Respect voor de maker daarvanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Alhoewel het een fake is, zou ik toch willen dat dit werkelijkheid was:
Blijf het een creepy spel vinden, maar ook erg mooi
De 3DS achteraan? Dus beter verkopen dan het eerste jaar van zijn voorgangen? Ik denk dat ze daar bij Nintendo niet erg ontevreden mee zouden zijnquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:48 schreef xienix2501 het volgende:
Ik denk zelf dat de wiiU de 3DS achteraan gaat helaasniet echt vernieuwend helaas.
Ik vrees dat Zelda alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen altijd zo hoog gespannen zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
Zelda moet nu kwaliteit gaan hebben zoals in de demo. Als het weer tegen gaat vallen is het wel een enorme anti-climax.
Dat valt wel mee, ik verwacht niets meer dan een normale Zelda game in HD-kwaliteit, zoals in de 'trailer' te zien was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees dat Zelda alleen maar kan tegenvallen omdat de verwachtingen altijd zo hoog gespannen zijn.
Dit was Zelda tijdens Space World 2000.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik verwacht niets meer dan een normale Zelda game in HD-kwaliteit, zoals in de 'trailer' te zien was.
Lastig te vergelijken aangezien Wind Waker in een heel andere stijl was. Twilight Princess komt toch aardig in de buurtquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was Zelda tijdens Space World 2000.
Uiteindelijk kregen we Wind Waker
Ik bedoelde dat de tech demo's vaak niet te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lastig te vergelijken aangezien Wind Waker in een heel andere stijl was. Twilight Princess komt toch aardig in de buurt
Ik zou er toch maar op rekenen dat de nieuwe Zelda echt iets compleet anders wordt dan de techdemo van vorig jaar. Maar mij hoor je niet klagen, ik denk dat Wind Waker en Skyward Sword betere Zelda's zijn dan Twilight Princess.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Lastig te vergelijken aangezien Wind Waker in een heel andere stijl was. Twilight Princess komt toch aardig in de buurt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:48 schreef Noppie2000 het volgende:
Leukigheidje aan de ZombiU trailer: elk persoon die in de trailer wordt vermoord, keert terug als zombie en bermoord de volgende persoon, vond het wel een leuke extra die erin verwerkt zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |