Moguh.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:28 schreef Socios het volgende:
Goeiemoggel.
De finale van de World Series of Bowling is ook weer gespeeld.
Leuk. Waar en met wie ?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:49 schreef ValHallen het volgende:
Mogguh
Gisteren eerste Fok! meet ooit gehad. Was zeer geslaagd
Gezellig met 4 manquote:Op zondag 26 juni 2011 13:34 schreef JustinK het volgende:
Wanneer is de "Waar blijft het nieuwe AKO topic-meet"?
Wat moet je in mijn woonplaats ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef ValHallen het volgende:
mogguh,
Wat een vies weer. Even op en neer naar Bommel.
Moguhquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Waarom regent het altijd als ik naar buiten moet ?
Kwam allemaal mensen tegen die hallo zeiden. Dus ik 'neuken ?'quote:
Wat raar zeg. De maatschappij verloedert!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam allemaal mensen tegen die hallo zeiden. Dus ik 'neuken ?'
Weinig respons.
Cool mijn broer is ook twee dagen geweest. Leuk festival ben er zelf vaak geweest. Ken Adriaan de organisator goed. Weet de naam van de band niet meer maar volgens mijn broer was er een soort Bad Brains-achtige band met een neger met hoed die geweldig waren.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef ValHallen het volgende:
Mogguh.
Weekend Rosrock achter de rug. Was weer gezellig
Ah je bedoelt Skindred. Leuk bandje was dat. Volbeat heb ik toen ook gezien ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool mijn broer is ook twee dagen geweest. Leuk festival ben er zelf vaak geweest. Ken Adriaan de organisator goed. Weet de naam van de band niet meer maar volgens mijn broer was er een soort Bad Brains-achtige band met een neger met hoed die geweldig waren.
Ken je Volbeat die speelden er een paar jaar geleden en staan nu op de grote festivals.
Grappig. Ik ben van de leeftijd van Adriaan. Ken zijn dochters niet. Als ze op zijn vrouw lijken zijn ze leuk.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah je bedoelt Skindred. Leuk bandje was dat. Volbeat heb ik toen ook gezien ja.
Ik ken vooral de dochters van AdriaanVerder was het bier weer veel te lekker.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
Goedemorgen.
Wat een mooie wedstrijd tegen Argentinië toen!
Moguh.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Wat was Oranje slecht gisteren.
Jammer hè ? Zou uniek zijn geweest voor zo'n klein landje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moguh.
We hadden gewoon 1e op de Fifa ranglijst kunnen staan
Met wie ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:08 schreef ValHallen het volgende:
Mogguh
Zaterdag een meet in Delfzijl
Met een aantal mensen uit TAL: Kally, Ian_Nick, Bellatrix, Patje1987, Renesite, PatriQue89 en vele anderenquote:
Have fun!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met een aantal mensen uit TAL: Kally, Ian_Nick, Bellatrix, Patje1987, Renesite, PatriQue89 en vele anderen
Leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met een aantal mensen uit TAL: Kally, Ian_Nick, Bellatrix, Patje1987, Renesite, PatriQue89 en vele anderen
Hij lag in een deuk. Ik ben echt erg in dit soort dingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:41 schreef JustinK het volgende:
Het is vaak simpeler dan je denkt
Gelukkig maar, nu hoeft FOK! je niet te missen!
Raar landje leven we in.quote:
Moguhquote:Op donderdag 8 september 2011 12:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Wat een depressieve kutzomer.
Moguhquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Er liggen al 2 weken pepernoten in de HEMA
Moguhquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ben bang voor aanslagen morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt. 49 alweerquote:
Moguhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Barca en Messi waren weer geweldig.
Uniek op Fok!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef JustinK het volgende:
NiceMaar wat wil je ook met zo'n pareltje van een topic tong!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |