Nu is het niet grappig meer hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Omnifacer het volgende:
Niet veel gemist zo te zien?
Voornamelijk wat puberale reacties na te lezen, dus ik neem aan dat het voor volwassenen niet echt een interessante aflevering was?
Ik persifleerde mijn bevriende troetelkameraad golfer (die van die foto met Jan Mulder) slechtsquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu is het niet grappig meer hoor![]()
Je kunt niet elke dag leuke of bekende gasten hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Omnifacer het volgende:
Voornamelijk wat puberale reacties na te lezen, dus ik neem aan dat het voor volwassenen niet echt een interessante aflevering was?
Hahaha! Echt weer zo'n show voor mensen zonder secundaire geslachtskenmerken.quote:Aan tafel bij Knevel en Van den Brink: journalist Kustaw Bessems over de vrijspraak van Geert Wilders, wielrenner Thomas Dekker over zijn comeback, rolstoeltennisster Esther Vergeer over de bezuinigingen op het PGB, en FNV-voorzitter Agnes Jongerius over het pensioenakkoord.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Echt weer zo'n show voor mensen zonder secundaire geslachtskenmerken.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Echt weer zo'n show voor mensen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Valt mee, alleen nu, pas geleden en vlak daarvoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alweer? Die Islam bestrijder zie je tegenwoordig overal.
Op BNR en Radio 1 dan weer bij AT5 en nu al twee in een week bij K&Bquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mee, alleen nu, pas geleden en vlak daarvoor.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Gelukkig maar dat hij is vrijgesproken.
Wielrennenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Dit is trouwens geen topshow.
Stelletje zaadfietsers.
Alleen omdat De Snor en De Föhn meedoen zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik volg het verder niet maar ga wel Tour du Jour kijken natuurlijk.
Ik keek ook altijd die Smeetsshow bij de afwezigheid van dit nu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen omdat De Snor en De Föhn meedoen zeker?
Je ziet niet het heroïsche in het als kotsende over de streep gaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik keek ook altijd die Smeetsshow bij de afwezigheid van dit nu.
Heb de sport er alleen nooit door begrepen verder.
Die gast is recht op weg richting een carrière genre VDB als ik het zo zie ...quote:
Ik zie het allemaal wel, ik volg het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je ziet niet het heroïsche in het als kotsende over de streep gaan?
Er is niets mooier dan Der Jan met een mijnwerkersgezicht zich over een berg zien werken. Of een Gonchar die zo'n zwaar verzet draait dat ie haast z'n knieën breekt.
Dekker zal toch aardig wat moeten winnen wil hij een palmares a la VDB bij elkaar fietsen....quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die gast is recht op weg richting een carrière genre VDB als ik het zo zie ...
Gisteren Levi gezien? Of eergisteren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat ie tegen de dopinglamp is gelopen?
Misschien gaat Knevel het wel vragen. Hij is per slot van rekening toch journalist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of bij Esther het plekje nog werkt.
Levi Leipheimer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gisteren Levi gezien? Of eergisteren?
Deel 1 van documentaire "Levy en de doping". Documentairemaker heet Levy.quote:
Das ook een feit ,maar hij zit er wel met een air alsof hij alles al gewonnen heeft ...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dekker zal toch aardig wat moeten winnen wil hij een palmares a la VDB bij elkaar fietsen....
Staat ie op uitzendinggemist?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deel 1 van documentaire "Levy en de doping". Documentairemaker heet Levy.
Die ja, Levy.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, Tirreno winnen op je 21e is leuk, maar dat maakt je nog geen kampioenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Das ook een feit ,maar hij zit er wel met een air alsof hij alles al gewonnen heeft ...
Doet me vaak denken bij voetbal aan de elektronisch-oog-op-lijndiscussie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vond ik niet. Maar op dat moment was hij, zeker voor Nederlandse begrippen, een hele speciale. Jongste winnaar Romandië, op je 21e Tirreno winnen. Is niet mis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Das ook een feit ,maar hij zit er wel met een air alsof hij alles al gewonnen heeft ...
Secundaire geslachtskenmerken hebben hier geen plek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |