Uptown girl werd en wordt zo vaak gedraaid in een zwembad hier in de buurtquote:
Goede hardcore niet (meeste Neophyte platen enzo zijn dat dus juist wel, maar dit is wel een knallerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik hou nu meer van hardstyle, hardcore is te eentonig naar mijn zin.
Heb ik al gepost, Simon met Vakkevullerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef Keauning het volgende:
En dan had je hier ook een NL versie van..
Fuck dit Fuck dat
Ja ik vind hardstyle gewoon leuker, kan het ook langer volhouden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Goede hardcore niet (meeste Neophyte platen enzo zijn dat dus juist, maar dit is wel een knaller).
Ahahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb ik al gepost, Simon met Vakkevuller
Dat is een kutnummer.quote:
Nicequote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik vind hardstyle gewoon leuker, kan het ook langer volhouden.Krusaders (die ik net postte) is een oude klasgenoot van mij samen met zijn broer. (: Erg tof dat ze zo bekend zijn geworden.
Hahaha ja gewoon supervet. Ik zat bij die kerel in de klas en ging met hem om. Hij woont echt 10 stappen van me af, zo echt van wtf?!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice! Moet zeggen dat ik thuis wel meer hardstyle luister. Maar op een feest heb ik liever meer hardcore. Krusaders heb ik een tijdje terug nog mogen aanschouwen, draaiden niet slecht
.
@ Takens? Geen idee, nog nooit geweest. Wanneer is dat dan?quote:
7 juli Hedon; http://www.facebook.com/event.php?eid=131656720248301quote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef yosander het volgende:
[..]
@ Takens? Geen idee, nog nooit geweest. Wanneer is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |