Het is vooral heel erg TRAAG heel erg TRAAG.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Grafisch zag het er niet uit en de VA was om te huilen, dat klopt,maar de soundtrack vind ik een van de beste op de GC, de gameplay was erg verslavend (eerste JRPG waar de random encounters me niet te strot uitkwamen) en het verhaal was redelijk.
Dat viel wel mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is vooral heel erg TRAAG heel erg TRAAG.
Ik heb hem recent nog gespeeld, interactie met npc en navigeren is echt zo ontzettend traagquote:
Deze gif klopt niet helemaal. Aan de foto's te zien zit de D-pad nu ook verder van de rand af bijvoorbeeld.quote:
Lijkt dat ie breder is geworden?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:49 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Deze gif klopt niet helemaal. Aan de foto's te zien zit de D-pad nu ook verder van de rand af bijvoorbeeld.
Inderdaad zeg, vrijwel niks gewoon.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:35 schreef Twiitch het volgende:
Jaar lang moeten wachten op nieuws over die Wii U, ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:11 schreef nomar83 het volgende:
Morgen, 3 juni, om 24.00 uur een extra Nintendo Direct met pre-E3 nieuws over de Wii U van Satoru Iwata:
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/news/nintendo_direct_47764.html
Spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:58 schreef Wii-Style het volgende:
[..]Ik ga vast de chips pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
Goed dat ze dat gedaan hebben ja.quote:
Meer evolutie van de Classic Controller.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goed dat ze dat gedaan hebben ja.
Lijkt overigens heel erg op die van de xbox
Dat zou prettiger zijn geweest ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef fratsman het volgende:
Hadden ze Reggie niet kunnen vragen om dit voor te lezen?
Lijkt qua vorm ontzettend veel op de 360 controller.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef Aether het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vond ik dus ook alquote:Op maandag 4 juni 2012 00:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Lijkt qua vorm ontzettend veel op de 360 controller.
Op zich klonk Miiverse wel als een goed plan, maar ik hoef het niet in de mapscreens van een Mario spel te zien.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef speknek het volgende:
Nintendo gaat hier weer ruim eerste mee worden. Miiverse is een stroke of genius. Net zoals nfc, en eigenlijk gewoon alles.
Mag je toch wel van uit gaan dat hij via WiFi kan werken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef fratsman het volgende:
Is er iets gezegd over een draadloze netwerkontvanger? Dat maakt de drempel om dat ding aan internet te hangen toch iets lager.
poeh hater!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:37 schreef Zipportal het volgende:
Wat wordt de Wii U een kut apparaat niet normaal meer. Ze hebben nog een video nodig, om alles uit leggen.
http://www.nintendo.co.jp(...)3_2012/nl/index.html
Wat een bagger apparaat. Wii U, Miiserve,
Allemaal maar moeilijk doen, met Mii/Wii. Maar uiteindelijk is dit gewoon een tablet met een geforceerde console. Focus lag er op het tweede scherm.
de wii had ook gewoon altijd al WIFI ingebouwdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:39 schreef fratsman het volgende:
Is er iets gezegd over een draadloze netwerkontvanger? Dat maakt de drempel om dat ding aan internet te hangen toch iets lager.
Dat kun je natuurlijk uitzetten, ik vermoed dat Nintendo iets als Demon/Dark Souls voor elke game gemakkelijk mogelijk wil maken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Op zich klonk Miiverse wel als een goed plan, maar ik hoef het niet in de mapscreens van een Mario spel te zien.
Oh ja?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:42 schreef Nickjet het volgende:
[..]
de wii had ook gewoon altijd al WIFI ingebouwd
Ah ja. Dat is natuurlijk wel netjes ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk uitzetten, ik vermoed dat Nintendo iets als Demon/Dark Souls voor elke game gemakkelijk mogelijk wil maken.
Nee zit standaard wifi in. Je bent misschien in de war met de xbox, waar je een wifi adapter van zestig euro moet kopen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oh ja?Je kon de wii toch alleen met zo'n apart blokje en een utp-kabel aan het internet hangen?
Serieus?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee zit standaard wifi in. Je bent misschien in de war met de xbox, waar je een wifi adapter van zestig euro moet kopen.
Nee, maar ik gok ook op 299. Veel meer duurder zou niet slim zijn (maar ben er wel bang voor).quote:Op maandag 4 juni 2012 00:46 schreef fratsman het volgende:
Is er al iets over de prijs gezegd? Ik gok op 300 euro op day 1.
Volgens mij is nintendo met een nieuwe console nog nooit duurder geweest dan 300 dollar/euro.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:50 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok ook op 299. Veel meer duurder zou niet slim zijn (maar ben er wel bang voor).
Wii en 3DS waren duurste ooit. Wii U wordt 299.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij is nintendo met een nieuwe console nog nooit duurder geweest dan 300 dollar/euro.
Omdat er diverse mogelijkheden zijn is het een puinhoop? Je demkt hopelijk nietndat je alles voor een game nodig hebt ofzo? Het zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 01:07 schreef Wii-Style het volgende:
Nintendo lijkt een soort van ecosysteem te willen maken met Wii, Wii U, vandaar ook de naam Wii U i.p.v. Wii 2 of zo.
Je hebt een Wii U controller met scherm, de normale, oude Wii controller, Wii U Pro controller, maar ook de Wii Balance Board, en zelfs de Wii Classic Controller omdat die niet als de Wii U Pro klikbare analoge pookjes heeft. Ik vind het persoonlijk een puinhoop, voor gamers zelf maar ook voor ontwikkelaars.
De voorgrond ziet er nog net zo uit als Mario All-Stars.quote:
Damn, ik zie nu pas hoe gedetailleerd die achtergrond isquote:
Als ze het apparaat zelf al van te voren doen en zelfs de 3DS-games later een eigen conferentie geven, dan verwacht ik morgen anderhalf uur game na game na game.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:24 schreef Twiitch het volgende:
Morgen dus nog Pikmin tonen en dan ben ik eigenlijk al om
Duurt een uurquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:05 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als ze het apparaat zelf al van te voren doen en zelfs de 3DS-games later een eigen conferentie geven, dan verwacht ik morgen anderhalf uur game na game na game.
Valt eigenlijk altijd tegen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef BobW het volgende:
Pff, viel tegen zeg, de persconferentie. Allemaal games die al uit zijn op PS3/360 waarmee Nintendo weer achter lijkt te lopen waar ik verwachtte/hoopte dat ze voorop ging lopen.
Inderdaad. De grote vraag voor mij is: Waar was Retro?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef Twiitch het volgende:
Ubisoft redt daar even de launch moet ik zeggen.
Ja, het is gewoon net zoiets als Wii Play, en dat vind ik jammer, want het idee van een themapark met spellen van alle Nintendo-games lijkt me echt heel tof.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef chibibo het volgende:
Het hele idee achter NintendoLand is om toepassingen van de gamepad in daadwerkelijke games te demonstreren. Alleen daarom al zou het als pack-in game bij iedere console geleverd moeten worden.
Idee? Achter de hele Wii U zit niet eens idee. Gewoon de Wii 2.0. Wat een bout presentatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:16 schreef chibibo het volgende:
Het hele idee achter NintendoLand is om toepassingen van de gamepad in daadwerkelijke games te demonstreren. Alleen daarom al zou het als pack-in game bij iedere console geleverd moeten worden.
Hater.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Idee? Achter de hele Wii U zit niet eens idee. Gewoon de Wii 2.0. Wat een bout presentatie.![]()
Achter de presentatie zat ook helemaal geen idee. Je weet dat je een hele zaal met core gamers hebt en je wilt 3 partijnen betrekken bij de Wii U?
Komen ze met NintendoLand op het einde.Jonge jonge.
Respect voor de maker daarvanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Alhoewel het een fake is, zou ik toch willen dat dit werkelijkheid was:
Blijf het een creepy spel vinden, maar ook erg mooi
De 3DS achteraan? Dus beter verkopen dan het eerste jaar van zijn voorgangen? Ik denk dat ze daar bij Nintendo niet erg ontevreden mee zouden zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:48 schreef xienix2501 het volgende:
Ik denk zelf dat de wiiU de 3DS achteraan gaat helaasniet echt vernieuwend helaas.
Ik vrees dat Zelda alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen altijd zo hoog gespannen zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Zelda moet nu kwaliteit gaan hebben zoals in de demo. Als het weer tegen gaat vallen is het wel een enorme anti-climax.
Dat valt wel mee, ik verwacht niets meer dan een normale Zelda game in HD-kwaliteit, zoals in de 'trailer' te zien was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees dat Zelda alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen altijd zo hoog gespannen zijn.
Dit was Zelda tijdens Space World 2000.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik verwacht niets meer dan een normale Zelda game in HD-kwaliteit, zoals in de 'trailer' te zien was.
Lastig te vergelijken aangezien Wind Waker in een heel andere stijl was. Twilight Princess komt toch aardig in de buurtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was Zelda tijdens Space World 2000.
Uiteindelijk kregen we Wind Waker
Ik bedoelde dat de tech demo's vaak niet te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lastig te vergelijken aangezien Wind Waker in een heel andere stijl was. Twilight Princess komt toch aardig in de buurt
Ik zou er toch maar op rekenen dat de nieuwe Zelda echt iets compleet anders wordt dan de techdemo van vorig jaar. Maar mij hoor je niet klagen, ik denk dat Wind Waker en Skyward Sword betere Zelda's zijn dan Twilight Princess.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lastig te vergelijken aangezien Wind Waker in een heel andere stijl was. Twilight Princess komt toch aardig in de buurt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:48 schreef Noppie2000 het volgende:
Leukigheidje aan de ZombiU trailer: elk persoon die in de trailer wordt vermoord, keert terug als zombie en bermoord de volgende persoon, vond het wel een leuke extra die erin verwerkt zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |