Dan is het een ander verhaal jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens na 4 jaar betalen en 4 opleidingen verder.
geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Koekjestrommel wel naar Aphex Twins?
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Daar kun je heerlijk op spacen lijkt mij!
2x SPH (2 x andere school), leraar maatschappijleer en komend jaar ASW.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal ja, wat heb je allemaal gedaan dan?
[..]
geen idee
Stress is a bitch. Ging ik er maar door afvallen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Stress heeft ook veel effect op mij, helaas
ik heb sowieso nog niet veel van aphex twin geluisterdquote:
trentemoller wel, suuns ken ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Koekjestrommel, kom je naar Trentemoller? Suuns?
mooie piquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stress is a bitch. Ging ik er maar door afvallen.
Luister maar eens, klinkt als trentemoller en crystal castles door elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
trentemoller wel, suuns ken ik niet
ken ik niet, maar sta wel voor de meeste dance/trance techno etc. openquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luister maar eens, klinkt als trentemoller en crystal castles door elkaarTevens; Crystal Castles?
HOEZO???quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
Argh nu voel ik me weer kut.
Door die shit.quote:
Het is gewoon relaxte space-muziek. Tevens ga jij ook naar Chase & Status, desnoods duw ik jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ken ik niet, maar sta wel voor de meeste dance/trance techno etc. open
ach, wat vinden zij er nou van?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Door die shit.Zal me toch altijd blijven achtervolgen. Ik ben mijn ouders zoveel verschuldigd.
Attentie attentie, dit is een EO mededeling.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is gewoon relaxte space-muziek. Tevens ga jij ook naar Chase & Status, desnoods duw ik je. Einde mededeling.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Attentie attentie, dit is een EO mededeling.
me likequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is gewoon relaxte space-muziek. Tevens ga jij ook naar Chase & Status, desnoods duw ik je. Einde mededeling.
je moet jezelf geen schuldgevoel aanpratenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ze vinden dat ik dit maar eens af moet maken.
Jeeequote:
Ja, maar dat doe ik altijd hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je moet jezelf geen schuldgevoel aanpratenals ik nu eens alles optel wat mijn ouders al voor mij hebben betaald
SODEKNETTER!
ZE SMELTEN DE PAASHAASquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ja.. DAN WEET IK UT OOK NIET MEER
Ik dacht dat Hadouken een of andere boerenband wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lijk C&S niet ergens op Hadouken!?
deze post verdient een emo.gifquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hadouken een of andere boerenband was?
Dankje. Hoor 't zo een boer schreeuwen na wat potten bierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
deze post verdient een emo.gif
Ja en nee, c&s heeft geen zanger, maar ze hebben wel vaak een stem erin (met een zanger dus), check die met plan b maar eens, die is chillquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lijk C&S niet ergens op Hadouken!?
Hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |