eensch!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, ik zou anders gewoon vragen om een doorverwijzing.
[Gezond Slank] #1522 - Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Mag ik weer een linkje naar het vorige topic?
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #3quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Mag ik weer een linkje naar het vorige topic?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #3
Zou het niet te lang in de koelkast bewaren hooguit een dag. Maar ik ben dan ook van het "lege ijsbak-vriezer". Geen groene muren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap de TT niet![]()
XM, Hoe lang duurt je kuur nog?![]()
En ik heb net een spinaziesoepje gefabriceerd, omdat ik niet kon wachten m'n staafmixert te gebruikenUitje gefruit, bouillonnetje gemaakt, dat samen met 600 gram spinazie a la creme in een pan geflikkerd. *de staafmixer er op los gelaten
![]()
* en toen nog wat stukje gerookte zalm er door. Heeeeeeeeeeerlijk
Oh, en ik heb nog heel veel over. Misschien dat ik het invries ofzo? Hoe lang kan je dat in de koelkast bewaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Van het wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou het niet te lang in de koelkast bewaren hooguit een dag. Maar ik ben dan ook van het "lege ijsbak-vriezer". Geen groene muren?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere huisarts gesproken, die twijfelt aan diagnose blaasontsteking. Had allang minder klachten moeten hebben. Heb om 16:00 een afspraak weer, Duvel gaat mee. Ben helemaal op.
Kan ik me goed voorstellen. Overigens heb ik gehoord dat veel ziekenhuizen moeite hebben met het herkennen van bacterien. Niet ieder ziekenhuis schijnt alle 'tools' in bezit te hebben voor alle soortemn bacterien. Ik ga er van uit dat het bij huisartsen nog slechter gesteld is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankjulliewel. Ik voel me zo moedeloos en akelig.
Huisarts stuurt het naar hetzelfde lab.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Overigens heb ik gehoord dat veel ziekenhuizen moeite hebben met het herkennen van bacterien. Niet ieder ziekenhuis schijnt alle 'tools' in bezit te hebben voor alle soortemn bacterien. Ik ga er van uit dat het bij huisartsen nog slechter gesteld is.
Google maar eens op Maasstad Ziekenhuisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Huisarts stuurt het naar hetzelfde lab.
Dan doe je het goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van het wat?![]()
En nee, de staafmixer deed zijn werk goed, er kwam niks omhoog
Nee gewoon bij de huisarts zelf. En anders hier het groene hart zkh.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Google maar eens op Maasstad Ziekenhuis(Rotterdam). Ik hoop voor XM dat haar kweekje daar niet terecht is gekomen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere huisarts gesproken, die twijfelt aan diagnose blaasontsteking. Had allang minder klachten moeten hebben. Heb om 16:00 een afspraak weer, Duvel gaat mee. Ben helemaal op.
Zo te lezen hebben ze daar zelf al genoeg bacterienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Google maar eens op Maasstad Ziekenhuis(Rotterdam). Ik hoop voor XM dat haar kweekje daar niet terecht is gekomen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Weer weinig op aan te merken Perr, ik zeg goejzo!
Autistische soep
Niet goed maar wel lekker! Je hele lijstje ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
die appeltaart is niet zo goed natuurlijk hemaarja. Ik moet nog een lekker toetje hebben voor vanavond! Ik zit nu te denken aan de "aussie mess" die kate had gemaakt in Masterchef... slagroom kloppen, met eiwitschuimpjes en plakjes banaan met passievrucht erbij...
Battlestar Galactica.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Sjaapje het volgende:
Hopelijk komt er wat duidelijkheid XM! Ik duim mee.
Blaarg, ik moet zoveel vandaag en ik heb in zo weinig zin. Ik wil gewoon de hele dag echt vakantie met Battlestar Galactica in mijn zetel. Maar nu moet ik stageplannen regelen, verhuisdingen en alleen gaan wonen dingen regelen en och ja een feestweek voor 400 man regelen.
En dan moet ik ook nog kleren gaan kopen, en als er iets is dat ik niet graag doe is het kleren kopen! Gisteren super mooi jurkje gepast, L was te groot, XS was net te klein: balen!
Lijstje:
O: 200 gr kwark met peer, appelsien en peche
L: 3 boterhammetjes met vanalles
T: Tomaatjes, komkommer, worteltje
D: Ik kook voor gezin: lamsburgers met zelfgemaakte pitabroodjes, gegrilde aubergines en paprikas en hummus. Misschien nog een frisse yogurt saus erbij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom koop ik online kleding. Thuis passen is een stuk minder vervelend. Nu moet ik wel zeggen dat eigenlijk bijna altijd alles me wel past, heb geen moeilijk figuur ofzo. Yay.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Sjaapje het volgende:
Hopelijk komt er wat duidelijkheid XM! Ik duim mee.
Blaarg, ik moet zoveel vandaag en ik heb in zo weinig zin. Ik wil gewoon de hele dag echt vakantie met Battlestar Galactica in mijn zetel. Maar nu moet ik stageplannen regelen, verhuisdingen en alleen gaan wonen dingen regelen en och ja een feestweek voor 400 man regelen.
En dan moet ik ook nog kleren gaan kopen, en als er iets is dat ik niet graag doe is het kleren kopen! Gisteren super mooi jurkje gepast, L was te groot, XS was net te klein: balen!
Lijstje:
O: 200 gr kwark met peer, appelsien en peche
L: 3 boterhammetjes met vanalles
T: Tomaatjes, komkommer, worteltje
D: Ik kook voor gezin: lamsburgers met zelfgemaakte pitabroodjes, gegrilde aubergines en paprikas en hummus. Misschien nog een frisse yogurt saus erbij ook.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Morgen heb ik een meet met Maria![]()
Maar ik weet niet zo goed of ik nog durf. Ik vond haar altijd heel lief en sociaal, maar na dat gedoe met de zumbadoos lijkt ze me nogal een bitch
Kijk maar uit, ik ga zo een redelijk gesprek met je aan, gurlfrieeeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*snappity snap*
And if all else fails, ga ik bovenop je zitten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
V1z0R zoekt meteen ruzie met Mariaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik ga zo een redelijk gesprek met je aan, gurlfrieeeend*snappity snap*
And if all else fails, ga ik bovenop je zitten
Bitchfight!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ga er trouwens stunning uitzien in mijn balkleedje volgende week, met een ingezwachtelde arm.
Nota tot mezelf: geen warme pannen tegen arm houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh... Ik dacht dat jij Maria's toorn (en bips) over je heen wilde krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Huh? Ruzie? 't leek me juist leuk een Maria op een Coco te zien...![]()
Ergh. Dat kwam er niet helemaal uit zoals ik bedoelde. Als ik het zo teruglees is het een beetje... dirty.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat jij Maria's toorn (en bips) over je heen wilde krijgen
You won't like me when I'm angryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat jij Maria's toorn (en bips) over je heen wilde krijgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
En beterschap voor onze XMert inderdaad![]()
![]()
En dat zeg ik uiteraard met de meest bitchy bedoelingen he, want zo ben ik
Laten we morgen de straten van Heerlen samen onveilig gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vergeet de cola niet. Liters en liters cola die je naar binnen gaat gieten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
You won't like me when I'm angry![]()
Dan ga ik jullie allemaal megavette hapjes voeren enzulks, muwahahaahahahahahaa
Ik ben een heul nette daaaame dus uiteraard las ik dat zo onschuldig mogelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ergh. Dat kwam er niet helemaal uit zoals ik bedoelde. Als ik het zo teruglees is het een beetje... dirty.![]()
Sorry
Jaaa, dan gaan we mensen uitmaken voor treurwilg en ze daarna eten geven terwijl we ze een liefdevol leven toewensenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laten we morgen de straten van Heerlen samen onveilig gaan maken![]()
![]()
Uiteraard! Cola is Slankie-kryptonite. En ik ben de Lex Luthorrrr van dit topic, harharhar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vergeet de cola niet. Liters en liters cola die je naar binnen gaat gieten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben een heul nette daaaame dus uiteraard las ik dat zo onschuldig mogelijkAls een soort sumo-bodyslam op V1z0R z'n buik ofzo!
</banzaiiii>
En free hugs uitdelen, MOEHAHAHAHAquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa, dan gaan we mensen uitmaken voor treurwilg en ze daarna eten geven terwijl we ze een liefdevol leven toewensen</bitchez>
[..]
Uiteraard! Cola is Slankie-kryptonite. En ik ben de Lex Luthorrrr van dit topic, harharhar.
Voor het mentale plaatje zou stuiteren wel tof zijn, vooral door het relatief grote lengteverschil tussen yours truly en V1z0Rmansquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Ik zie je al sierlijk door de lucht zweven (in slomo uiteraard) om vervolgens NEER TE BLEMPEN op V1z0R. En eigenlijk he, eigenlijk zou je dan terug moeten stuiteren
![]()
Maar volgens mij is hij daar te slank voor. Dus dat gaan niet werken. Fail. Jammer.
Dat is wel toppunt van evil! De mensen die dat doen verdenk ik er altijd van dat ze heul niet zo liefdevol zijn maar eerder aandachtsboertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En free hugs uitdelen, MOEHAHAHAHA
Ik ook! Ben er nog nooit geweest! Al denk ik dat ik meer van Coco's über-opgeruimde casitaaa ga zien dan van de stadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:21 schreef Mini. het volgende:
Maria in Heerlen?Ben benieuwd wat je ervan vindt...
Vooral doen. Ik mis dat ding nog steeds.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In het kader van, optimaal gebruik maken van je OV-kaart zolang je hem nog hebt
Nooit wat aan gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik mis dat ding nog steeds.
Misschien heb ik er volgend jaar weer één.quote:
Zal ik ze zaterdag dan maar even meedelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die eerste was anders wél bewust
daarmee zou je zwachtel niet meer opvallenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Daar zou ik er nog veel vreemder in uitzien!
Even foto opzoeken...
Neeej! Geen hoge verwachtigen scheppen, ik ga een beetje opruimen. Het is nooit, maar dan ook nooit, über-opgeruimd bij ons thuisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook! Ben er nog nooit geweest! Al denk ik dat ik meer van Coco's über-opgeruimde casitaaa ga zien dan van de stad![]()
Ik ben er geboren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook! Ben er nog nooit geweest! Al denk ik dat ik meer van Coco's über-opgeruimde casitaaa ga zien dan van de stad![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maria? Volgens mij zoekt hier iemand mot
Maar ik ben gewond! En ik heb een grote zwachtel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maria? Volgens mij zoekt hier iemand mot
You get me <3 Stuiteren is inderdaad enkel mental images-technisch relevantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor het mentale plaatje zou stuiteren wel tof zijn, vooral door het relatief grote lengteverschil tussen yours truly en V1z0RmansEn hij dan: "Hmm volgens mij voelde ik iets..?"
[..]
Dat is wel toppunt van evil! De mensen die dat doen verdenk ik er altijd van dat ze heul niet zo liefdevol zijn maar eerder aandachtsboertjes(intentional typo om de prostitutie er buiten te laten in deze context).
Des te beter. Dan bied je minder weerstand. MOEHAHAHAHAAAAquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben gewond! En ik heb een grote zwachtel!
Als V1z0R dit nou gezegd had, dan had ik er meteen weer andere ideeën bij gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben gewond! En ik heb een grote zwachtel!
Niet iets waarmee je een klassen-diagram kan laten genereren? Heb je de basisstructuur zo te pakken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef progje het volgende:
pfffffffffff ik moet een architectuur onderzoek doen van een platform en ik kan mezelf er maar niet toe zetten mezelf in te gaan lezen... Er is ook amper documentatie aanwezig. Of ik dan maar even al hun code uit hun Subversion wil halen en mezelf zo wegwijs wil maken... *right*
Vertaling van bovenstaande: ik heb geen zin in mijn werk
Zou die van V1z0R ook wit met rood zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als V1z0R dit nou gezegd had, dan had ik er meteen weer andere ideeën bij gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
Je zag een open deur?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat? Dat jij iedere Slankie wel aan je paal zou willen rijgen?
We kunnen haar hebben!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Des te beter. Dan bied je minder weerstand. MOEHAHAHAHAAAA
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zou die van V1z0R ook wit met rood zijn?
Balkleedje helemaal rechtsWat een mooi schaap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zou die van V1z0R ook wit met rood zijn?
Balkleedje helemaal rechtsJij bent mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heul slank
![]()
Trut![]()
SPOILER: Voor diegene die de referentie niet snaptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kijk maar uit, we gaan je vangen en in onze tuin houden enzo! Coco wou dan weliswaar een minivarkentje, maar een mooi schaap werkt vast ook welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Dat maakt het vorige dreigement wel niet meer zo overtuigend!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Je zag een open deur?
(of beter: je zag een pashokje zonder gordijn?)
Pics?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef Sjaapje het volgende:
En mijn bovenkant + taille zijn ok, wacht maar tot je de benen ziet... Zoals de mevrouw gisteren in de winkel ook mooi wist te verwoorden.
Ik help morgen wel met bedenken! Slechte grappen met alliteratiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Zullen we daar zaterdag veel grapjes over maken?
Zou gras goed zijn voor de lijn? Wel niet veel eiwitten buiten als ik wat insecten weet te vangen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar uit, we gaan je vangen en in onze tuin houden enzo! Coco wou dan weliswaar een minivarkentje, maar een mooi schaap werkt vast ook wel![]()
Zijn we Zotte Schaaphouders!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
* V1z0R kruipt met staart tussen de poten weg
"Als het heel mooi weer is, trek ik het weiland in..."Heb je kaplaarzen?SPOILER: Voor diegene die de referentie niet snaptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Echte rubberen kaplaarzen!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
* V1z0R kruipt met staart tussen de poten weg
"Als het heel mooi weer is, trek ik het weiland in..."Ik heb hem gewoon stilletjes genegeerd, wat vond ik als puber dat liedje leuk *gniffel*SPOILER: Voor diegene die de referentie niet snaptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
Dan moeten we wel een goede regeling treffen. Ik in het weekend, jij doordeweeks? Allebei een hele week om de week? Moeten morgen maar even een mooi schema opstellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar uit, we gaan je vangen en in onze tuin houden enzo! Coco wou dan weliswaar een minivarkentje, maar een mooi schaap werkt vast ook wel![]()
Zijn we Zotte Schaaphouders!
Welkom Brocco_Liquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Brocco_Li het volgende:
In de herkansing: heb je kaplaarzen en handschoenen met klitteband?
Ik denk dat ik toch liever bij Sigme woon met de andere schapen dan! En varkentjes, koeien en hondjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan moeten we wel een goede regeling treffen. Ik in het weekend, jij doordeweeks? Allebei een hele week om de week? Moeten morgen maar even een mooi schema opstellen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welkom Brocco_Li
Hou van je broccoli?
Goed plan!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan moeten we wel een goede regeling treffen. Ik in het weekend, jij doordeweeks? Allebei een hele week om de week? Moeten morgen maar even een mooi schema opstellen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef Sjaapje het volgende:
En mijn bovenkant + taille zijn ok, wacht maar tot je de benen ziet... Zoals de mevrouw gisteren in de winkel ook mooi wist te verwoorden.
Wel laarzen en een overall.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Brocco_Li het volgende:
In de herkansing: heb je kaplaarzen en handschoenen met klitteband?
Ehm, dan overleef je de winter niet...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch liever bij Sigme woon met de andere schapen dan! En varkentjes, koeien en hondjes
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welkom Brocco_Li
Hou van je broccoli?
Oeh! Typo! Ik bedoelde natuurlijk of je van broccoli houdt. Doh.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welkom Brocco_Li
Hou van je broccoli?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:15 schreef Mini. het volgende:
Wat een ellende XM, ik hoop dat die andere huisarts iets voor je kan doen.
Woei, ik heb een bezichtiging gepland en de makelaar gaat kijken of ze meteen nog andere woningen erbij kunnen plannen op dezelfde dag. Ging heel snel ineens, ik wilde info en toen begonnen ze meteen over bezichtigen.
Voor de Slankies uit het noorden:Als ex-Groningse lijkt het mij ook prima! Dichtbij het Noorderplantsoen is sowieso leuk. Als het heel dicht bij Station Noord is zou het iets minder pluis kunnen zijn, maar dat zie je wel als je gaat kijken. Gaat snel zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Siral het volgende:
Ik probeer weer "on track" te komen.. Vandaag ziet er zo uit:
o: volkoren snee kipfilet, volkorensnee appelstroop, halfvolle melk
t: appel, koffie
L: volkoren snee kipfilet, volkorensnee appelstroop, rijstwafel met komkommer
T: plakje fries roggebrood met tomaat
D: gekookte aardappelen, witlof salade, rundervinkje met ui
T: speculaasje bij de koffie
T: nectarine, magere yoghurt toe
S: uur bij de fitness
Je houdt niet van me?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh! Typo! Ik bedoelde natuurlijk of je van broccoli houdt. Doh.
Ja dat eet ik ook na het sportenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Weet niet of die S helemaal op 't eind komt maar zou die laatste T na het sporten doen want goodness.
Ik had het over broccoli. Niet over Brocco_Liquote:
Ik heb momenteel 4 kilo ondergewicht.. lichamelijk en mentaal begon ik er enorm onder te leiden, ik heb fijne maar moeilijke gesprekken thuis gehad, ik krijg nu veel steun. Ik wil echt weer gezond worden..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:59 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, siral. Jij was voorheen toch zo'n weinigeter?
Dan is dit een mooi lijstje!
Good for youquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 4 kilo ondergewicht.. lichamelijk en mentaal begon ik er enorm onder te leiden, ik heb fijne maar moeilijke gesprekken thuis gehad, ik krijg nu veel steun. Ik wil echt weer gezond worden..
Super, en heel veel succes!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 4 kilo ondergewicht.. lichamelijk en mentaal begon ik er enorm onder te leiden, ik heb fijne maar moeilijke gesprekken thuis gehad, ik krijg nu veel steun. Ik wil echt weer gezond worden..
Je lijstje ziet er goed uit meid, heel veel succes!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Ahhh, nietes! Jij bent van boven vast net zo'n mooi schaap als van onder <3quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:04 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ja maar dan met iets gespierdere benen...
Vast wel, laten we het hopen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:05 schreef MarMar het volgende:
Misschien dat je vanzelf meer trek krijgt als je weer went aan gewoon regelmatig eten
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als ex-Groningse lijkt het mij ook prima! Dichtbij het Noorderplantsoen is sowieso leuk. Als het heel dicht bij Station Noord is zou het iets minder pluis kunnen zijn, maar dat zie je wel als je gaat kijken. Gaat snel zeg!
Wat goed, en dat lijstje van vandaag is echt mooi! Veel gezonde dingen ook, daarvan voel je je hopelijk snel beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:01 schreef Siral het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al valt deze wel mee...Ik bijt!
(Zachtjes)
Het voelt echt als zoveel en het is niet meer "normaal" voor mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:08 schreef Mini. het volgende:
Wat goed, en dat lijstje van vandaag is echt mooi! Veel gezonde dingen ook, daarvan voel je je hopelijk snel beter.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:11 schreef Sjaapje het volgende:
Jeetje, dat valt enorm mee. Ziet er goed uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al valt deze wel mee...![]()
En bedankt hihiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:08 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ah, thanks!Het gaat inderdaad heel snel, nu is het eigenlijk nog wat vroeg maar straks ben ik weer drie weken op vakantie, dus als ik nu iets zie kan ik het maar beter gewoon doen denk ik.
[..]
Wat goed, en dat lijstje van vandaag is echt mooi! Veel gezonde dingen ook, daarvan voel je je hopelijk snel beter.
Ja volgens mijn vrienden heb ik echt een veel dikker beeld van mezelf in mijn hoofd dan ik eigenlijk ben. Maar dat wordt bij mij echt elke keer bevestigd als ik in een spiegel kijk of foto's zie...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jeetje, dat valt enorm mee. Ziet er goed uit hoor
Ja ik hoop dat dat zo gaat lukken met Visual Studio....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet iets waarmee je een klassen-diagram kan laten genereren? Heb je de basisstructuur zo te pakken...
Zo het langzaam opbouwen dat doe je echt super! Elke keer een kleine hindernis nemen, totdat een normaal eetpatroon lukt is super!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Het voelt echt als zoveel en het is niet meer "normaal" voor mij.
Deze lijst is nog te weinig, dus het streven is eigenlijk NOG meer. Maar ik ben al blij als ik dit een tijd kan volhouden. Dat speculaasje bij de koffie is bijvoorbeeld echt een knelpunt voor mij. En tussendoortjes al helemaal niet. Mijn eetpatroon was zo belachelijk, dat begin ik nu al wel in te zien. Dit was voor mij een typische dag:
O: magere yoghurt, kiwi
L: 2x volkoren snee, 1 plakje kipfilet, geen boter
T: appel of twee rijstwafels
D: normaal avondeten pieterpeuterig opgeschept
T: na het sporten een bakje magere kwark met honing
Ik sport minimaal 5x in de week a 1.5 uur. En op die manier eten.. Nog ff doorgaan en het was echt af, mijn vetpercentage zit momenteel op 7%.. Dus ik moet meer vet binnen gaan krijgen!
Tja, volgens mij hebben je vriendinnen gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:14 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ja volgens mijn vrienden heb ik echt een veel dikker beeld van mezelf in mijn hoofd dan ik eigenlijk ben. Maar dat wordt bij mij echt elke keer bevestigd als ik in een spiegel kijk of foto's zie...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef MarMar het volgende:
lol kleuter zegt tegen bijnapuber "ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld" want bijnapuber had in het tekenboek van kleuter getekend
Tjee, dat is echt weinig inderdaad... Gelukkig zie je zelf ook in dat dat niet gezond was!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Het voelt echt als zoveel en het is niet meer "normaal" voor mij.
Deze lijst is nog te weinig, dus het streven is eigenlijk NOG meer. Maar ik ben al blij als ik dit een tijd kan volhouden. Dat speculaasje bij de koffie is bijvoorbeeld echt een knelpunt voor mij. En tussendoortjes al helemaal niet. Mijn eetpatroon was zo belachelijk, dat begin ik nu al wel in te zien. Dit was voor mij een typische dag:
O: magere yoghurt, kiwi
L: 2x volkoren snee, 1 plakje kipfilet, geen boter
T: appel of twee rijstwafels
D: normaal avondeten pieterpeuterig opgeschept
T: na het sporten een bakje magere kwark met honing
Ik sport minimaal 5x in de week a 1.5 uur. En op die manier eten.. Nog ff doorgaan en het was echt af, mijn vetpercentage zit momenteel op 6/7%.. Dus ik moet meer vet binnen gaan krijgen!
Uiteindelijk zou ik gewoon weer willen eten zonder na te denken, zonder calorieen tellen.. Eten is voor mij een hele dag besteding, ik denk aan NIKS anders dan eten. Ik ben er lichamelijk slecht aan toe erdoor, maar ook geestelijk. Ik kan niet normaal de dag meer door zonder malen, en ik ben enorm depressief. Dat komt natuurlijk ook omdat ik maanden aan een stuk niet de voedingstoffen kreeg die ik hard nodig had.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:15 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zo het langzaam opbouwen dat doe je echt super! Elke keer een kleine hindernis nemen, totdat een normaal eetpatroon lukt is super!
Het was een groot afkledend kleedje. Maar ik ken mijn valkuilen, en als het nog erger wordt moet ik wel eens met een dokter gaan babbelen van mezelf (nujah ik praat er echt veel over met mijn vriendje en dat helpt ook wel)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tja, volgens mij hebben je vriendinnen gewoon gelijk hoor.
Postte jij net niet dat maat xs nét te krap was?
Mijn ouders. Ik heb de afgelopen drie dagen niet mogen sporten van ze. Ze vinden het eigenlijk ook niet goed als ik vanavond ga, ze willen het liefste dat ik eerst wat aankom en aansterk, maargoed.. Ik ben volwassen dus ik bepaal het nog altijd zelf. Ze zullen vanavond wel vragen hoe ik gegeten heb, en dan zal ik ook eerlijk zijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tjee, dat is echt weinig inderdaad... Gelukkig zie je zelf ook in dat dat niet gezond was!
Zo'n afspraak met jezelf over alleen sporten als je het hele lijstje op hebt, is er ook iemand die dat mee in de gaten houdt?
Dat ja!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef MarMar het volgende:
Ik ben het ook met Sjaapje's vrienden eens
Mijn hoofd ziet dat niet, ik zie ook enkel veel slankere mensen rondlopen overal.Ik ben soms een beetje stuk in mijn hoofd, maar dan enkel op dat gebied...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat ja!Ik zie gewoon een mooie, slanke dame op de foto.
Ik vind dat je er mooi uit zietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:21 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Mijn hoofd ziet dat niet, ik zie ook enkel veel slankere mensen rondlopen overal.Ik ben soms een beetje stuk in mijn hoofd, maar dan enkel op dat gebied...
Dan nog, bij een XS past mijn hoofd er waarschijnlijk nog niet eens doorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:18 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het was een groot afkledend kleedje. Maar ik ken mijn valkuilen, en als het nog erger wordt moet ik wel eens met een dokter gaan babbelen van mezelf (nujah ik praat er echt veel over met mijn vriendje en dat helpt ook wel)
Waarom wil je eigenlijk zo graag blijven sporten? Niet dat het per se ongezond is, als je in elk geval al minder vaak gaat dan vroeger, maar toch. Nou ja, in elk geval goed dat iemand het in de gaten houdt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn ouders. Ik heb de afgelopen drie dagen niet mogen sporten van ze. Ze vinden het eigenlijk ook niet goed als ik vanavond ga, ze willen het liefste dat ik eerst wat aankom en aansterk, maargoed.. Ik ben volwassen dus ik bepaal het nog altijd zelf. Ze zullen vanavond wel vragen hoe ik gegeten heb, en dan zal ik ook eerlijk zijn!
Misschien voorlopig ipv actief sporten gewoon stukken wandelen ofzo? Hoofd in de wind, maar ook niet te fanatiek zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn ouders. Ik heb de afgelopen drie dagen niet mogen sporten van ze. Ze vinden het eigenlijk ook niet goed als ik vanavond ga, ze willen het liefste dat ik eerst wat aankom en aansterk, maargoed.. Ik ben volwassen dus ik bepaal het nog altijd zelf. Ze zullen vanavond wel vragen hoe ik gegeten heb, en dan zal ik ook eerlijk zijn!
Ik ook! Ik herken de benen-problematiek overigens welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:19 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat ja!Ik zie gewoon een mooie, slanke dame op de foto.
Ik vind het heel leuk en het is deels obsessief, ik wil het wel terug gaan schroeven naar 3 x in de week en 1 groepsles max. (for my own good) De groepsles meer voor ontspanning/maar toch effectief bewegen en die andere drie keer gewoon fitnessen. Ik sport 5 a 6 keer in de week grotendeels omdat het obsessief gedrag is.. Om maar calorieen te verbranden..Ik heb vandaag niet bar veel gedaan naast een grote voorjaarsschoonmaak houden op mijn kamer en wat andere huishuidelijke zaken, en dat zit gewoon niet goed in mijn hoofd met al dat eten. In mijn hoofd is het ; "eten moet je verdienen". Maar ik ga rustig aan doen vanavondquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk zo graag blijven sporten? Niet dat het per se ongezond is, als je in elk geval al minder vaak gaat dan vroeger, maar toch. Nou ja, in elk geval goed dat iemand het in de gaten houdt.
Hmhm, ik ben ook niet van plan om mezelf uit de naad te werken vanavond. Ik merk dat mijn lijf nog steeds moe is!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien voorlopig ipv actief sporten gewoon stukken wandelen ofzo? Hoofd in de wind, maar ook niet te fanatiek zijn.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij bent mooiEn heul slank
![]()
Trut
Doorbijten, na een tijd went hij wel! Ik heb echt veel patienten die dat moeten dragen, enkel als hij echter ergens op 1 plek knelt en je huid wordt rood dan zit het fout!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef MarMar het volgende:
net ff mn korset afgehad... nu zittie nog minder lekker dan vanochtendmeh
Moet je daar niet langzaam aan wennen? Is een behoorlijke verandering, kan me voorstellen dat je wat moet 'trainen'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:45 schreef MarMar het volgende:
net ff mn korset afgehad... nu zittie nog minder lekker dan vanochtendmeh
De site (laten) blokkeren ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:39 schreef Siral het volgende:
Pfff ik moet nog steeds mijn account verwijderen op caloriechecker.nl.......
Ik word gek, ik had mn wachtwoord al veranderd zonder te kijken, maar die toch weer opgevraagd omdat ik zo benieuwd was wat ik nou gister had gegeten, en shfvmaksjdLAWDELWF. HELP
Ik had een mailtje gestuurd aangezien je niet zelf je account kunt verwijderen.quote:
Ik vind vier keer per week nog best veel, de helft zou ook al heel wat zijn. Maar misschien moet je ook niet teveel tegelijk willen, dat kan ik niet inschatten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk en het is deels obsessief, ik wil het wel terug gaan schroeven naar 3 x in de week en 1 groepsles max. (for my own good) De groepsles meer voor ontspanning/maar toch effectief bewegen en die andere drie keer gewoon fitnessen. Ik sport 5 a 6 keer in de week grotendeels omdat het obsessief gedrag is.. Om maar calorieen te verbranden..Ik heb vandaag niet bar veel gedaan naast een grote voorjaarsschoonmaak houden op mijn kamer en wat andere huishuidelijke zaken, en dat zit gewoon niet goed in mijn hoofd met al dat eten. In mijn hoofd is het ; "eten moet je verdienen". Maar ik ga rustig aan doen vanavond
[..]
Hmhm, ik ben ook niet van plan om mezelf uit de naad te werken vanavond. Ik merk dat mijn lijf nog steeds moe is!
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Novem het volgende:
Ik heb nu een soort sport-schema gemaakt voor mezelf:
Dag 1: 1 uur fullbody krachttraining, laag gewicht/veel reps
Dag 2: 45 minuten yogalates/poweryoga
Dag 3: 1 uur hardlopen en wandelen
Snel terugmailen, niet nadenken en op 'send' klikken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had een mailtje gestuurd aangezien je niet zelf je account kunt verwijderen.
Ik krijg vanmiddag een mailtje terug dat hun dat voor me kunnen doen, en of ik dat dus echt wil.
Ik durf niet terug te mailen haha.....Die website is op dit moment nog steeds de andere helft van mij
Dat moet ik ook! Weet eigenlijk niet zo goed wat het verschil is, misschien omdat het niet om zichtbare spieren gaat maar meer om je verbranding verhogen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
Rest is netjes hoor
Op dit moment is meer eten/weinig sporten geen optie voor mij nee.. Wat ik op dit moment heb gegeten tot nog vòòr het avondeten is al 400 calorieen meer dan ik normaal doe (ja die calorieen hihi). Dat vind ik echt al een mega stap, aangezien ik meer met 200 in mijn hoofd zat...om te beginnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik vind vier keer per week nog best veel, de helft zou ook al heel wat zijn. Maar misschien moet je ook niet teveel tegelijk willen, dat kan ik niet inschatten.
Moet ik doen he?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel terugmailen, niet nadenken en op 'send' klikken.
Misschien moet je het niet vergelijken met wat je eerst at, maar met wat je lichaam nodig heeft (BMR/onderhoud ofzo). Dan lijkt het vast een stuk minder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:03 schreef Siral het volgende:
[..]
Op dit moment is meer eten/weinig sporten geen optie voor mij nee.. Wat ik op dit moment heb gegeten tot nog vòòr het avondeten is al 400 calorieen meer dan ik normaal doe (ja die calorieen hihi). Dat vind ik echt al een mega stap, aangezien ik meer met 200 in mijn hoofd zat...
Klopt, ik weet ook wat ik nodig heb, en ik weet drommels goed dat ik me niet schuldig moet voelen. Wat heb ik tenslotte gegeten? Alleen super gezonde dingen!! Maargoed, het zit gewoon niet recht in mijn hoofd..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet vergelijken met wat je eerst at, maar met wat je lichaam nodig heeft (BMR/onderhoud ofzo). Dan lijkt het vast een stuk minder.
En hup, stuur dat mailtje nou maar gewoon!
Op dit moment vooral om calorieen/vet te verbranden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
Rest is netjes hoor
Darn. Lang leve poepquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef Siral het volgende:
Leuke bijkomstigheid van goed eten; IK KAN WEER NAAR DE WC.
Weliswaar nog keiharde konijnenkeutels. Maar ik kan het weer, soms ging ik gewoon meer dan 2 weken niet.
Hoeveel herhalingen per set hebben we het hier over?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:10 schreef Novem het volgende:
[..]
Op dit moment vooral om calorieen/vet te verbranden.
Ik weet dat spieren je verbranding verhogen en dat meer gewicht meer spieren opbouwt, maar hiermee gaat m'n hartslag constant echt lekker omhoog. Ik doe ook veel squats/lunges en dat is dus alles behalve met een laag gewichtEn ik vind dit gewoon een leuke fitnessvideo
Kom op Vaiz, laat ons vrouwen nou lekker met kleine gewichtjes bezig zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoeveel herhalingen per set hebben we het hier over?
Ja ik voel me nu al zoveel beter dan een paar dagen geleden.. Donderdag kwam ik thuis van de fitness en ik voelde me zo uitgemergeld en kapot dat ik meteen in bed was gaan liggen. Ik had echt een gevoel van "word ik nog wel wakker morgen".. Ik werd echt ineens heel erg bang. Dus ik heb hier thuis al mijn problemen maar op tafel gegooit en ik ben er zo blij om..Ik heb al die tijd alles verzwegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef MarMar het volgende:
lol fysieke opluchting in elk geval![]()
Hou goed in de gaten hoeveel beter je je lichamelijk gaat voelen meid, dan dringt het denk ik vanzelf een keer door tot je hoofd.
En wees maar een beetje trots op jezelf dat je er toch zo mee aan de slag gaat nu!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef Phaidra het volgende:
Siral, wat goed van je! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om het los te laten, maar ik hoop dat het snel went en je er alleen maar gelukkiger van wordt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoeveel herhalingen per set hebben we het hier over?
En je sport aanpassen naar iets milders? Bv pilates ipv cardio, yoga ipv fitness? Dan heb je nog wel in je hoofd het idee dat je sport, maar je raakt minder kwijt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef Siral het volgende:
Pff ik heb echt de neiging om nu als een zot buikspieroefeningen enzulks te gaan doen. Maar ik hou me in, vanavond fitnessen, dan kan ik het kwijt.. Begin het nu wel moeilijk te krijgen nu ik het er weer veel over heb/erover nadenk.
Sowieso weg van de pc inderdaad, ik ga de was opvouwen denk ik. Help ik mn moedertje ook weer..quote:
Ik ga vanavond gewoon rustig aan wat oefeningen doen en wat krachttraining, geen cardio. Alleen 10 minuutjes infietsen (word moeilijk, though). En ik ga vragen aan mn fitness instructeur of ik na het sporten misschien nog iets meer bij moet eten... Ik wil wel graag sporten namelijk vanavond. Ik word nu al gek.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En je sport aanpassen naar iets milders? Bv pilates ipv cardio, yoga ipv fitness? Dan heb je nog wel in je hoofd het idee dat je sport, maar je raakt minder kwijt.
Yup, en door voer te drinken krijg je het binnen zonder dat je het merkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Siral, iets als shakes voor bij het sporten, zou dat je liggen? Dan beperk je de schade wat het sporten doet wat optimaler (denk carbs herladen...)
Ik heb het daar al thuis over gehad idd. Mijn vader neemt zelf whey hij sport ook heel intensief. Maar hij wil liever dat ik gewoon meer bij eet.. En dat is misschien ook slimmer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Siral, iets als shakes voor bij het sporten, zou dat je liggen? Dan beperk je de schade wat het sporten doet wat optimaler (denk carbs herladen...)
Misschien dan juist beter om het te laten, kan je eraan wennen..?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon rustig aan wat oefeningen doen en wat krachttraining, geen cardio. Alleen 10 minuutjes infietsen (word moeilijk, though). En ik ga vragen aan mn fitness instructeur of ik na het sporten misschien nog iets meer bij moet eten... Ik wil wel graag sporten namelijk vanavond. Ik word nu al gek.
Wat laten, vanavond niet sporten? Ik heb al drie dagen niet gesport in ontplof..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien dan juist beter om het te laten, kan je eraan wennen..?
Hier posten is overigens ook goeie afleiding, gezien het 9 vd 10 keer niet over eten/afvallen gaat
Als eerste stap is het juist wel makkelijker, en zodra je lichaam de extra kcal's gewent is kun je overstappen zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb het daar al thuis over gehad idd. Mijn vader neemt zelf whey hij sport ook heel intensief. Maar hij wil liever dat ik gewoon meer bij eet.. En dat is misschien ook slimmer.
Yup! Misschien uberhaupt een maand ofzo niet sporten, zodat je kan ehh ontwennen. Ofzo. Maar misschien kun je dat beter aan een psycholoog oids vragen, die weet dat vast veeuuul beter dan ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat laten, vanavond niet sporten? Ik heb al drie dagen niet gesport in ontplof..
Hmmm, ik bouw het liever normaal op.. Het idee dat calorieen in me komen vind ik al eng, of het nu doormiddel van whey of een cheeseburger is..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als eerste stap is het juist wel makkelijker, en zodra je lichaam de extra kcal's gewent is kun je overstappen zeg maar.
Ik heb met mijn ouders besloten om het eerst zo op te lossen, ze steunen me 100%. Ik heb wel aangegeven dat als ik echt niet vooruit kom ik inderdaad alsnog naar de huisarts ga..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yup! Misschien uberhaupt een maand ofzo niet sporten, zodat je kan ehh ontwennen. Ofzo. Maar misschien kun je dat beter aan een psycholoog oids vragen, die weet dat vast veeuuul beter dan ik!
Tonen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, over dikke benen, ik heb daar de meest onflatteuze foto's ooit van.
Had om 16:00 afspraak, Duvel is mee, meer weet ik niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Siral, wat goed van je! Nu beter voor jezelf blijven zorgen he?!
Owja, over dikke benen, ik heb daar de meest onflatteuze foto's ooit van.
Is er al nieuws van XM?
later! Zit nu in de trein naar huis.quote:
Heavy composites: 4-8x (deadlift, squat, benchpress)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
Hey Siral, goed bezig hoorprops!
Vizor, wat zou jij aanraden qua herhalingen dan? Ik wil nu 2x in de week krachttraining doen (zo'n soort circuit, alle grote spiergroepen 3x).
ik doe nu 12 herhalingen max. Benen meeste 65 kg en armen meeste 25 of 30huhu. Merkte dat ik bij de Pump mn rugspieren verkeerd gebruikte en last kreeg avn mn schouders dus daarmee gestopt. En ik heb een nieuw doel: mezelf kunnen optrekken
Dit ^^quote:
Als het iets anders is dan "tentamen gehaald, voldoende voor essay gescoord, bul in ontvangst genomen" kijk ik vreemd op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik post gewoon nooit meer wat over m'n studie, ok?
Guilt trip hem dat hij vervanging regelt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:04 schreef Sjaapje het volgende:
Boh ik zit gewoon bijna te wenen achter pc, juist mail gehad van iemand dat hij met zijn vrienden de tapshift toch niet gaat doen want anders gaat de week te lastig worden.
Zou ik dat ook doen? Dan is er gewoon geen week, en geen shit voor mij! Kut mensen!
Dare!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik post gewoon nooit meer wat over m'n studie, ok?
en ja! Hij had wel gezegd dat hij vorige keer te streng had nagekeken en dat hij het nu goed zou maken, dus denk wel dat dát een beetje heeft geholpen. Nu alleen het essay nog dat bij dat vak hoort terug krijgen en dan is dat iig weer één vak minder (of meer, net hoe je het bekijkt!)quote:
Jup, op het dinsdagavond feestje van 2 tot 4.. Nee echt ik smijt hem gewoon buiten om 1 uur omdat hij dan al lang in zijn bed moet liggen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gok achter de bar staan voor 400 man.
Groot gelijk, geen tapshift, dan ook geen feest aan de andere kant van de bar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jup, op het dinsdagavond feestje van 2 tot 4.. Nee echt ik smijt hem gewoon buiten om 1 uur omdat hij dan al lang in zijn bed moet liggen!
Doe je eigenlijk nog die elektroden oefeningen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef MarMar het volgende:
zo korset weer af, spierpijnmorgen de volgende ronde.
Ik zit te bedenken of ik dat ding kan verven, hij is in omaonderbroekenkleur en ik wil 'm zwart.
Jep, achterkant benen en billen maandag en donderdag en voorkant dinsdag en vrijdag. Heb wel het idee dat daardoor de benen iets strakker geworden zijn, leuke bijkomstigheid. Belangrijker is dat de spieren niet verder lijken te verschralen en dat de doorbloeding op gang blijftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk nog die elektroden oefeningen?
Die dingen droeg ik ook op de uniquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En gekocht voordat ik naar Hull gaga er daar natuurlijk één van Hull scoren
Heul hete dingen natuurlijk! En dit is alweer meet nummer 2 hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Maria en Coco gaan meeten?. Wat gaan jullie doen, hmm?? En nu zoek ik die wenkbrauwophalende smiley die Goodbye wel eens gebruikt, maar die kan ik niet vinden
.
Maria Mariaaaaaaaaaaa, she reminds me of a westside stoooryyyyy! *hulpvaardig*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:08 schreef loveli het volgende:
En ik heb 'heaven 's just a sin away' in m'n hoofd. Dan liever Maria...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Maria en Coco gaan meeten?. Wat gaan jullie doen, hmm?? En nu zoek ik die wenkbrauwophalende smiley die Goodbye wel eens gebruikt, maar die kan ik niet vinden
.
Ik denk dat je moeder misschien wel gelijk heeft. 1 of 2 dagen goed eten maakt niet meteen alle tekorten die je hebt opgebouwd ongedaan. Een weekje rust zou hartstikke goed zijn voor je lichaamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:22 schreef Siral het volgende:
Bah, mn moeder zegt dat het "niet slim" is om te sporten.
Maar volgens mij heb ik nu toch genoeg gegeten of ben ik gek? Ik voel me ook verre van slap..! Ik zit juist al de hele dag mezelf rot te vervelen.
Misschien wel.. Maar ik zit al drie dagen thuis, en als ik bij wijze van vandaag ga sporten, en donderdag en zondag. Dan lijkt me dat toch prima, heb ik zelfs rustdagen tussendoor? En dan heb ik bij elkaar meer rust dan ik de afgelopen tijd gehad heb!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk dat je moeder misschien wel gelijk heeft. 1 of 2 dagen goed eten maakt niet meteen alle tekorten die je hebt opgebouwd ongedaan. Een weekje rust zou hartstikke goed zijn voor je lichaam
Daar zit de crux hem nu ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Misschien wel.. Maar ik zit al drie dagen thuis, en als ik bij wijze van vandaag ga sporten, en donderdag en zondag. Dan lijkt me dat toch prima, heb ik zelfs rustdagen tussendoor? En dan heb ik bij elkaar meer rust dan ik de afgelopen tijd gehad heb!
Ze zegt dat wat ik nu gegeten heb prima is om op te sporten en om nu even "wat aan te komen" maar dan geeft ze mij echt het gevoel alsof het veel te veel is voor als ik niet sport?Ik heb nu echt het gevoel dat ik teveel gegeten heb dan, voor een dag niks doen
![]()
Mijn moeder zij notabene "dat was wat ik vroeger ook at, toen ik veel sportte". Bah ik word helemaal gekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar zit de crux hem nu ook
Je hebt juist helemaal niet teveel gegeten!
Kun je niet iets anders leuks gaan doen dan sporten?
Relaxquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Misschien wel.. Maar ik zit al drie dagen thuis, en als ik bij wijze van vandaag ga sporten, en donderdag en zondag. Dan lijkt me dat toch prima, heb ik zelfs rustdagen tussendoor? En dan heb ik bij elkaar meer rust dan ik de afgelopen tijd gehad heb!
Ze zegt dat wat ik nu gegeten heb prima is om op te sporten en om nu even "wat aan te komen" maar dan geeft ze mij echt het gevoel alsof het veel te veel is voor als ik niet sport?Ik heb nu echt het gevoel dat ik teveel gegeten heb dan, voor een dag niks doen
![]()
Maar wil ze dat ook zeggen? Vraag haar dan of ze erop doelt dat je teveel eet om te niksen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn moeder zij notabene "dat was wat ik vroeger ook at, toen ik veel sportte". Bah ik word helemaal gek
Nee ik zou echt niet weten wat dan..
Hoe ik mijn calorieen tel zit ik nu nog maar op 1400 kcal?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:54 schreef Novem het volgende:
[..]
RelaxJe hebt niet teveel gegeten voor een dag niets doen, maar als je helemaal stopt met sporten kan je inderdaad aankomen. Een weekje rust misschien en daarna 2 of 3 keer per week sporten? Of als je het echt niet trekt om een week niet te sporten gaan wandelen of yoga?
Nee ze zegt ook dat ze het niet zo bedoelde, want ze zij achteraf ook "ik at er nog wel bananen en snickers bij na het sporten"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar wil ze dat ook zeggen? Vraag haar dan of ze erop doelt dat je teveel eet om te niksen.
Want volgens mij haal je je nu dingen in je hoofd die zij helemaal niet bedoelt
Filmpje met vriendinnen?
Daaromquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Nee ze zegt ook dat ze het niet zo bedoelde, want ze zij achteraf ook "ik at er nog wel bananen en snickers bij na het sporten"
Buuuh ik weet het ff niet meer. Welke vriendinnen? En ik ben blut
Klinkt zekers goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef Viking84 het volgende:
In mijn maaltijdsalade zit:
- schelpjespasta
- rucola
- tomaten
- mozzarella
- groene olijven
- pesto
dressing:
- olijfolie
- citroensap
- knoflook
- basilicum.
Ik heb zoiets een keer gegeten met toast erbij, maar dat doe ik thuis nooit. Miss als je niet zoveel boterhammen eet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: driekwart krentenbol + pil
T: 1/2 pizzacroissant (viieeeesss)
D: 1/2 zalmding met bladerdeeg, 4 krieltjes ofzo, rode kool
Bijna alle krieltjes laten staan. Rode kool wel geheel naar binnen gewurgd.
Daar let ik niet echt op, eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt zekers goedWel iets wat je niet moet eten als je nog de deur uit gaat denk ik!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: driekwart krentenbol + pil
T: 1/2 pizzacroissant (viieeeesss)
D: 1/2 zalmding met bladerdeeg, 4 krieltjes ofzo, rode kool
Bijna alle krieltjes laten staan. Rode kool wel geheel naar binnen gewurgd.
Lijkt een beetje op een ondergoedsetje vind ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk? Ik zie wel leukere bikini's, maar daarvan heb ik het idee dat ze niet flatteus gaan staan in da boobies dept.
Lieve sjaap, doe normaal. Als ik het goed zie ben je gewoon heel slank. Zou je haast opgeven voor How to look good naked.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Om onflatteuze benen te zien, dan kijk ik wel even naar beneden
Ja dat is het inderdaad! Ik kon m'n vinger er niet zo opleggen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef Novem het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een ondergoedsetje vind ik.
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lieve sjaap, doe normaal. Als ik het goed zie ben je gewoon heel slank. Zou je haast opgeven voor How to look good naked.
En Siral, wat ben ik blij dat je met je ouders hebt gesproken. Maakte me best zorgen om je.
Mooie mevrouw, heel groot-ogend topje!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat vond ik eigenlijk zelf ook al, denk ik.
Ik wil wel van die leuke halter gevalletjes en zulks, maar ik vind het altijd zo raar om bikinitops te moeten kopen in maat 36 t/m 44 oidDat vertrouw ik voor geen meter.
En in mijn sectie staan dan van zulke gevallen:
[ afbeelding ]
Dabedoelikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooie mevrouw, heel groot-ogend topje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |