Oke gelukkig.quote:
Bezig, flux pavillion vind ik niksquote:
Feed Mequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bezig, flux pavillion vind ik niks
Wat was die andere ook alweer die je noemde?
Kirsten Stewart.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke gelukkig.Ik zal ook wel naar Breaking Dawn gaan, al vind ik dat het kutste boek. I hate Bella.
Voor FOK!, omdat SB de bom isquote:
Da's een eckte heldquote:
Ga ik nu luisteren danquote:
Gewoonweg die film.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Kirsten Stewart.Die blikken van haar in de film.
Flux is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Flux Pavillion niets vinden....![]()
gebrokenhart.jpg
Ze trekt 9 van de 10 keer zo'n hoofd alsof ze een orgasme krijgt bij elk woord dat ze moet zeggen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoonweg die film.Buiten Twilight vind ik haar wel tof moet ik zeggen.
Dat geef ik wel toe, maar hij klinkt verneukt door mijn brakke apple oortjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vooral blood red heeft een supervette build up
Ja ze moet Edward ook aankijken of hij ZOOOOOOO ENORM GEWELDIG is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ze trekt 9 van de 10 keer zo'n hoofd alsof ze een orgasme krijgt bij elk woord dat ze moet zeggen.
ai ai, ach hij heeft wel meer nummersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat geef ik wel toe, maar hij klinkt verneukt door mijn brakke apple oortjes
Herkansingenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
K*t, ik moet morgen nog een Duits CSE maken.
Ja, maar Emmett vind ik ook wel leuk. Grote beer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ze moet Edward ook aankijken of hij ZOOOOOOO ENORM GEWELDIG is.
I like Jasper better.
Nederlands, om 13.30quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
K*t, ik moet morgen nog een Duits CSE maken.
Ja, gelukkig wel. Ik wilde mijn gemiddelde verbeteren (voor lotingsopleiding), maar ik kwam er achteraf pas achter dat het geen nut zou hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Herkansingen
Je was toch al geslaagd?
Ik begin om 9:00..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nederlands, om 13.30
Ik ga slapen, en dan zet ik mijn wakker gewoon precies op 8 uur later. Dan ben ik niet te moe van het te weinig of te veel slapen.
Bedankt!quote:
Dat doe je ook zo:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat geef ik wel toe, maar hij klinkt verneukt door mijn brakke apple oortjes
Emmett is inderdaad ook tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja, maar Emmett vind ik ook wel leuk. Grote beer.
Je make up is uitgelopenquote:
Hebben we wel dezelfde Activator?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor FOK!, omdat SB de bom is.
[..]
Da's een eckte held
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je make up is uitgelopenhelemaal zwart.
Yea I go gothicquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Omdat ik er slecht uitzie op dit moment.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:18 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja, de Italiaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hebben we wel dezelfde Activator?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
Oh mijn god. Hebben jullie Google al gezien.. Ik word er helemaal vrolijk van!![]()
http://www.google.nl/
Mijn sennheiser is kapotquote:
Valt me eigenlijk een beetje tegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, de Italiaan. Maar da's zijn nieuwe sound
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |