SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Hoezo slet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:44 schreef Rijstkoker het volgende:
In ken meerdere meiden die hierheen mee zouden moeten doen, alleen wie wil nu publiekelijk tentoongesteld worden als slet.
Ok binnen een huwelijk is anders maar ik ken een paar meiden die gewoon liegen over alles, zo ben ik uitgenodigd door 1 meid bij haar te blijven slapen binnenkort omdat haar vriend voor 4 maanden weggaat uit Nederland, ik ga daar ook langs de dag dat haar vriend vertrekt WTF he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:47 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hoezo slet?
Binnen een volledig monogaam huwelijk is nymphomanie een groter probleem dan als je als vrouw alles benut wat ook maar iets weg heeft van een fallus lijkt en er in past.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Toestemming voor deze vuilspuiterij?
dan ga je ff stof blazen zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:53 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ok binnen een huwelijk is anders maar ik ken een paar meiden die gewoon liegen over alles, zo ben ik uitgenodigd door 1 meid bij haar te blijven slapen binnenkort omdat haar vriend voor 4 maanden weggaat uit Nederland, ik ga daar ook langs de dag dat haar vriend vertrekt WTF he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |