Is een meisje.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Dan gaat 'ie vast ook wel eens naar Takens met Night of the DJ's.
Ik was laatst nog in ZAK, best wel chill daar.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is een meisje.Maar zal vast wel. Gaat ook naar ZAK in Duitsland en Q-Base enzo.
Heb je sowieso met die shit.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in ZAK, best wel chill daar.
Alleen echt vet veeel mensen aan de x.
Ik was op een dubstep feest... godnondejuquote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in ZAK, best wel chill daar.
Alleen echt vet veeel mensen aan de x.
Ja dat is waar. Maar wel een mooie tent.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb je sowieso met die shit.Ken genoeg mensen die naar MOH gaan, die staan altijd helemaal strak.
Werkte met een paar van de hardcore heads.
Janinequote:Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is een meisje.Maar zal vast wel. Gaat ook naar ZAK in Duitsland en Q-Base enzo.
Ik wil ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was op een dubstep feest... godnondeju
Raad eens wie er naar Dubstep nu luistert.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik wil ook.nog naar een dubstep feest dan he
http://www.fenix.nl/programma/details/7/114?layout=fenix_eventquote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik wil ook.nog naar een dubstep feest dan he
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Raad eens wie er naar Dubstep nu luistert.
Ok ok ik breek even de regels, kijk eens naar mn UI ?
A Hard Day's Nightquote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef Beatles het volgende:
Ok ok ik breek even de regels, kijk eens naar mn UI ?
Tof he?
![]()
Ok gr gr
Ja maar dan ben ik jarig, dus dat wordt hem niet. En in Simplon zijn ook wel eens van die feesten, maar die zijn maar 1 keer in de 2 maand ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.fenix.nl/programma/details/7/114?layout=fenix_event
Zegt me niets. Maar ken sowieso haast niemand bij naam, alleen van gezicht vaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |