Ben je gek dan krijg ik gelijk weer een banquote:
Je wilt em ook niet zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ken wel 2 Girls 1 Cup, maar die jij noemt, ken ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door CyberJesus op 21-06-2011 17:30:53 ]Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je wilt em ook niet zien.Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Ik ben nog een beetje van slagquote:
Kijk nu maar 3 guys 1 hammer a sahbiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:30 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje van slag![]()
1 staat en breng het lid naar binnen bij de gene die bukt. dat is het
Aww hell naww.quote:
Wat zie je daar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:37 schreef CyberJesus het volgende:
Ow wacht,ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
Ow wacht,Van die zwerver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Ik ken dat filmpje alleen onder de naam 'Glass ass' .quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:39 schreef Pixie. het volgende:
Lachen is dat filmpje__!!
Volgens mij zie je niet dat hij doodgaat ik weet het niet meer..
Maar er stond toen bij dat hij later is overleden aan inwendige bloedingen
dus denk niet dat dat ook op dat filmpje staat
gr gr
Kijk 1 guy 1 jar maar
Neeuh, was volgens mij gewoon een man die op weg was naar zijn familie en toen werd aangevallen en vermoord door 3 Oekraïners wat ik lasquote:
hierin heeft een vrouw haar benen op een rare manier vastgebonden aan haar armen, waarna ze in een badkuip stapt. vervolgens komt ze er niet meer uit want ze kan zich niet goed bewegenquote:
wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:43 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Neeuh, was volgens mij gewoon een man die op weg was naar zijn familie en toen werd aangevallen en vermoord door 3 Oekraïners wat ik las
waaraan gaat ze dood dan? was het een volle of lege badkuipquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:44 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hierin heeft een vrouw haar benen op een rare manier vastgebonden aan haar armen, waarna ze in een badkuip stapt. vervolgens komt ze er niet meer uit want ze kan zich niet goed bewegen
alles heeft ze zelf gefilmd.
leuk filmpje. ok. niet leuk. ze gaat dood
Epische mongoliteitquote:
naja ik had al ge-editquote:
vertelquote:
die kan je niet vinden, is heel exclusiefquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:50 schreef Pixie. het volgende:
Ook lullig als je zo doodgaat en dat filmpje komt op internet
ga hem ff zoeken
linkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
die kan je niet vinden, is heel exclusief
Ow wacht,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moet hem eigenlijk gewoon even kijkenquote:
Daarom dus, ik zat al te zoekenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
die kan je niet vinden, is heel exclusief
ja hij staat in die topicreeks die nu blijkbaar verwijderd is?quote:
wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk gewoon even kijken
HAHAHAHAHA!!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
wtf
hahaha me moeder zit naast me
WTF IS DIT NOU WEER !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Dhaha het volgende:
wel een skrienshot gevonden van de verdrinkende mevrouw:question is WHYYYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Dhaha het volgende:
wel een skrienshot gevonden van de verdrinkende mevrouw:omg, waarom doen mensen dit??? :/ Een man die zich eigen door een paard laat neuken, waar gaat het heen... :'_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is saaiquote:
fak ik wil dat filmpje zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
SM enzo, stoer doen op internet.
het ging alleen mis.
ze zeggen dat het fake isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja ik wil hem ook terug, even googlen nog op woman drowning in bathtub
is niet waar, ik herinner me het volledige filmpje waarin ze veel moeite doet om eruit te komen.quote:
ok ok rustig maar gr grquote:
ik ook gr grquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
ok ok rustig maar gr gr
ik wil die link
Een jongens?quote:
Fuck, ik kan hem echt niet vindenquote:
ik ook nietquote:
quote:
Ik weet niet wat erger is: de pijn van de verwondingen of het gevoel dat er iets flink fout is gegaan wat (gênante) gevolgen heeft.quote:
quote:Ok folks, word is that you all think this is a real horse and the guy is dead. Well its a bunch of shit, just like the moon landing, the earth a globe, the loch ness monster, global warming, Osama Bin Laden and the bible. Think what you want. It is in fact a rubber horse, a rubber cock and that I'm in fact alive and well.
ff sjekkuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: de pijn van de verwondingen of het gevoel dat er iets flink fout is gegaan wat (gênante) gevolgen heeft.
Ik ben trouwens ook een keer een filmpje tegengekomen waar een of andere gozer met z'n webcam een zelfmoord opnam. Hij deed een touw om z'n nek en kreeg me toch ff een donkerpaarse kop.![]()
(Het filmpje is te vinden als je in google zoekt op "21 yr old swedish guy suicide")
FFUUUquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
1 girl, 1 dolphin.
Voor de mensen met fantasie: een dolfijn beukt met de kracht van een drilboor.
met de pik of bek?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef MisterSqueaky het volgende:
1 girl, 1 dolphin.
Voor de mensen met fantasie: een dolfijn beukt met de kracht van een drilboor.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Je wilt em ook niet zien.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij droeg een T-shirt met "Just do it!" of iets dergelijks eropquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: de pijn van de verwondingen of het gevoel dat er iets flink fout is gegaan wat (gênante) gevolgen heeft.
Ik ben trouwens ook een keer een filmpje tegengekomen waar een of andere gozer met z'n webcam een zelfmoord opnam. Hij deed een touw om z'n nek en kreeg me toch ff een donkerpaarse kop.![]()
(Het filmpje is te vinden als je in google zoekt op "21 yr old swedish guy suicide")
Pik natuurlijk. En ja, dolfijnen hebben er ECHT een van 30 cm - en hun kwakje knalt er ook ietsje harder uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik corrigeer alleen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:47 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Pik natuurlijk. En ja, dolfijnen hebben er ECHT een van 30 cm - en hun kwakje knalt er ook ietsje harder uit
Veel plezier dames
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kuttopic zo zonder alle linkjes. Ik ga toch niet alles googlen.
Een interview met de beste knaap.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:14 schreef DemonRage het volgende:
mweheheh wat een baas eigenlijkquote:
Ja dat vind jij dan weer indrukwekkend; ik vond het toch wel boas dat hij (a) helemaal geen moeite met schijten zegt te hebben gehad en (2) binnen 2 maanden alweer prullaria in zijn anus propte alsof er niets gebeurd was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
mweheheh wat een baas eigenlijk
Maar die voorhuid
en dat mannen blijkbaar toch 't sterke geslacht zijn..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat vind jij dan weer indrukwekkend; ik vond het toch wel boas dat hij (a) helemaal geen moeite met schijten zegt te hebben gehad en (2) binnen 2 maanden alweer prullaria in zijn anus propte alsof er niets gebeurd was..
Dit moet ik even lezenquote:
Oh ja, die heb ik gezien. Ze lag vastgebonden in een badkuip en verdronk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:52 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dit moet ik even lezen
trouwens, heeft iemand al dat filmpje gevonden van dat wijf wat verzuipt in die badkuip?
die waar Dhaha het overhad ?
Ja die ja, heb jij die link toevallig? ik wil hem ook zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik gezien. Ze lag vastgebonden in een badkuip en verdronk.
Ik snap niet dat mensen dat wíllen zien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja die ja, heb jij die link toevallig? ik wil hem ook zien
Wil jij mensen niet dood zien gaan dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat wíllen zien.
Niet zo heel veel behoefte aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wil jij mensen niet dood zien gaan dan?
Ik wil de mongool in kwestie gewoon zien sterven, waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat wíllen zien.
En dan heeft ie ook nog een vrouw en kinderen, ook leuk voor hun dat hun vader zo op internet staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef CyberJesus het volgende:
I decided to stretch my anus to the max many years ago. I wanted to be able to fist my own ass.
Even serieus mannnnnnnnn
Weten die dat dan ook daadwerkelijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
En dan heeft ie ook nog een vrouw en kinderen, ook leuk voor hun dat hun vader zo op internet staat.
Haha, geen idee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Weten die dat dan ook daadwerkelijk?
Want in mijn geval zou het zijn van :
Stel je pakt je beste maat met zo'n filmpje...quote:
Mijn beste maat zou dat dan voor zich houden, dus zou ik hem ook niet om hoeven te brengen. Andersom natuurlijk hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Stel je pakt je beste maat met zo'n filmpje...
fucking genietend van een andere kerel die z'n bek vol kotst ofzo.
Ik zelf denk dat ik dan wel in het recht ben om die gene om te brengen want
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |