Tuurlijk, ik weet waar diegene woont. In Kaatsheuvel...in het Sprookjesbos.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Het vervelende is, Mariëlletje heeft deze dingen nooit op internet gezet. Ze heeft het wel verteld aan mensen in haar "vrienden" kring, net zoals ik een paar mensen heb waarmee ik alles bespreek. In welke richting we het moeten zoeken weten we nog niet precies, maar we zijn er al wel uit dat het iemand is uit onze eigen kring die ons probeert te nakken.
Dat is dan wel wat vervelender inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Het vervelende is, Mariëlletje heeft deze dingen nooit op internet gezet. Ze heeft het wel verteld aan mensen in haar "vrienden" kring, net zoals ik een paar mensen heb waarmee ik alles bespreek. In welke richting we het moeten zoeken weten we nog niet precies, maar we zijn er al wel uit dat het iemand is uit onze eigen kring die ons probeert te nakken.
Ouch...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:33 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Hoe verklaar je onze privegegevens dat op deze website?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik weet waar diegene woont. In Kaatsheuvel...in het Sprookjesbos.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Scorpie het volgende:
Ach je bent nog redelijk anoniem Wilfred -, trek het je niet aan.
Dus je doet echt aan verassingsvekrachtingen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef wilfredvdb het volgende:
maar de details zijn te precies om een gok te kunnen zijn.
Hallo, Daar hebben ze ook internet hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Hoe verklaar je onze privegegevens dat op deze website?
Ze heeft helemaal geen huisgenotes. Ze heeft wel een bovenbuurvrouw, dat is mijn ex-vrouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Dophertje het volgende:
Maar Wilfred, heeft Mariëlletje nu een beetje leuke huisgenootjes of zijn dat van die lelijke trollen?
Wij houden wel van kinky, ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus je doet echt aan verassingsvekrachtingen ?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen huisgenotes. Ze heeft wel een bovenbuurvrouw, dat is mijn ex-vrouw.
Haar boven buurvrouw is jouw ex vrouw?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen huisgenotes. Ze heeft wel een bovenbuurvrouw, dat is mijn ex-vrouw.
Sorry hoor, maar:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef wilfredvdb het volgende:
[..]
Ik heb niks met de onderbuurvrouw. Wel aardig om te zien maar ach. Zo zijn er zovelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef krapula het volgende:
Ok, dus je hebt drie vrouwen in 1 gebouw. De onderbuurvrouw, waar je huidige vriendin af en toe mee afspreekt, je huidige vriendin én je soon-to-be-ex-vrouw?
Ho the fuck is Murielle? Vort ga je inlezen in deze kwaliteits topiques enwel beginnen bij Nr: 1quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus die Murielle is een troll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Dophertje het volgende:
[..]
Ho the fuck is Murielle? Vort ga je inlezen in deze kwaliteits topiques enwel beginnen bij Nr: 1OkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu lijkt het dat iedereen een troll was van één fokkert?
:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |