Jordy, doe mij dit niet aanquote:
Door dat bubbeling moet ik denken aan dit :quote:
Ja bij ons ook, groep 8 kamp!!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:00 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Door dat bubbeling moet ik denken aan dit :
Iedereen bij ons ging als klein kind hier op staan shaken.
Dat is pas jeugd sentiment.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:00 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Door dat bubbeling moet ik denken aan dit :
Iedereen bij ons ging als klein kind hier op staan shaken.
quote:
Die herinner ik me nog...quote:
WIJ OOK! Die ene films met aliens.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had de Spice Girls film op videoband.
NIET WEERquote:
ja?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Maraca het volgende:
Gaan jullie alleen maar Youtube filmpjes posten
Sorry Sander.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
NIET WEER
Hoorde 'm week terug voor 't eerst weer in jaren
Jij.quote:
Kon 't dansje niet meerquote:
Nee dit danquote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef Keauning het volgende:
[..]
Die liedjes zijn zo fout... maar ik vind ze eigenlijk nog steeds lekker.
Ah ja!quote:
Dat is ook eenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan White Chicks denken dan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
HARDCORE VERSPREIDT ZICH SNELLER DAN BUILENPEST YEA
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
HARDCORE VERSPREIDT ZICH SNELLER DAN BUILENPEST YEA
WHITE CHICKSquote:Op maandag 20 juni 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan White Chicks denken dan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
WHITE CHICKSBAZENFILM
[ afbeelding ]
Toch gegaan? Was het leuk?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heey!!
Flitskikker was gister een beetje kapot
Mental Theo, Charly Lownoise.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom luisterde ik vroeger ook alweer Neophyte?
Ja. Was wel gezellig. Alleen iets teveel gedronken en te laat geworden, dus ik had zondag een kater (zonder hoofdpijn), moe, misselijk enzoquote:
Neophyte is nog steeds baasquote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom luisterde ik vroeger ook alweer Neophyte?
Haha leuk jo!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Was wel gezellig. Alleen iets teveel gedronken en te laat geworden, dus ik had zondag een kater (zonder hoofdpijn), moe, misselijk enzo
Vandaag ook nog wat uitzieken. En morgen herkansing
Ben dit ook niet gewend
Nee, ik hou nu meer van hardstyle, hardcore is te eentonig naar mijn zin.quote:
Engelsquote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha leuk jo!Morgen herkansing?? Wat dan?
Oquote:Op maandag 20 juni 2011 23:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Engels
Maar ik heb dus niet geleerd, en ik heb ook geen zin.
En daar gaat het omquote:Op maandag 20 juni 2011 23:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dankjewel. Maargoed, ik ben toch al geslaagd
Ik heb ze allebei al opgeslagen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Westlife![]()
Ik ga dit topic echt wel even onthouden als ik weer eens geen inspiratie heb.
Uptown girl werd en wordt zo vaak gedraaid in een zwembad hier in de buurtquote:
Goede hardcore niet (meeste Neophyte platen enzo zijn dat dus juist wel, maar dit is wel een knallerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik hou nu meer van hardstyle, hardcore is te eentonig naar mijn zin.
Heb ik al gepost, Simon met Vakkevullerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef Keauning het volgende:
En dan had je hier ook een NL versie van..
Fuck dit Fuck dat
Ja ik vind hardstyle gewoon leuker, kan het ook langer volhouden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Goede hardcore niet (meeste Neophyte platen enzo zijn dat dus juist, maar dit is wel een knaller).
Ahahahaquote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb ik al gepost, Simon met Vakkevuller
Dat is een kutnummer.quote:
Nicequote:Op maandag 20 juni 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik vind hardstyle gewoon leuker, kan het ook langer volhouden.Krusaders (die ik net postte) is een oude klasgenoot van mij samen met zijn broer. (: Erg tof dat ze zo bekend zijn geworden.
Hahaha ja gewoon supervet. Ik zat bij die kerel in de klas en ging met hem om. Hij woont echt 10 stappen van me af, zo echt van wtf?!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice! Moet zeggen dat ik thuis wel meer hardstyle luister. Maar op een feest heb ik liever meer hardcore. Krusaders heb ik een tijdje terug nog mogen aanschouwen, draaiden niet slecht
.
@ Takens? Geen idee, nog nooit geweest. Wanneer is dat dan?quote:
7 juli Hedon; http://www.facebook.com/event.php?eid=131656720248301quote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef yosander het volgende:
[..]
@ Takens? Geen idee, nog nooit geweest. Wanneer is dat dan?
Haha ja zo oud zagen ze (eentje in ieder geval) niet uitquote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha ja gewoon supervet. Ik zat bij die kerel in de klas en ging met hem om. Hij woont echt 10 stappen van me af, zo echt van wtf?!Hij is ook gewoon jonger dan ik nog.
Ja, dat zal mijn klasgenoot dan wel zijn geweest.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha ja zo oud zagen ze (eentje in ieder geval) niet uit.
Big Brovaz!!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:27 schreef Keauning het volgende:
Hoe heette dat bekende liedje alweer van die negers, die als clowns waren verkleed?
Hedon tegenwoordig? Past dat welquote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
7 juli Hedon; http://www.facebook.com/event.php?eid=131656720248301
Niet dat ik weetquote:Op maandag 20 juni 2011 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Hedon tegenwoordig? Past dat wel? Ga jij d'r heen?
Ja, langste dag vandaag ook hèquote:
Luie donder. Ik om 6.40 al.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, langste dag vandaag ook hè! Of morgen?
Maarja, ik was vandaag dan ook pas om drie uur uit bed.
Morgen is de langste dag.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n raar gevoel. Was ik maar voor altijd kind..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik dacht net ook al ja, wat word ik oud.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Ben blij dat ik geen ochtendkrant meer bezorgquote:
Hahah nee, maar die luister ik eigenlijk soms nog wel eens.quote:
Doe ik ook niet?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Ben blij dat ik geen ochtendkrant meer bezorg.
Beetjequote:Op maandag 20 juni 2011 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey Sander, was jij vroeger ook van de Snollywood jumpstyle?
Ik was echt een beetje fan van haarquote:
Ik ook. Totdat ik die clip laatst zag met bejaardenquote:
Ik vind haar nu nog steeds geweldig..quote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was echt een beetje fan van haar
Laat mij nog ff geilen en post die clip niet hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Totdat ik die clip laatst zag met bejaarden![]()
.
Inderdaad.quote:
quote:
Nu niet meer?quote:
Ga niet zoeken ookquote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Laat mij nog ff geilen en post die clip niet hier.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Beetje. Jumpen daarentegen vond ik dan weer gay. Maar vanwaar Snollywood
? Ken alleen Zwollywood
.
Snollywood mannn. De Hollywood in Rotterdam! Ja sorry ik zat op Sugababes (quote:Op maandag 20 juni 2011 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Beetje. Jumpen daarentegen vond ik dan weer gay. Maar vanwaar Snollywood
? Ken alleen Zwollywood
.
quote:
quote:
Clip met bejaarden?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ook. Totdat ik die clip laatst zag met bejaarden![]()
.
Oohquote:Op maandag 20 juni 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Snollywood mannn. De Hollywood in Rotterdam! Ja sorry ik zat op Sugababes () vroeger en daar had je allemaal van die stoere jumpers die dan een witte wifebeater over hun shirtje heen hadden en dan hun broeken in hun witte sportsokken en dan bootschoentjes eronder en dan gingen ze jumpen in de jumpzaal van de Hoolllyyyy!!
Nee. Nouja, ik zou het wel grappig vinden om daar een keer heen te gaan en die mensen uit te lachen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Nooit geweest en niet van plan ook
. Jij wel
?
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Klikken op eigen risico.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Nouja, ik zou het wel grappig vinden om daar een keer heen te gaan en die mensen uit te lachen.
Van Maraca mocht het zolang het maar tijdelijk isquote:
Geen idee. Ik kwam vroeger nog wel eens in de Time Out, dat was ook zo'n plek.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:35 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
. Denk alleen wel dat de jumpzaal is opgeheven?
Ga eens aan je schoolwerk joh.quote:
Heb ik ook nogquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
Is het raar als je je vlag nog uit hebt hangen?
Gemertquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam vroeger nog wel eens in de Time Out, dat was ook zo'n plek.
Iedereen heeft die nog buiten hangen?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
Ik ben trotsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ben trots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn overbuurjongen had 'm vrijdag al weggehaald ofzoquote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef Keauning het volgende:
[..]
Iedereen heeft die nog buiten hangen?
Nee, ik zie er nog heel veel buiten. Kan prima.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:36 schreef yosander het volgende:
Uiteraard. Daar ging ik heen toen ik 15 was, shirtje aan waarin je tieten goed zichtbaar waren, liet de portier je wel binnen.quote:
VMBO? Die mogen maar een max aantal dagen de vlag uit hangen.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn overbuurjongen had 'm vrijdag al weggehaald ofzo.
Nee, ik ging alleen naar de Axis en Time Out in Gemert.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Keauning het volgende:
Zeg, Heroinjunk,
ken jij de Carte Blanche uit Weert nog?
Jij was vroeger zo'n type...
Pics.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard. Daar ging ik heen toen ik 15 was, shirtje aan waarin je tieten goed zichtbaar waren, liet de portier je wel binnen.
Veracocha - Carte Blanche 2008quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Keauning het volgende:
Zeg, Heroinjunk,
ken jij de Carte Blanche uit Weert nog?
Jij was vroeger zo'n type...
Ja dat wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
VMBO? Die mogen maar een max aantal dagen de vlag uit hangen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Gevaar.!o m g. Het zou je oma maar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is 6 jaar geleden.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Pics.
Wij gaan binnenkort weer 's naar Zaal Dijk, ook zo'n tent hier in de buurt. Gegarandeerd zatte meisje van 14/15 op de grond bij binnenkomst
![]()
.
Maakt niet uitquote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is 6 jaar geleden.
Maar ik ken iemand die daar ook heen gaat, die komt uit Den Ham.Gaat ook naar DefQon en shizzle.
Is een meisje.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Dan gaat 'ie vast ook wel eens naar Takens met Night of the DJ's.
Ik was laatst nog in ZAK, best wel chill daar.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is een meisje.Maar zal vast wel. Gaat ook naar ZAK in Duitsland en Q-Base enzo.
Heb je sowieso met die shit.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in ZAK, best wel chill daar.
Alleen echt vet veeel mensen aan de x.
Ik was op een dubstep feest... godnondejuquote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in ZAK, best wel chill daar.
Alleen echt vet veeel mensen aan de x.
Ja dat is waar. Maar wel een mooie tent.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je sowieso met die shit.Ken genoeg mensen die naar MOH gaan, die staan altijd helemaal strak.
Werkte met een paar van de hardcore heads.
Janinequote:Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is een meisje.Maar zal vast wel. Gaat ook naar ZAK in Duitsland en Q-Base enzo.
Ik wil ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was op een dubstep feest... godnondeju
Raad eens wie er naar Dubstep nu luistert.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik wil ook.nog naar een dubstep feest dan he
http://www.fenix.nl/programma/details/7/114?layout=fenix_eventquote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik wil ook.nog naar een dubstep feest dan he
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Raad eens wie er naar Dubstep nu luistert.
A Hard Day's Nightquote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Beatles het volgende:
Ok ok ik breek even de regels, kijk eens naar mn UI ?
Tof he?
![]()
Ok gr gr
Ja maar dan ben ik jarig, dus dat wordt hem niet. En in Simplon zijn ook wel eens van die feesten, maar die zijn maar 1 keer in de 2 maand ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.fenix.nl/programma/details/7/114?layout=fenix_event
Zegt me niets. Maar ken sowieso haast niemand bij naam, alleen van gezicht vaakquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik jarig, dus dat wordt hem niet. En in Simplon zijn ook wel eens van die feesten, maar die zijn maar 1 keer in de 2 maand ofzo.
Jordy ik wist het wel je hebt smaak.quote:
Dammmmm.... must go.!quote:
Opzich is dat een kutmix. Maar dubstep is een hele beleving livequote:
KIJK DEZEquote:
mt edenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Opzich is dat een kutmix. Maar dubstep is een hele beleving live
Kijk dit is rustig en relaxed
Ill To Destroy is echt een koningslied.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog echt wel een keer live zien
Deadmau5quote:
Dat klinkt alweer een stuk beter. Is dit ook van dat 'dubstep'?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Opzich is dat een kutmix. Maar dubstep is een hele beleving live
Kijk dit is rustig en relaxed
Nee. Meer lounge ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer een stuk beter. Is dit ook van dat 'dubstep'?
Jonguh robot moves ftwquote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee. Meer lounge ofzo.
Maar Dubstep is pauper, kan je/ik niet op los gaan.
Trentemoller? Neequote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat klinkt alweer een stuk beter. Is dit ook van dat 'dubstep'?
Dubstep is wel chill, maar DnB is beter om los te gaan. Hardstyle en hardcore nog beterquote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee. Meer lounge ofzo.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee. Meer lounge ofzo.
Oké, ik heb echt geen verstand van genres.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Trentemoller? Nee
Dat is 'minimal', overigens een prachtnummer(Lowlands
)
Dubstep kenmerkt zich door de bass
Inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Dubstep is wel chill, maar DnB is beter om los te gaan. Hardstyle en hardcore nog beter.
Klopt, maar da's anders losgaan danquote:
Luister en let op de bassquote:Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Oké, ik heb echt geen verstand van genres.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, maar da's anders losgaan dan.
Ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 23:55 schreef Koffiebeaun. het volgende:
En idd DnB is wel beter om los op te gaan, maar ik vind Dubstep leuker om gewoon te luisteren.
Hmm.. oké. Hoe komt het dat ik dit jaar pas voor eerst van Dubstep hoor? Opeens hoor ik daar echt vet veel over...quote:
Het is helemaal 'in' nuquote:Op maandag 20 juni 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. oké. Hoe komt het dat ik dit jaar pas voor eerst van Dubstep hoor? Opeens hoor ik daar echt vet veel over...
Sowieso is die originele versie geen dubstep, want die is mega.quote:
De originele vind ik op zich best baggerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:00 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sowieso is die originele versie geen dubstep, want die is mega.
Oldschoolquote:
deadmau5 altijdquote:
Buiten skrillex vind ik dubstep ook bagger hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
Luisteren jullie maar lekker naar Dubstep, dan ga ik nu lekker naar Gareth Gates luisteren bitchuuuuus.![]()
Ooit flux pavillion geluisterd? Of feed me?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Buiten skrillex vind ik dubstep ook bagger hoor
Klinkt saai
Ga ik nu zoeken, kom ik zo op terug danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ooit flux pavillion geluisterd? Of feed me?
Nostalgie dit datquote:
quote:
Uiteraard, Chase & Status is dan ook een van de acts die ik MOET zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Jordyyy, had je die nieuwe van Chase & Status al gehoord? Met Tinie Tempah ?
WAT dat filmpjequote:
me2quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Yea I saw Twilight, New Moon & Eclipse. En ik heb ook de boeken gelezen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |