Dan ben je momenteel ook niet verliefdquote:Op maandag 20 juni 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet er niet aan denken om nu een relatie hebbenverplicht lief doen en tijd besteden enzo aan elkaar.. neuh.. lang leve de lol en flirten atm
Hier zit dus de misvatting. Hoezo verplicht lief doen en tijd besteden aan elkaar? Als het een echte relatie is dan doe je dat vrijwillig. Als je elkaar écht leuk vind, dan doe je dat soort dingen uit liefde voor elkander en doe je het niet, omdat die ander een takenlijstje heeft staan, waar jij aan moet voldoen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet er niet aan denken om nu een relatie hebbenverplicht lief doen en tijd besteden enzo aan elkaar.. neuh.. lang leve de lol en flirten atm
Kloptquote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dan ben je momenteel ook niet verliefd
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan ik haar lenen?50 euro per uur, ik moet ook wat verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsk overbodige vraag.quote:
mwah hosselen (of hoe je ook wilt noemen) is leuk maar op een begeven moment wil je wel een eckte relatiequote:Op maandag 20 juni 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
Zo en zo is het hosselen leuk maar daarna ben ik er vrij snel klaar mee (tot nu toe iig)
Klopt, als je echt verliefd bent dat wil je dat juist, en mis je de ander al na een minuut..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hier zit dus de misvatting. Hoezo verplicht lief doen en tijd besteden aan elkaar? Als het een echte relatie is dan doe je dat vrijwillig. Als je elkaar écht leuk vind, dan doe je dat soort dingen uit liefde voor elkander en doe je het niet, omdat die ander een takenlijstje heeft staan, waar jij aan moet voldoen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Karzai het volgende:
Maja ik ga er wel vanuit dat we met de volgende meeting allemaal sex met elkaar hebbe
Ik ben pas een broekie van 17quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
mwah hosselen (of hoe je ook wilt noemen) is leuk maar op een begeven moment wil je wel een eckte relatie
Jouw chick was 100 en die vriendin was 200, en heb je daarvan ook een administratie bijgehouden? Dat zou namelijk pas echt pro zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens toen ik nog met mijn vriendin had ging ik ook alle chicks die ik zag vergelijken met haar en kijken of ze lekkerder of minder lekker waren
zijn vooral kerels dus ... go for itquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Karzai het volgende:
Maja ik ga er wel vanuit dat we met de volgende meeting allemaal sex met elkaar hebbe
De harde waarheidquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
mwah hosselen (of hoe je ook wilt noemen) is leuk maar op een begeven moment wil je wel een eckte relatie
Zeg maar van mijn vriendin haar vriendinnengroepje van 5 meisjes was mijn vriendin op plek 2 denk ikquote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jouw chick was 100 en die vriendin was 200, en heb je daarvan ook een administratie bijgehouden? Dat zou namelijk pas echt pro zijn.
Ik ben veel te snel om. Zal wel iets met naïef te maken hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wou dat ik verliefd was, en dat het wederzijds was.
ik zal je gelukkig teleur moeten stellen: ik ben heteroquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Karzai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ogen dicht en dan voel je het verschil nietquote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn vooral kerels dus ... go for it
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ben veel te snel om. Zal wel iets met naïef te maken hebben
nee je voelt het verschil niet tussen harige billen en zachte billenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ogen dicht en dan voel je het verschil niet
Wel als je een goede relatie hebtquote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echte relatie gehad.. is heul niet zo geweldig als het lijkt.. het gewoon hosselen blijft leuk heur
zijn allebei billenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee je voelt het verschil niet tussen harige billen en zachte billen
hmm ja das dan ook wel weer zo denk ikquote:
Tegenwoordig mag het in ieder geval geen omgebouwde kerel meer zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar ik heb tegenwoordig wel weer een specifiekere smaak
cognitieve dissonantiequote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik was verliefd op een hockeysletje dat na 2 keer zoenen niet meer wildeen een paar maanden later weer een paar keer gezoend maar toen wilde ze ook niet meer.
Als ik haar nu zie vind ik haar best wel lelijk en een vervelende uitstraling hebben, dat zag ik toen niet
hahaha nee ik bedoel dat ik heel snel verliefd ben op een willekeurig meisjequote:
murpquote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag het in ieder geval geen omgebouwde kerel meer zijn?
Op fok hebben de mannen alleen onharige billetjesquote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee je voelt het verschil niet tussen harige billen en zachte billen
Ik dacht echt dat hij een wijf was eerstquote:
Dit dusquote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
Mijn probleem is vaak dat ik echt ontzettend snel verliefd wordt. Potje zoenen in een kroeg? Verliefd.
Zijn wij dezelfde persoon?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef mr-green het volgende:
[..]
hahaha nee ik bedoel dat ik heel snel verliefd ben op een willekeurig meisje
Momenteel ben ik niet verliefd(ja op eentje waar ik al een jaar gek op ben maar dat is een uitgesloten zaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |