Blijft een dambord, maar vergeleken met Utreg is alles mooiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:11 schreef Hamsik het volgende:
Aston Villa Awaye
[ afbeelding ]
Blijkt toch mooier dan op de eerder geposte foto's, mooie kit!
Netjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef DeMessias het volgende:
Brugge nog niet officieel maar wel al te koop op voetbalshop.be
[ afbeelding ]
Zeker, zonder reclame zelfs mooi, jammer dat geen enkele club hun shirts zonder reclame verkoopt, vind het toch altijd lullig dat je als supporter moet betalen om reclame te maken en het shirt is zonder reclame altijd mooierquote:
Ik keek 2,3 keer. En toen dacht ik oh nee,dat is niet het inter-shirt( ik zag het logo) ;Pquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef DeMessias het volgende:
Brugge nog niet officieel maar wel al te koop op voetbalshop.be
[ afbeelding ]
2-0 1-2 3-0, let's go onquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"Het zijn de homo's, jaaa de homo's...."
Dacht ik eerst ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Ik keek 2,3 keer. En toen dacht ik oh nee,dat is niet het inter-shirt( ik zag het logo) ;P
Wat tenue betreft is Brugge zeker kampioen van België, nu (weer) een keer met het voetbalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:55 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook
Edit: Op de officiële voorstelling
[ afbeelding ]
Volgens mij, samen met Anderlecht, de enige Belgische club met een fatsoenlijk "kampioenswaardig" shirt.. Niet van die meuk net als bijv. Twente komend seizoen in NL met van die nep merken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat tenue betreft is Brugge zeker kampioen van België, nu (weer) een keer met het voetbal
Inderdaad, maar dat Burrda is puur commercieel.. Dan snap ik het wel maar wel jammer dat het ten koste gaat van de kwaliteit/uiterlijk van het shirt. Was toch niks mis met de Diadora kits van het kampioen seizoen?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Volgens mij, samen met Anderlecht, de enige Belgische club met een fatsoenlijk "kampioenswaardig" shirt.. Niet van die meuk net als bijv. Twente komend seizoen in NL met van die nep merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |