Oke gelukkig.quote:
Bezig, flux pavillion vind ik niksquote:
Feed Mequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bezig, flux pavillion vind ik niks
Wat was die andere ook alweer die je noemde?
Kirsten Stewart.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig.Ik zal ook wel naar Breaking Dawn gaan, al vind ik dat het kutste boek. I hate Bella.
Voor FOK!, omdat SB de bom isquote:
Da's een eckte heldquote:
Ga ik nu luisteren danquote:
Gewoonweg die film.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Kirsten Stewart.Die blikken van haar in de film.
Flux is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Flux Pavillion niets vinden....![]()
gebrokenhart.jpg
Ze trekt 9 van de 10 keer zo'n hoofd alsof ze een orgasme krijgt bij elk woord dat ze moet zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoonweg die film.Buiten Twilight vind ik haar wel tof moet ik zeggen.
Dat geef ik wel toe, maar hij klinkt verneukt door mijn brakke apple oortjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vooral blood red heeft een supervette build up
Ja ze moet Edward ook aankijken of hij ZOOOOOOO ENORM GEWELDIG is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ze trekt 9 van de 10 keer zo'n hoofd alsof ze een orgasme krijgt bij elk woord dat ze moet zeggen.
ai ai, ach hij heeft wel meer nummersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat geef ik wel toe, maar hij klinkt verneukt door mijn brakke apple oortjes
Herkansingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
K*t, ik moet morgen nog een Duits CSE maken.
Ja, maar Emmett vind ik ook wel leuk. Grote beer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ze moet Edward ook aankijken of hij ZOOOOOOO ENORM GEWELDIG is.
I like Jasper better.
Nederlands, om 13.30quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
K*t, ik moet morgen nog een Duits CSE maken.
Ja, gelukkig wel. Ik wilde mijn gemiddelde verbeteren (voor lotingsopleiding), maar ik kwam er achteraf pas achter dat het geen nut zou hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Herkansingen
Je was toch al geslaagd?
Ik begin om 9:00..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nederlands, om 13.30
Ik ga slapen, en dan zet ik mijn wakker gewoon precies op 8 uur later. Dan ben ik niet te moe van het te weinig of te veel slapen.
Bedankt!quote:
Dat doe je ook zo:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat geef ik wel toe, maar hij klinkt verneukt door mijn brakke apple oortjes
Emmett is inderdaad ook tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, maar Emmett vind ik ook wel leuk. Grote beer.
Je make up is uitgelopenquote:
Hebben we wel dezelfde Activator?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor FOK!, omdat SB de bom is.
[..]
Da's een eckte held
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je make up is uitgelopenhelemaal zwart.
Yea I go gothicquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Omdat ik er slecht uitzie op dit moment.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja, de Italiaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hebben we wel dezelfde Activator?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
Oh mijn god. Hebben jullie Google al gezien.. Ik word er helemaal vrolijk van!![]()
http://www.google.nl/
Mijn sennheiser is kapotquote:
Valt me eigenlijk een beetje tegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, de Italiaan. Maar da's zijn nieuwe sound
.
Eigen schuld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn sennheiser is kapot
Wil hem nu al 3 weken repareren, maar ik heb er steeds geen zin in
Mij niet, zou het geen hardstyle meer durven te noemen, maar vind 't zekers niet slechtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk een beetje tegen
TRIPPIN BAWLZquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
Oh mijn god. Hebben jullie Google al gezien.. Ik word er helemaal vrolijk van!![]()
http://www.google.nl/
Wat is je echte naam als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja gezelligmaar normaal zie ik er op school ook beter uit.
Suzanne.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Wat is je echte naam als ik vragen mag?
Ah ok. Dus als ik volgend jaar ene Suzanne voorbij hoor komen dan weet ik dat jij dat bent.quote:
Onder de rivieren represent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je iemand GE KENT DE GROETUH UIT BRABANT KRIJGUH KUT hoort schreeuwen, dan ben ik het niet.
Dat kan uiteraard zo zijn. Ik klink als een Brabo dus ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ah ok. Dus als ik volgend jaar ene Suzanne voorbij hoor komen dan weet ik dat jij dat bent.
Mijnes is Tom.
Hoi Suzanne, wat is jouw probleem..?quote:
DAT WAS DE HELE GRAPquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je 'praat' alsof ze een alcoholist is of zo..
Was dit geen AA-meeting?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij was gewoon sneller.quote:
welke is dat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Zo doen we dat, alleen bas op minimaal en volume op 10% want iedereen slaapt hier.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Logitech Z-2300. Staat hier al vier jaar ofzo. Bassweergave is subliem kan ik erbij vermeldenquote:
Deel je verhaal met ons Joost.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:30 schreef Joosterd het volgende:
Ik: Hoi ik ben Joost.![]()
Rest: Welkom Joost![]()
Ik:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:30 schreef Joosterd het volgende:
Ik: Hoi ik ben Pino.![]()
Rest: Welkom Pino![]()
![]()
Ik:
Vanaf heden is dit de club voor mensen met een probleem. Wil jij beginnenquote:
NEEEHEEE FOUT.quote:
Ohja jij bent zo'n limbo die schattig praat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef Keauning het volgende:
[..]
NEEEHEEE FOUT.
Ik kom uit Limburg, tegen de grens van Brabant, dus ik ken er genoeg. En ik weet precies hoe ze praten.
Straks als iedereen zijn of haar verhaal heeft gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Straks als iedereen zijn of haar verhaal heeft gedaan.
Ik claim Snuf & Joosterd bij deze dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Straks als iedereen zijn of haar verhaal heeft gedaan.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohja jij bent zo'n limbo die schattig praat.
Oké.. Hier komt mijn verhaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanaf heden is dit de club voor mensen met een probleem. Wil jij beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Nouja limbo's praten gewoon lief.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kom niet uit zuid-Limburg ofzo. Sorry Jordy.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik claim Snuf & Joosterd bij deze dan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké.. Hier komt mijn verhaal.Welkom EzellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zou zeggen: probeer die giraffe uit je hoofd te zetten en alles te vermijden wat met touwtjespringen te maken heeft gr gr
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Eenss!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:33 schreef Keauning het volgende:
Schiet is op met posten!!
Ik wil die fipo bij #300!
Bedankt voor de steun.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Welkom Ezell. Ik zou zeggen: probeer die giraffe uit je hoofd te zetten en alles te vermijden wat met touwtjespringen te maken heeft gr gr
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké.. Hier komt mijn verhaal.Dankjewel dat je dit met ons deelt Ezell!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik ben vlieftquote:
NEEEquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef Snuf. het volgende:
Oh god deeltje 300 komt eraan houden we het allemaal nogwel?
Oh vertel, op wie?quote:
Oude rot in het vak hier, ik ga pas bibberen bij 7000.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef Snuf. het volgende:
Kom je lekker laat achter, we zitten hier al een tijdje ons erop voor te bereidenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik durf het niet te vertellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh vertel, op wie?
[..]
Oude rot in het vak hier, ik ga pas bibberen bij 7000.
Dan ga je tochquote:
Binnenkort komt er in mijn MyAT weer een mijlpaaltje; 3FM #3000.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh vertel, op wie?
[..]
Oude rot in het vak hier, ik ga pas bibberen bij 7000.
TT mij dus TT sugestiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Jullie zijn wel de pineut nu ik er ben, die fipo is van mij
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef Snuf. het volgende:
Jullie zijn wel de pineut nu ik er ben, die fipo is van mij
Ben bezig mang, maar SC dit dat en weet niet waar ik moet beginnen, kan wel 10 A4'tjes vol schrijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef Keauning het volgende:
yosander, schiet jij maar eens op met je verslag, ik ga al over 3 weken naar SB.
"Driehonderd.quote:
Mijlpaal zal bij mij niet komen, PUB is dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Binnenkort komt er in mijn MyAT weer een mijlpaaltje; 3FM #3000.
Ik heb op de middelbare school eigenlijk nooit stress gehad wat betreft verslagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef Beatles het volgende:
Krijgen jullie naarmate deadlines naderen niet steeds meer en meeeer stress?
Huh, waarom niet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ezeldiscriminatie. Ik zit daar niet tussen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school eigenlijk nooit stress gehad wat betreft verslagen.
Wel mondelingen.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Tweehonderd' was de TT die ik voor #200 had gebruikt.
Ik ben bang voor Ezel'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun.Wat is jouw probleem?
IK was erbijquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Tweehonderd' was de TT die ik voor #200 had gebruikt.
Als het je niet boeit, boeit het je toch ook niet dat de TT EXA DOGS 4 Ever zou zijn, of voel je je dan wel gepasseerd?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Boeit me eigenlijk ook niet zo.
Linkdump!quote:
Nu is je leven compleet. R.I.P. Joosterd!quote:
Dat was maar een grapje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als het je niet boeit, boeit het je toch ook niet dat de TT EXA DOGS 4 Ever zou zijn, of voel je je dan wel gepasseerd?
quote:
Kapsalon dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
Ik stel voor dat de TT sowiezo iets over een zeker Nederlands-mediterraans gerecht suggereert.
Nee 300 sobierso.!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nu is je leven compleet. R.I.P. Joosterd!
[..]
Dat was maar een grapje.![]()
quote:
Diep ademenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is de H E I tot de S T met WW dubbel D SPACEKEES
Zwolle 5 euro.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Joosterd het volgende:
Hoe duur zijn bij jullie gemiddeld de kapsalons?
5 euro ofzo..?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Joosterd het volgende:
Als het goed is komt nu Hotnews.nl. Zou je willen kijken of dat echt zo is? Bij de intro als het logo komt, verschijnt ook de titel van de serie/aflevering. Zou je die aan mij willen zeggen?quote:
Ik kan nu niet kijken haha, mijn vader kijkt TV.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als het goed is komt nu Hotnews.nl. Zou je willen kijken of dat echt zo is? Bij de intro als het logo komt, verschijnt ook de titel van de serie/aflevering. Zou je die aan mij willen zeggen?
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als het goed is komt nu Hotnews.nl. Zou je willen kijken of dat echt zo is? Bij de intro als het logo komt, verschijnt ook de titel van de serie/aflevering. Zou je die aan mij willen zeggen?
Alvast bedankt!
5 euroquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:42 schreef Joosterd het volgende:
Owquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan nu niet kijken haha, mijn vader kijkt TV.Sorry man.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
Kapsalon bij de pizzaria voor de school was 2 euro tussen 11 en 4Wel ongeveer de helft van een normale kapsalon, maar dan koop je er maar 2
Zo en zo had ik vaste lunch daar als ik op jouw school zatquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
Kapsalon bij de pizzaria voor de school was 2 euro tussen 11 en 4Wel ongeveer de helft van een normale kapsalon, maar dan koop je er maar 2
Mijn angst is niet meerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Boeit me eigenlijk ook niet zo.
[..]
Kapsalon?![]()
Vooruit dan maar. Plas haar niet onder oké Snuf.?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
[..]
WatZij is hartstikke knap en super leuk in HIMYM
![]()
Hij zit er pas 2 maanden dus ik heb er welgeteld 2 weken van kunnen genietenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo en zo had ik vaste lunch daar als ik op jouw school zat
wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Plas haar niet onder oké Snuf.?
Ja dat is kutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij zit er pas 2 maanden dus ik heb er welgeteld 2 weken van kunnen genieten
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef Joosterd het volgende:
Als ik zo Kapsalon zie heb ik een instant hongergevoel
Zo en zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef Joosterd het volgende:
Als ik zo Kapsalon zie heb ik een instant hongergevoel
Goudaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Er is geen enkele kebabzaak in gouda die na tienen nog bezorgt
Op de kapsalon..?quote:
Hoi.quote:
Nee, kaas in algemeen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op de kapsalon..?
Verder heb je ook gewoon gelijk hoor
Nee, dat doet mijn vader niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoi.
Kan je vader zo niet éven zappen?![]()
Volgens mij komen er twee afleveringen, dus tussen nu en 5 minuten komt het weer.
MINDERWAARDIGquote:
quote:
Al ooit gehad dan of alleen van plaatjuns ?quote:
*FFUUUU*quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar maar een tv waar het upc kastje aanhangt.
Op plaatjes ziet het er ranzig uit. Nooit gegeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Al ooit gehad dan of alleen van plaatjuns ?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:50 schreef Snuf. het volgende:
Wij hebben 1 pizzaria/shoarma zaak die tot half 4 snachts open is op zaterdag iig. Door de weeks ook lang. Maar dat zijn afzettersBestellen moet je al helemaal niet doen, dan is het altijd koud en duurt 2 uur.
Dan hebben we nog die tegenover de school, tof, redelijk geprijsd alleen 2,50 bezorgkostenEN ZE BEZORGEN MAAR TOT 21:30
Zijn ook tot 22:00 open ofzo
Dan heb je nog een pizzaria, eindbaas dat restaurantIig tot 1 uur open maar blijft open zolang er mensen zijn
Fucking chill, fucking goedkoop, maar problemen met de vergunning ---> gesloten
Op die plek zit nu een nieuwe, nog nooit geweest.
En dan hebben we nog 3 chinezen maar chinees is gay
quote:
quote:
Gezien irl. En nee ik hoefde niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Al ooit gehad dan of alleen van plaatjuns ?
Zien != proberenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gezien irl. En nee ik hoefde niet.
Afwisseling.!quote:
Ik ga wel met je meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:56 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Oke oke, misschien de volgende keer dan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:56 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Oke oke, zeker weten de volgende keer dan.
ooh bedankt hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:55 schreef Heroinjunk het volgende:
U make me wanna love, u make me wanna fall, u make me wanna uh surrender my soulll
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
Als er een volgende meet is, moet iemand het mij maar eens laten proeven.
Jaahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen dank.
Ik vind trouwens wel dat we een meet moeten organiseren.
Bij de vorige kwamen er 2 mensenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen dank.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen dank.
Je moet ook goed organiseren. Bij PUB waren we altijd 4 weken bezig om ervoor te zorgen dat iedereen kon en kwam.quote:
Ik wil wel komen, MITS ik geld heb. En dat...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet ook goed organiseren. Bij PUB waren we altijd 4 weken bezig om ervoor te zorgen dat iedereen kon en kwam.
PUB had ook nooit iemand geld.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wil wel komen, MITS ik geld heb. En dat...
Ewa, jij hebt OV. Wij nog nietquote:
Ik nietquote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er is geen reet in Zwolle te beleven.
Dan blijf je maar thuis.quote:
Dat is wel lief van jequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis.Kan je eventueel aanbieden dat je mee mag met de auto mits ik met de auto ga.
Nee dan kan je naar Eindhoven komen en dan pik ik je daar op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is wel lief van jemaar ga je dan echt eerst naar zuid limburg rijden? :p
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Snuf. het volgende:
ZwolleIk heb 2 uur van mijn leven gespendeerd op station Zwolle in de kou en sneeuw die ik nooit meer terugkrijg
DUSquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Omdat ik ooit in Zwolle ben geweest?
Hahahiahiaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Snuf. het volgende:
ZwolleIk heb 2 uur van mijn leven gespendeerd op station Zwolle in de kou en sneeuw die ik nooit meer terugkrijg
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
Ik denk toch dat Utrecht dan weer het handigst is.
Dieper kan je ook niet zinkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef Keauning het volgende:
Ik ben ooit in Emmen geweest. Hoger in Nederland ben ik nog nooit geweest.
Ik kwam maar de datum was op mijn eigen EXA feestje..quote:
Hmm hoeveel kosten die kaartjes die je wel eens kunt kopen bij kruidvat ed?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee dan kan je naar Eindhoven komen en dan pik ik je daar op.
Nee je kunt hier geen pilsje drinken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef Snuf. het volgende:
Buiten de randstad is zo en zo niks te doen
Staat opd e site. Ik weet het niet, ik heb OV.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hmm hoeveel kosten die kaartjes die je wel eens kunt kopen bij kruidvat ed?
Impliceren dat je nog een Puber bent.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Heroinjunk het volgende:
PUB meets waren koning. Mijn laatste PUB meet was pas koning.
Fawaka G.quote:
Grapje mattiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee je kunt hier geen pilsje drinken.
Ik Ameland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:03 schreef Keauning het volgende:
Ik ben ooit in Emmen geweest. Hoger in Nederland ben ik nog nooit geweest.
Ik mis het oude PUB.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat je nog een Puber bent.
Wat was Fawaka ook al weer? Kankermongool oid?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Fawaka G.
Tip voor de volgende meeting: geen overnachting!! Nachtje doorhalen desnoods als we het 's avonds/ 's nachts doen.
Grapjequote:
Alles goed?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was Fawaka ook al weer? Kankermongool oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |