Ik was echt een beetje fan van haarquote:
Ik ook. Totdat ik die clip laatst zag met bejaardenquote:
Ik vind haar nu nog steeds geweldig..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was echt een beetje fan van haar
Laat mij nog ff geilen en post die clip niet hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Totdat ik die clip laatst zag met bejaarden![]()
.
Inderdaad.quote:
quote:
Nu niet meer?quote:
Ga niet zoeken ookquote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Laat mij nog ff geilen en post die clip niet hier.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Beetje. Jumpen daarentegen vond ik dan weer gay. Maar vanwaar Snollywood
? Ken alleen Zwollywood
.
Snollywood mannn. De Hollywood in Rotterdam! Ja sorry ik zat op Sugababes (quote:Op maandag 20 juni 2011 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Beetje. Jumpen daarentegen vond ik dan weer gay. Maar vanwaar Snollywood
? Ken alleen Zwollywood
.
quote:
quote:
Clip met bejaarden?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Totdat ik die clip laatst zag met bejaarden![]()
.
Oohquote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Snollywood mannn. De Hollywood in Rotterdam! Ja sorry ik zat op Sugababes () vroeger en daar had je allemaal van die stoere jumpers die dan een witte wifebeater over hun shirtje heen hadden en dan hun broeken in hun witte sportsokken en dan bootschoentjes eronder en dan gingen ze jumpen in de jumpzaal van de Hoolllyyyy!!
Nee. Nouja, ik zou het wel grappig vinden om daar een keer heen te gaan en die mensen uit te lachen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Nooit geweest en niet van plan ook
. Jij wel
?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Klikken op eigen risico.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Nouja, ik zou het wel grappig vinden om daar een keer heen te gaan en die mensen uit te lachen.
Van Maraca mocht het zolang het maar tijdelijk isquote:
Geen idee. Ik kwam vroeger nog wel eens in de Time Out, dat was ook zo'n plek.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
. Denk alleen wel dat de jumpzaal is opgeheven?
Ga eens aan je schoolwerk joh.quote:
Heb ik ook nogquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
Is het raar als je je vlag nog uit hebt hangen?
Gemertquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam vroeger nog wel eens in de Time Out, dat was ook zo'n plek.
Iedereen heeft die nog buiten hangen?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
Ik ben trotsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben trots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn overbuurjongen had 'm vrijdag al weggehaald ofzoquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef Keauning het volgende:
[..]
Iedereen heeft die nog buiten hangen?
Nee, ik zie er nog heel veel buiten. Kan prima.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
Uiteraard. Daar ging ik heen toen ik 15 was, shirtje aan waarin je tieten goed zichtbaar waren, liet de portier je wel binnen.quote:
VMBO? Die mogen maar een max aantal dagen de vlag uit hangen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn overbuurjongen had 'm vrijdag al weggehaald ofzo.
Nee, ik ging alleen naar de Axis en Time Out in Gemert.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Keauning het volgende:
Zeg, Heroinjunk,
ken jij de Carte Blanche uit Weert nog?
Jij was vroeger zo'n type...
Pics.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar ging ik heen toen ik 15 was, shirtje aan waarin je tieten goed zichtbaar waren, liet de portier je wel binnen.
Veracocha - Carte Blanche 2008quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Keauning het volgende:
Zeg, Heroinjunk,
ken jij de Carte Blanche uit Weert nog?
Jij was vroeger zo'n type...
Ja dat wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
VMBO? Die mogen maar een max aantal dagen de vlag uit hangen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Gevaar.!o m g. Het zou je oma maar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is 6 jaar geleden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Pics.
Wij gaan binnenkort weer 's naar Zaal Dijk, ook zo'n tent hier in de buurt. Gegarandeerd zatte meisje van 14/15 op de grond bij binnenkomst
![]()
.
Maakt niet uitquote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is 6 jaar geleden.
Maar ik ken iemand die daar ook heen gaat, die komt uit Den Ham.Gaat ook naar DefQon en shizzle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |