Ik heb afgerond naar beneden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
kutTT, en hij klopt ook gewoon niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gleequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is glee, het klinkt als een ijsje
klinkt als glijmiddelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is glee, het klinkt als een ijsje
Dat hoop ik niet voor je als man zijnde.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Do you know what it feels like for a girl?
neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Do you know what it feels like for a girl?
Snap de context van het nummer manquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor je als man zijnde.
Kattenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn kat neemt meer ruimte in op mijn bureaustoel dan ik
ook nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Do you know what it feels like in this world for a girl?
Ken het nummer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Snap de context van het nummer man
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:14 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, weer vergeten.
En dankje koek.
Superieur my ass.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uberhaupt proberen de superieure sekse te kleineren
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uberhaupt proberen de superieure sekse te kleineren
Jordy gaat rondjes lopenquote:
Mannen die denken dat ze vrouwen kunnen commanderen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vrouwen die denken dat ze iets voorstellen
Toevallig wel ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vrouwen die denken dat ze iets voorstellen
ga ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Jordy gaat rondjes lopen.
Hulp nodig met rondjes lopen?
Hoe wil je anders Koffie tegenkomenquote:
Jordy met zijn korte haren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Jordy gaat rondjes lopen.
Hulp nodig met rondjes lopen?
Doe z'n rechterhand dat toch niet aan johquote:
Ha, als ik boos ben op Mark krijgt ie pikstraf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe z'n rechterhand dat toch niet aan joh.
Sorry Jordy.
Rondjes lopenquote:
.................tmiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ha, als ik boos ben op Mark krijgt ie pikstraf.![]()
quote:
quote:
Wat een kutstrafquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ha, als ik boos ben op Mark krijgt ie pikstraf.![]()
Zelfde muzieksmaak enzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe wil je anders Koffie tegenkomen?
Dan alsnog.quote:
WOOGRAPJENS hihi.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
[..]
Dat is ook de bedoeling hm.
In god geloven. Geloof in jezelf dat is belangrijk.quote:
Sorry. Al genoeg Duits geluld in Sunny Beach. Meer dan ik in zes jaar op school heb gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Jonguh ga ff Duits lullen tegen je mede over de schutting gegooide Duitsers ja
Jij bent toch geen limburger hm?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Sorry. Al genoeg Duits geluld in Sunny Beach. Meer dan ik in zes jaar op school heb gedaan.
:s chaggerijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Jonguh ga ff Duits lullen tegen je mede over de schutting gegooide Duitsers ja
Nee. Zwollequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
In god geloven. Geloof in jezelf dat is belangrijk.
Limburgers zijn:quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Over de schutting gegooide Duitser.
Ooh, sorry. Las iets heel andersquote:
HAHAHAquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, sorry. Las iets heel anders. Dacht dat je last had van je Duitse buurman die iets over de schutting gooide
.
Wel met EXA bazen en bazinnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jij ook?
De fok! LL meet wordt nog groter dan de daadwerkelijke meet
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor. Over de schutting gegooide Duitser.
Met.quote:
quote:
quote:
Bij de bazen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom mijn vraag over waar we meeten negeren
Ja wtf. Wil niet weer pas morgen om 3 uur m'n bed uit stappenquote:
Denk niet dat dat mij in mijn geestestoestand of Lowlands een flikker uitmaaktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die zijn zo kutsaai op het podium.
Mij wel. Dandy Warhols zijn pas vet, zweefteven man.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk niet dat dat mij in mijn geestestoestand of Lowlands een flikker uitmaakt
Moeder maakte me vandaag wakker, ze was alweer terug van werkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja wtf. Wil niet weer pas morgen om 3 uur m'n bed uit stappen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet naar Aphex Twin als ie face mapping gebruiktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mij wel. Dandy Warhols zijn pas vet, zweefteven man.
Moet jij weten, ik ga gewoon niet naar LL.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet naar Aphex Twin als ie face mapping gebruikt
jammerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik ga gewoon niet naar LL.
Wtfquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Moeder maakte me vandaag wakker, ze was alweer terug van werk.
Klopt, maarja hoef toch pas eind van de middag en 's avonds te werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]das kut he
weer je halve dag verneukt
Hahah ik welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Werken hè, moet sparen voor de 3000 euro die ik over 3 jaar moet dokken als die kutregeling door gaat.quote:
Ja daarom zit ik er aan te denken om nu ook te gaan slapen..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:29 schreef yosander het volgende:
[..]
welke regeling?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Werken hè, moet sparen voor de 3000 euro die ik over 3 jaar moet dokken als die kutregeling door gaat.
Nee echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je sarcastisch bent
Wat een heldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik er aan te denken om nu ook te gaan slapen..
aiii das idd kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Langstudeerdersregeling. Heb al 3 jaar gebruikt van mijn 5 jaar, dus heb nog 2 jaar over.
Achja, verkeerde keuzes en shizzle. Ik heb er heel veel spijt van en schaam me dood, maar ben er nu wel heel blij mee dat ik komend jaar wel ergens kom waar ik graag wil zijn.quote:
had je toen uitgegd weet je nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Achja, verkeerde keuzes en shizzle. Ik heb er heel veel spijt van en schaam me dood, maar ben er nu wel heel blij mee dat ik komend jaar wel ergens kom waar ik graag wil zijn.
ik care dan wel, ga ik liever naar die 24 uurs tent springen op wat house muziek oidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja ik vast ook wel, maar /care.:o
Is niks mis mee joh, je bent nu toch waar je wilt zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yea.
I hate myself for this shit weet je.
Die is 24 uur open man, achteraf nog wel tijd voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik care dan wel, ga ik liever naar die 24 uurs stent springen op wat house muziek oid
Ja, maar het is meer het gevoel van je ouders teleurstellen. Ik zat bijna in een depressie door alle shit afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is niks mis mee joh, je bent nu toch waar je wilt zijn?
sowiesoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Die is 24 uur open man, achteraf nog wel tijd voor.
Ouders teleurstellen is echt mijn laatste zorgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer het gevoel van je ouders teleurstellen. Ik zat bijna in een depressie door alle shit afgelopen jaar.Val ook fakking vaak flauw enzo door alles.
klinkt als stressquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer het gevoel van je ouders teleurstellen. Ik zat bijna in een depressie door alle shit afgelopen jaar.Val ook fakking vaak flauw enzo door alles.
Zeg dat maar eens na 4 jaar betalen en 4 opleidingen verder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ouders teleurstellen is echt mijn laatste zorg
Heb ik ook enorm veel gehad.quote:
Daar kun je heerlijk op spacen lijkt mijquote:
Als ie geen facemapping gebruikt kom ik wel gewoonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Koekjestrommel wel naar Aphex Twins?
Bangerik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ie geen facemapping gebruikt kom ik wel gewoonTrentemoller is wel de eindbaas in dit genre
Erg herkenbaar. Stress heeft ook veel effect op mij, helaasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb ik ook enorm veel gehad.Dokter geweest, bloed prikken en shizzle. Blijkt ook nog uit dat mijn schildklier te traag werkt, dus ik neem niet evenveel energie op als andere mensen.
En stress heeft veel effect op mij, ik ga 's nachts malen, nadenken en shit weet je. Kan ik niet slapen, word ik 's ochtends wakker met migraine, word er ook ziek door enzo.
Dan is het een ander verhaal jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens na 4 jaar betalen en 4 opleidingen verder.
geen ideequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Koekjestrommel wel naar Aphex Twins?
Hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Daar kun je heerlijk op spacen lijkt mij!
2x SPH (2 x andere school), leraar maatschappijleer en komend jaar ASW.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal ja, wat heb je allemaal gedaan dan?
[..]
geen idee
Stress is a bitch. Ging ik er maar door afvallen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Erg herkenbaar. Stress heeft ook veel effect op mij, helaas
ik heb sowieso nog niet veel van aphex twin geluisterdquote:
trentemoller wel, suuns ken ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Koekjestrommel, kom je naar Trentemoller? Suuns?
mooie piquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stress is a bitch. Ging ik er maar door afvallen.
Luister maar eens, klinkt als trentemoller en crystal castles door elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
trentemoller wel, suuns ken ik niet
ken ik niet, maar sta wel voor de meeste dance/trance techno etc. openquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luister maar eens, klinkt als trentemoller en crystal castles door elkaarTevens; Crystal Castles?
HOEZO???quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi.
Argh nu voel ik me weer kut.
Door die shit.quote:
Het is gewoon relaxte space-muziek. Tevens ga jij ook naar Chase & Status, desnoods duw ik jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ken ik niet, maar sta wel voor de meeste dance/trance techno etc. open
ach, wat vinden zij er nou van?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Door die shit.Zal me toch altijd blijven achtervolgen. Ik ben mijn ouders zoveel verschuldigd.
Attentie attentie, dit is een EO mededeling.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is gewoon relaxte space-muziek. Tevens ga jij ook naar Chase & Status, desnoods duw ik je. Einde mededeling.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Attentie attentie, dit is een EO mededeling.
me likequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is gewoon relaxte space-muziek. Tevens ga jij ook naar Chase & Status, desnoods duw ik je. Einde mededeling.
je moet jezelf geen schuldgevoel aanpratenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou ze vinden dat ik dit maar eens af moet maken.
Jeeequote:
Ja, maar dat doe ik altijd hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
je moet jezelf geen schuldgevoel aanpratenals ik nu eens alles optel wat mijn ouders al voor mij hebben betaald
SODEKNETTER!
ZE SMELTEN DE PAASHAASquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ja.. DAN WEET IK UT OOK NIET MEER
Ik dacht dat Hadouken een of andere boerenband wasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lijk C&S niet ergens op Hadouken!?
deze post verdient een emo.gifquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hadouken een of andere boerenband was?
Dankje. Hoor 't zo een boer schreeuwen na wat potten bierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
deze post verdient een emo.gif
Ja en nee, c&s heeft geen zanger, maar ze hebben wel vaak een stem erin (met een zanger dus), check die met plan b maar eens, die is chillquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lijk C&S niet ergens op Hadouken!?
Hier ookquote:
Pieces? Heb hier nog een album liggen die ik weken geleden op jouw aanraden geDLd hebquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja en nee, c&s heeft geen zanger, maar ze hebben wel vaak een stem erin (met een zanger dus), check die met plan b maar eens, die is chill
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik het eerder dan jij gehoord.
Omg! Volgensmij delen we het karakter, same herequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik altijd hoor.Ik trek me ook aan wat willekeurige mensen overkomt. Waarschijnlijk als een van jullie iets enorm kuts overkomt ga ik daar ook dood van verdriet aan.
Ik ben 2 keer gezakt voor mijn praktijk rij examen omdat ik teveel nadenk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omg! Volgensmij delen we het karakter, same hereTevens denk ik ook veels te veel en te lang over dingen na
Aan alle vliegen die je doodreedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer gezakt voor mijn praktijk rij examen omdat ik teveel nadenk.
Nee aan waarom het per se moest en waarom dat rechts inhalen is dit datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Aan alle vliegen die je doodreed?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer gezakt voor mijn praktijk rij examen omdat ik teveel nadenk.
Sorry you're not a winner.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Enter Shikari heeft ook enkele vette nummers. Enkele
Dat is echt zo kut hè.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik zeg het je, we zijn soulmates
rechts inhalen? aso!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee aan waarom het per se moest en waarom dat rechts inhalen is dit dat
Dat is ook een nummer van Enter Shikari.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
volgensmij heb ik daar vandaag nog iets van geluisterd maar weer niet meer wat
Mag trouwens wel soms, maar dat even achterwegequote:
indiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:01 schreef jordyqwerty het volgende:
KOEKJESTROMMEL, CHECK
http://www.theindierockplaylist.com/
VOL MET BAZENMUZIEK
o.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is ook een nummer van Enter Shikari.
direct download met max snelheid, lekkahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:01 schreef jordyqwerty het volgende:
KOEKJESTROMMEL, CHECK
http://www.theindierockplaylist.com/
VOL MET BAZENMUZIEK
houd zowiezo wel van indeh, dus random bands zijn ook primoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het kan waarderenkom je heel wat leuke bands mee tegen
ik ook, allemaal nog onbekende bands, bijna allemaal leuke nummersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
houd zowiezo wel van indeh, dus random bands zijn ook primo
Op tpb kan je er nog vinden als het goed is, gewoon indie zoeken en audio aanvinlen :p daarnaast, heeft die indie rock playlist site geen 'older entries' oid?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van die lijsten?
http://theindierockplaylist.com/playlistsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op tpb kan je er nog vinden als het goed is, gewoon indie zoeken en audio aanvinlen :p daarnaast, heeft die indie rock playlist site geen 'older entries' oid?
Nice, download ik die morgen ook gelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
http://theindierockplaylist.com/playlists
yup, ff Downloads en virusscan aanzetten en dan slapen
Trusten kerel, slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 03:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dus ik ga ook naar bed, trusten Jordy en Suzanne (?)
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Cabaretprogramma voor Lowlands bekend, maar dat boeit me eigenlijk niet zo want daar kom ik toch niet aan toe.
Veel te veel andere leuke dingen te doen.
Dat heb ik nou ook morgen bij Duits -> 6.4 halen voor een 7. Met geluk gaat dat 'm worden, maar waarschijnlijk is de concentratie 0,0 vooral vanwege het vroege tijdstip en als je je bedenkt dat ik iedere dag 1 uur naar bed ga en om 12 uur opsta en nu ineens om 7 uur weer op.quote:Straks Engels herexamen... ik ben met een 6,8 gemiddeld geslaagd, en heb 0,0 zenuwen, en het boeit me eigenlijk totaal niks.
Dit gaat 'm niet worden denk ik
Neeeheeeeequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef Etsu het volgende:
Jaartallen is toch niet zo heel belangrijk? Of wel?
Chronologie dat is belangrijkquote:Jaartallen is toch niet zo heel belangrijk? Of wel?
RAMPJAAR ACTE DE NAVIGATIONquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Chronologie dat is belangrijkjaartallen niet nee, behalve 1672 rampjaar mss.
Dat heb je goed gezegd, want het is altijd iets met geld. Weet je een antwoord niet, schrijf geld en/of macht op, 80% cker dat je dan nog een puntje sprokkeltquote:RAMPJAAR ACTE DE NAVIGATION
FRANSEN EN ENGELSEN VALLEN DE REPUBLIEK AAN
FRANSEN VALLEN DE REPUBLIEK IN HET ZUIDEN VIA HET LAND AAN EN HOUDEN HALT IN ZEIST.
DE NEDERLANDSE VLOOT HOUDT DE ENGELSE VLOOT NOG REDELIJK TEGEN.
Daarna bemoeit Spanje zich met fittie en valt Fransen aan. En nog iets met geld ofzo.
Het is wel handig om ze te weten. Ik had ze allemaal uit mijn hoofd geleerd. Mijn hersenen waren na twee dagen wel een beetje dood hoor..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef Etsu het volgende:
Jaartallen is toch niet zo heel belangrijk? Of wel?
5,4 en ik had een 5. En op proefexamens nooit zol aag gehaald.quote:
En jij ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef Keauning het volgende:
Dan ga je het wel halen deze keer lijkt mij.
Gewoon eens lekker pannekoeken of poffertjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef xCore het volgende:
Even bammetje etenEn daarna naar 't werk
Iemand enig idee wat ik vanavond moet gaan eten?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef Flitskikker het volgende:
Waarom heb ik in godsnaam een herkansing gekozen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |