Wat een heldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet naar Aphex Twin als ie face mapping gebruikt
Wekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:33 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja daarom zit ik er aan te denken om nu ook te gaan slapen..
aiii das idd kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Langstudeerdersregeling. Heb al 3 jaar gebruikt van mijn 5 jaar, dus heb nog 2 jaar over.
Achja, verkeerde keuzes en shizzle. Ik heb er heel veel spijt van en schaam me dood, maar ben er nu wel heel blij mee dat ik komend jaar wel ergens kom waar ik graag wil zijn.quote:
had je toen uitgegd weet je nog?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Achja, verkeerde keuzes en shizzle. Ik heb er heel veel spijt van en schaam me dood, maar ben er nu wel heel blij mee dat ik komend jaar wel ergens kom waar ik graag wil zijn.
ik care dan wel, ga ik liever naar die 24 uurs tent springen op wat house muziek oidquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja ik vast ook wel, maar /care.:o
Is niks mis mee joh, je bent nu toch waar je wilt zijn?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yea.
I hate myself for this shit weet je.
Die is 24 uur open man, achteraf nog wel tijd voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik care dan wel, ga ik liever naar die 24 uurs stent springen op wat house muziek oid
Ja, maar het is meer het gevoel van je ouders teleurstellen. Ik zat bijna in een depressie door alle shit afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is niks mis mee joh, je bent nu toch waar je wilt zijn?
sowiesoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Die is 24 uur open man, achteraf nog wel tijd voor.
Ouders teleurstellen is echt mijn laatste zorgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer het gevoel van je ouders teleurstellen. Ik zat bijna in een depressie door alle shit afgelopen jaar.Val ook fakking vaak flauw enzo door alles.
klinkt als stressquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar het is meer het gevoel van je ouders teleurstellen. Ik zat bijna in een depressie door alle shit afgelopen jaar.Val ook fakking vaak flauw enzo door alles.
Zeg dat maar eens na 4 jaar betalen en 4 opleidingen verder.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ouders teleurstellen is echt mijn laatste zorg
Heb ik ook enorm veel gehad.quote:
Daar kun je heerlijk op spacen lijkt mijquote:
Als ie geen facemapping gebruikt kom ik wel gewoonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Koekjestrommel wel naar Aphex Twins?
Bangerik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ie geen facemapping gebruikt kom ik wel gewoonTrentemoller is wel de eindbaas in dit genre
Erg herkenbaar. Stress heeft ook veel effect op mij, helaasquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb ik ook enorm veel gehad.Dokter geweest, bloed prikken en shizzle. Blijkt ook nog uit dat mijn schildklier te traag werkt, dus ik neem niet evenveel energie op als andere mensen.
En stress heeft veel effect op mij, ik ga 's nachts malen, nadenken en shit weet je. Kan ik niet slapen, word ik 's ochtends wakker met migraine, word er ook ziek door enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |