Fuck jou.quote:
Dat is Vulpes die even aandacht nodig heeft.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is Vulpes die even aandacht nodig heeft.
Vulpes slaapt....quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is Vulpes die even aandacht nodig heeft.
Ik was zijn vader in een vorig leven. Nu ben ik familie van de antichrist.quote:
die sopt bij het aanzicht van Vukpes dan denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vulpes slaapt....
Of betekent dat dat BDH nu hier sop..... Godverdegodver![]()
Als je zijn vader was, dan was je God.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik was zijn vader in een vorig leven. Nu ben ik familie van de antichrist.
Of of bijdehand is vulpes..quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vulpes slaapt....
Of betekent dat dat BDH nu hier sop..... Godverdegodver![]()
Stiekem ben je nu aan het fappen bij die gedachte.quote:
sstquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem ben je nu aan het fappen bij die gedachte.
Dat kon ik wel. In 1925 ben ik gestorven, waarna de grote crisis en de 2e wereldoorlog uitbrak.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je zijn vader was, dan was je God.
Die kan (theoretisch gezien, voor het gemak) niet dood. Dus hoe kan het dan een vorig leven zijn?
Ah, want WO I was wel nog god zijn eigen werk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat kon ik wel. In 1925 ben ik gestorven, waarna de grote crisis en de 2e wereldoorlog uitbrak.
Meeten een affaire noemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens, als BDH eigenlijk VV is, is BDH dan een vrouw, of VV een man?
De laatste keer dat ik keek, was VV nog een vrouw..
Dus, BDH is eigenlijk ook een vrouw..
Wat weer betekent, dat BDH en BB eigenlijk een lesbische affaire hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |