Noem eens andere vergelijkbare landen die drie WK finales hebben gespeeld ? Of zoveel sterren voortbrengt door het aanvallende voetbal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:19 schreef OmniRocket het volgende:
we zijn ook de grootste losers met 3* een wk finale verloren en nog nooit gewonnen.. ja duitsland heeft er 4 verloren, maar ook een 3 * gewonnen
Uruguay heeft er twee gewonnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens andere vergelijkbare landen die drie WK finales hebben gespeeld ? Of zoveel sterren voortbrengt door het aanvallende voetbal.
Lolwhut? De Uefacup, serieus?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef Daniel1976 het volgende:
hoeveel keer zie je hier een nederlandse club?? http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Cup
Hoevaak zie je hier:
http://sport.infonu.nl/geschiedenis/6338-wk-voetbal-1930.html
het nederlands elftal staan?
Of hier?
http://www.sportkroniek.nl/achtergrond/voetbal/ekvoetbal.html
Nederland is nog niet eens een middelmatig voetballand. Ookal denken we dat we zo top zijn.
Sommige voetballers die we voortbrengen zijn wel goed ja maar daar is ook alles mee gezegd.
Omdat europese landen amper meededen toen het in Uruquay werd gehouden. Engeland dat het beste voetballand was in het begin van de vorige eeuw deed pas in 1950 mee.quote:
Ik heb gehuild als 12 en 16jarige. Dit was was kut omdat we met penalties hadden kunnen winnen. Geen trauma. In 74 en 78 waren we beter in de finale. Nu was Spanje de terechte winnaar. Maar zo denken ze in andere landen niet. Daarom zijn we een groot klein voetballand. Het moet hier mooi zijn en van mij ook. Daarom raken we als klein land altijd zo ver en hebben we zulke mooie voetballers voortgebracht. Je kunt als Griekenland met verdedigend voetbal een keer en europa beker innen. Maar waren ze daarvoor en daarna. Ken je Griekse sterspelers?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef DrDentz het volgende:
Tong je hebt nu 3 trauma's, denk je dat je NL ooit een WK gaat zien winnen of is het een verloren zaak?
Leg eens uit. Waarom zijn we niet goed genoeg ? Omdat Robben de bal tegen de enkel van Cassilas schoot ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:49 schreef OmniRocket het volgende:
we zijn wel goed, maar nog niet goed genoeg om het wk te winnen
en dat telt
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Waarom zijn we niet goed genoeg ? Omdat Robben de bal tegen de enkel van Cassilas schoot ?
Jij rekent zeker alleen aanvallende spelers tot goede voetballersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:22 schreef Gramulanion het volgende:
- Sneijder is een van de beste voetballer ter wereld
Nou stoere vent, blijkbaar weet jij precies wie er nu in de top 10 staan. Steek van wal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef Thas het volgende:
[..]
Jij rekent zeker alleen aanvallende spelers tot goede voetballers
En ja, als je top 30 "een van de beste" noemt, maar hem top 10 noemen
Als die klote van der Vaart eens meeloopt met zijn mannetje en de bal een keer normaal wegknalt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja, en Iniesta wist hem wel af te ronden
we zijn wel goed, maar waren niet goed genoeg
Ik zeg niet dat ik een precieze top 10 kan noemen, alleen dat Sneijder er niet in zou staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nou stoere vent, blijkbaar weet jij precies wie er nu in de top 10 staan. Steek van wal.
Inderdaad, wtf, als je Elia een held bij HSV noemt kijk je nooit Bundesliga volgens mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:33 schreef leroytje het volgende:
Sorry vriend, maar toen je Elia een held bij zijn club ging noemen, verloor ik je verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |