abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98456937
Ben nieuw op dit forum dus hoop niet dat ik gelijk word afgestraft voor dit bericht (:

Stel je ontmoet een mooie dame in de kroeg/club en je bent de volgende dag nog steeds enthousiast. Aangezien je niet kan wachten tot de volgende zaterdag voeg je haar gelijk zondag zoals beloofd toe op facebook/msn. Dit is naar mijn idee al de eerste stap waar het fout gaat maar goed, I continue.. Ze accepteert je verzoek en je raakt direct aan de praat. Na een gezellig praatje op de zondag blijkt maandag ook weer erg gezellig te zijn.

Toch komt er een moment dat je elkaar steeds minder te vertellen hebt... aangezien op msn alles 3x sneller gaat. Maar hoe combineer je nou dat je zowel op msn interesse in haar toont maar niet gelijk alle onderwerpen afgaat. Waardoor je dus op de zaterdag in de kroeg nog steeds over van alles kan hebben. Natuurlijk is er zoiets als gewoon niet tegen haar praten, maar de verleiding is altijd groot.

Zijn er bepaalde onderwerpen die je beter achterwegen kunt laten op msn tot dat je in de kroeg bent? Zo ja, welke? En zijn er bepaalde onderwerpen die je beter op msn kan bespreken dan in de kroeg?

Bericht is misschien niet erg goed verwoord maar hoop dat iemand toch wat tips heeft (: .

Gaat trouwens over een meisje die ik wel leuk vind. Dus niet een random meisje.

Alvast bedankt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:29:17 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_98456988
Hoe oud is ze?
wat is dit
pi_98457005
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:29 schreef Dhaha het volgende:
Hoe oud is ze?
En hoe oud ben jij?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:31:02 #4
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_98457042
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:29 schreef Sam-x het volgende:

[..]

En hoe oud ben jij?
Waarom vraag je dat? Leeftijd is gewoon relevant wat betreft online contact.
wat is dit
pi_98457094
Zij is bijna 17
Ik 19
pi_98457110
Toch zelfbeheersing, he? Niet iedere keer op msn met haar praten. Speel anders gewoon een spelletje op msn i.p.v. praten.

Denk ik.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 12:34:22 #7
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_98457178
Niet over psychologisch zwaardere dingen praten, want op msn zie je geen emotie. Vaak worden dingen ook verkeerd begrepen. Gewoon over luchtige dingen praten als je zo graag wilt praten.
wat is dit
pi_98457258
Als jij binnen een week al uitgeluld bent, heb je wel echt een knijtersaai leven :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 12:39:54 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_98457361
Ik ben op MSN echt zooo uitgepraat, maar ik vind MSN ook vrij onpersoonlijk en bepaalde dingen kunnen ook verkeerd overkomen.

Gewoon op MSN even gedagzeggen, verder irl doorpraten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_98457544
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat? Leeftijd is gewoon relevant wat betreft online contact.
Misschien vraagt ze het omdat zij zich afvraagt of jij wel oud genoeg bent om deze vraag te beantwoorden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_98458659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
Als jij binnen een week al uitgeluld bent, heb je wel echt een knijtersaai leven :o
Nou bij de vorige was het toch wel na 4-5 weken dagelijks contact afgelopen met de pret.
Dus 'knijtersaai' leven zou kunnen.

Maar het gaat er meer om dat ik haar liever leuk in de kroeg spreek i.p.v. leuk op msn.

Wat ik verder met je post moet snap ik niet (: misschien volgende keer zoiets achterwegen laten?
pi_98458832
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben op MSN echt zooo uitgepraat, maar ik vind MSN ook vrij onpersoonlijk en bepaalde dingen kunnen ook verkeerd overkomen.

Gewoon op MSN even gedagzeggen, verder irl doorpraten.
Het eerste ben ik compleet met je eens...
Maar in real life door praten is altijd lang wachten.. daarom ook het probleem.
Want ik wil wel overkomen dat ik geïnteresseerd in haar ben. Misschien eerlijk vertellen? een optie.. of gewoon redelijk kortaf doen?
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:38:26 #13
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_98470882
Geef haar anders een belletje om samen naar de bios te gaan ofzo. Dan hoef je niet te praten, maar ben je toch samen. Of ga samen bij jou of haar thuis met wat vrienden gamen. Er zijn genoeg voorwendselen om haar uit te nodigen, en haar buiten de kroeg te zien. Dat is waarschijnlijk nog wel gezelliger dan de hele avond msn'en.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:13:11 #14
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_98474574
Wel herkenbaar dit. :')
040
pi_98474876
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:10 schreef Facebooked het volgende:

[..]

Nou bij de vorige was het toch wel na 4-5 weken dagelijks contact afgelopen met de pret.
Dus 'knijtersaai' leven zou kunnen.

Maar het gaat er meer om dat ik haar liever leuk in de kroeg spreek i.p.v. leuk op msn.

Wat ik verder met je post moet snap ik niet (: misschien volgende keer zoiets achterwegen laten?
je zegt t zelf, buiten de kroeg om via msn is niet ideaal. Spreek dan wat met dr af :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:40:01 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98475816
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 19:13 schreef Internepper het volgende:
Wel herkenbaar dit. :')
Uhuh :').

Ik heb dit ook heel erg gehad. Ik wilde niet altijd contact, dus kwam ik gewoon niet op MSN, maar ja, dan was ik weer bang dat zij zou denken dat ik haar vergeten was oid en dan kwam ik toch maar online, terwijl ik niks te vertellen had etc :'). Nu geen MSN meer, maar gewoon FB, werkt veel beter ^O^. Als we zin hebben om op elkaar te reageren, dan doen we dat en anders niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_98477836
Wat ook wel redelijk belangrijk is imo is de afwisseling ertussen, en de volgorde. Je kan volgens mij best dingen op MSN bespreken, het feit dat er geen lichaamstaal bij zit en dat je zelf bepaalt wanneer je antwoord kan ook voor sommige mensen beter werken, er staat namelijk minder druk op. Wat wel belangrijk is is dat je het goed met elkaar afwisselt en dat jij als je haar tegenkomt dezelfde persoon bent als op MSN, anders komt het nogal estranged over.
Probleem met MSN en Facebook is ook dat je elkaar daarop veel te vaak kan spreken, wel leuk uiteraard aangezien je in de eerste fase enorm nieuwsgierig bent, maar op lange termijn niet echt effectief. Moet ook wel iets overblijven om naar te verlangen natuurlijk, en dat doe je eerder als je iemand volgende week pas spreekt, of vanavond alweer..
Kom dus niet teveel op MSN, en probeer na een goed gesprek op MSN altijd een goed face to face gesprek (of desnoods telefoon gesprek) te voeren, dat is mijn mening
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_98498404
Wat met haar afspreken lijkt mij nog te vroeg.
Aangezien ik haar maar 2-3 gesproken heb en maar 1 keer was langer dan een uur.
Die andere keren waren zo kort dat het niet echt mee telt. Daarbij heb ik ook haar nummer niet :x

Denk gewoon dat ik deze week gewoon moet afwachten. Als ze begint met praten prima, vraag ik hoe was je dag en dat soort luchtige dingetjes. Dan vanaf volgende week actie ondernemen (afspreken).

Bedankt voor de tips :)

Of ze verteld je dat ze al een vriend heeft (: Ik snap hier echt niets van...(zoekt een handleiding over vrouwen)

[ Bericht 9% gewijzigd door Facebooked op 22-06-2011 10:29:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')