met schijten zegt te hebben gehad en (2) binnen 2 maanden alweer prullaria in zijn anus propte alsof er niets gebeurd was..
Dit moet ik even lezenquote:
Oh ja, die heb ik gezien. Ze lag vastgebonden in een badkuip en verdronk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dit moet ik even lezen
trouwens, heeft iemand al dat filmpje gevonden van dat wijf wat verzuipt in die badkuip?
die waar Dhaha het overhad ?
Ja die ja, heb jij die link toevallig? ik wil hem ook zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik gezien. Ze lag vastgebonden in een badkuip en verdronk.
Ik snap niet dat mensen dat wíllen zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja die ja, heb jij die link toevallig? ik wil hem ook zien
Wil jij mensen niet dood zien gaan dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat wíllen zien.
Niet zo heel veel behoefte aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wil jij mensen niet dood zien gaan dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |