eensch!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, ik zou anders gewoon vragen om een doorverwijzing.
[Gezond Slank] #1522 - Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Mag ik weer een linkje naar het vorige topic?
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #3quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef Viking84 het volgende:
Mag ik weer een linkje naar het vorige topic?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #3
Zou het niet te lang in de koelkast bewaren hooguit een dag. Maar ik ben dan ook van het "lege ijsbak-vriezer". Geen groene muren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap de TT niet![]()
XM, Hoe lang duurt je kuur nog?![]()
En ik heb net een spinaziesoepje gefabriceerd, omdat ik niet kon wachten m'n staafmixert te gebruikenUitje gefruit, bouillonnetje gemaakt, dat samen met 600 gram spinazie a la creme in een pan geflikkerd. *de staafmixer er op los gelaten
![]()
* en toen nog wat stukje gerookte zalm er door. Heeeeeeeeeeerlijk
Oh, en ik heb nog heel veel over. Misschien dat ik het invries ofzo? Hoe lang kan je dat in de koelkast bewaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Van het wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou het niet te lang in de koelkast bewaren hooguit een dag. Maar ik ben dan ook van het "lege ijsbak-vriezer". Geen groene muren?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere huisarts gesproken, die twijfelt aan diagnose blaasontsteking. Had allang minder klachten moeten hebben. Heb om 16:00 een afspraak weer, Duvel gaat mee. Ben helemaal op.
Kan ik me goed voorstellen. Overigens heb ik gehoord dat veel ziekenhuizen moeite hebben met het herkennen van bacterien. Niet ieder ziekenhuis schijnt alle 'tools' in bezit te hebben voor alle soortemn bacterien. Ik ga er van uit dat het bij huisartsen nog slechter gesteld is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dankjulliewel. Ik voel me zo moedeloos en akelig.
Huisarts stuurt het naar hetzelfde lab.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Overigens heb ik gehoord dat veel ziekenhuizen moeite hebben met het herkennen van bacterien. Niet ieder ziekenhuis schijnt alle 'tools' in bezit te hebben voor alle soortemn bacterien. Ik ga er van uit dat het bij huisartsen nog slechter gesteld is.
Google maar eens op Maasstad Ziekenhuisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Huisarts stuurt het naar hetzelfde lab.
Dan doe je het goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van het wat?![]()
En nee, de staafmixer deed zijn werk goed, er kwam niks omhoog
Nee gewoon bij de huisarts zelf. En anders hier het groene hart zkh.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Google maar eens op Maasstad Ziekenhuis(Rotterdam). Ik hoop voor XM dat haar kweekje daar niet terecht is gekomen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Andere huisarts gesproken, die twijfelt aan diagnose blaasontsteking. Had allang minder klachten moeten hebben. Heb om 16:00 een afspraak weer, Duvel gaat mee. Ben helemaal op.
Zo te lezen hebben ze daar zelf al genoeg bacterienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Google maar eens op Maasstad Ziekenhuis(Rotterdam). Ik hoop voor XM dat haar kweekje daar niet terecht is gekomen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Weer weinig op aan te merken Perr, ik zeg goejzo!
Autistische soep
Niet goed maar wel lekker! Je hele lijstje ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
[..]![]()
die appeltaart is niet zo goed natuurlijk hemaarja. Ik moet nog een lekker toetje hebben voor vanavond! Ik zit nu te denken aan de "aussie mess" die kate had gemaakt in Masterchef... slagroom kloppen, met eiwitschuimpjes en plakjes banaan met passievrucht erbij...
Battlestar Galactica.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Sjaapje het volgende:
Hopelijk komt er wat duidelijkheid XM! Ik duim mee.
Blaarg, ik moet zoveel vandaag en ik heb in zo weinig zin. Ik wil gewoon de hele dag echt vakantie met Battlestar Galactica in mijn zetel. Maar nu moet ik stageplannen regelen, verhuisdingen en alleen gaan wonen dingen regelen en och ja een feestweek voor 400 man regelen.
En dan moet ik ook nog kleren gaan kopen, en als er iets is dat ik niet graag doe is het kleren kopen! Gisteren super mooi jurkje gepast, L was te groot, XS was net te klein: balen!
Lijstje:
O: 200 gr kwark met peer, appelsien en peche
L: 3 boterhammetjes met vanalles
T: Tomaatjes, komkommer, worteltje
D: Ik kook voor gezin: lamsburgers met zelfgemaakte pitabroodjes, gegrilde aubergines en paprikas en hummus. Misschien nog een frisse yogurt saus erbij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom koop ik online kleding. Thuis passen is een stuk minder vervelend. Nu moet ik wel zeggen dat eigenlijk bijna altijd alles me wel past, heb geen moeilijk figuur ofzo. Yay.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:01 schreef Sjaapje het volgende:
Hopelijk komt er wat duidelijkheid XM! Ik duim mee.
Blaarg, ik moet zoveel vandaag en ik heb in zo weinig zin. Ik wil gewoon de hele dag echt vakantie met Battlestar Galactica in mijn zetel. Maar nu moet ik stageplannen regelen, verhuisdingen en alleen gaan wonen dingen regelen en och ja een feestweek voor 400 man regelen.
En dan moet ik ook nog kleren gaan kopen, en als er iets is dat ik niet graag doe is het kleren kopen! Gisteren super mooi jurkje gepast, L was te groot, XS was net te klein: balen!
Lijstje:
O: 200 gr kwark met peer, appelsien en peche
L: 3 boterhammetjes met vanalles
T: Tomaatjes, komkommer, worteltje
D: Ik kook voor gezin: lamsburgers met zelfgemaakte pitabroodjes, gegrilde aubergines en paprikas en hummus. Misschien nog een frisse yogurt saus erbij ook.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Morgen heb ik een meet met Maria![]()
Maar ik weet niet zo goed of ik nog durf. Ik vond haar altijd heel lief en sociaal, maar na dat gedoe met de zumbadoos lijkt ze me nogal een bitch
Kijk maar uit, ik ga zo een redelijk gesprek met je aan, gurlfrieeeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*snappity snap*
And if all else fails, ga ik bovenop je zitten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
V1z0R zoekt meteen ruzie met Mariaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar uit, ik ga zo een redelijk gesprek met je aan, gurlfrieeeend*snappity snap*
And if all else fails, ga ik bovenop je zitten
Bitchfight!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ga er trouwens stunning uitzien in mijn balkleedje volgende week, met een ingezwachtelde arm.
Nota tot mezelf: geen warme pannen tegen arm houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh... Ik dacht dat jij Maria's toorn (en bips) over je heen wilde krijgenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
Huh? Ruzie? 't leek me juist leuk een Maria op een Coco te zien...![]()
Ergh. Dat kwam er niet helemaal uit zoals ik bedoelde. Als ik het zo teruglees is het een beetje... dirty.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat jij Maria's toorn (en bips) over je heen wilde krijgen
You won't like me when I'm angryquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat jij Maria's toorn (en bips) over je heen wilde krijgen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
En beterschap voor onze XMert inderdaad![]()
![]()
En dat zeg ik uiteraard met de meest bitchy bedoelingen he, want zo ben ik
Laten we morgen de straten van Heerlen samen onveilig gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vergeet de cola niet. Liters en liters cola die je naar binnen gaat gieten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
You won't like me when I'm angry![]()
Dan ga ik jullie allemaal megavette hapjes voeren enzulks, muwahahaahahahahahaa
Ik ben een heul nette daaaame dus uiteraard las ik dat zo onschuldig mogelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ergh. Dat kwam er niet helemaal uit zoals ik bedoelde. Als ik het zo teruglees is het een beetje... dirty.![]()
Sorry
Jaaa, dan gaan we mensen uitmaken voor treurwilg en ze daarna eten geven terwijl we ze een liefdevol leven toewensenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laten we morgen de straten van Heerlen samen onveilig gaan maken![]()
![]()
Uiteraard! Cola is Slankie-kryptonite. En ik ben de Lex Luthorrrr van dit topic, harharhar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vergeet de cola niet. Liters en liters cola die je naar binnen gaat gieten.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben een heul nette daaaame dus uiteraard las ik dat zo onschuldig mogelijkAls een soort sumo-bodyslam op V1z0R z'n buik ofzo!
</banzaiiii>
En free hugs uitdelen, MOEHAHAHAHAquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa, dan gaan we mensen uitmaken voor treurwilg en ze daarna eten geven terwijl we ze een liefdevol leven toewensen</bitchez>
[..]
Uiteraard! Cola is Slankie-kryptonite. En ik ben de Lex Luthorrrr van dit topic, harharhar.
Voor het mentale plaatje zou stuiteren wel tof zijn, vooral door het relatief grote lengteverschil tussen yours truly en V1z0Rmansquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]! Ik zie je al sierlijk door de lucht zweven (in slomo uiteraard) om vervolgens NEER TE BLEMPEN op V1z0R. En eigenlijk he, eigenlijk zou je dan terug moeten stuiteren
![]()
Maar volgens mij is hij daar te slank voor. Dus dat gaan niet werken. Fail. Jammer.
Dat is wel toppunt van evil! De mensen die dat doen verdenk ik er altijd van dat ze heul niet zo liefdevol zijn maar eerder aandachtsboertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En free hugs uitdelen, MOEHAHAHAHA
Ik ook! Ben er nog nooit geweest! Al denk ik dat ik meer van Coco's über-opgeruimde casitaaa ga zien dan van de stadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:21 schreef Mini. het volgende:
Maria in Heerlen?Ben benieuwd wat je ervan vindt...
Vooral doen. Ik mis dat ding nog steeds.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In het kader van, optimaal gebruik maken van je OV-kaart zolang je hem nog hebt
Nooit wat aan gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooral doen. Ik mis dat ding nog steeds.
Misschien heb ik er volgend jaar weer één.quote:
Zal ik ze zaterdag dan maar even meedelenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die eerste was anders wél bewust
daarmee zou je zwachtel niet meer opvallenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Daar zou ik er nog veel vreemder in uitzien!
Even foto opzoeken...
Neeej! Geen hoge verwachtigen scheppen, ik ga een beetje opruimen. Het is nooit, maar dan ook nooit, über-opgeruimd bij ons thuisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook! Ben er nog nooit geweest! Al denk ik dat ik meer van Coco's über-opgeruimde casitaaa ga zien dan van de stad![]()
Ik ben er geboren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook! Ben er nog nooit geweest! Al denk ik dat ik meer van Coco's über-opgeruimde casitaaa ga zien dan van de stad![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maria? Volgens mij zoekt hier iemand mot
Maar ik ben gewond! En ik heb een grote zwachtel!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maria? Volgens mij zoekt hier iemand mot
You get me <3 Stuiteren is inderdaad enkel mental images-technisch relevantquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Voor het mentale plaatje zou stuiteren wel tof zijn, vooral door het relatief grote lengteverschil tussen yours truly en V1z0RmansEn hij dan: "Hmm volgens mij voelde ik iets..?"
[..]
Dat is wel toppunt van evil! De mensen die dat doen verdenk ik er altijd van dat ze heul niet zo liefdevol zijn maar eerder aandachtsboertjes(intentional typo om de prostitutie er buiten te laten in deze context).
Des te beter. Dan bied je minder weerstand. MOEHAHAHAHAAAAquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben gewond! En ik heb een grote zwachtel!
Als V1z0R dit nou gezegd had, dan had ik er meteen weer andere ideeën bij gehadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben gewond! En ik heb een grote zwachtel!
Niet iets waarmee je een klassen-diagram kan laten genereren? Heb je de basisstructuur zo te pakken...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:42 schreef progje het volgende:
pfffffffffff ik moet een architectuur onderzoek doen van een platform en ik kan mezelf er maar niet toe zetten mezelf in te gaan lezen... Er is ook amper documentatie aanwezig. Of ik dan maar even al hun code uit hun Subversion wil halen en mezelf zo wegwijs wil maken... *right*
Vertaling van bovenstaande: ik heb geen zin in mijn werk
Zou die van V1z0R ook wit met rood zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als V1z0R dit nou gezegd had, dan had ik er meteen weer andere ideeën bij gehad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)
Je zag een open deur?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat? Dat jij iedere Slankie wel aan je paal zou willen rijgen?
We kunnen haar hebben!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Des te beter. Dan bied je minder weerstand. MOEHAHAHAHAAAA
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zou die van V1z0R ook wit met rood zijn?
Balkleedje helemaal rechtsWat een mooi schaap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zou die van V1z0R ook wit met rood zijn?
Balkleedje helemaal rechtsJij bent mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heul slank
![]()
Trut![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |