92 geloof ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef Linda2205 het volgende:
Welke maat heb je trouwens van dat jasje Ssserpente?
Ok, die heb ik idd ook en das niks te groot niet. Alleen de mouwtjes omslaan. Maar als je dat 1x doet, heb je alsnog het printje, dus valt niet opquote:
maar ze hing wel lang in 86!, opeens een spurt, echt alles is r te kort of te klein, denk dat ze nu 94 cm isquote:
wat jammer Poppejans; merk ook wel dat er veel verschil zit tussen de verschillende Hema-filialen. Die we hier in Hoogeveen hebben heeft een grote baby/ kinderafdeling. En is ook altijd vrij netjes enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef Poppejans het volgende:
Dat jasje is echt superleuk SSserptente! (of had ik dit nou al ergens gezegd?)
Ben jaloers op al jullie Hema sale koopjes! Hier in 2 Hema's echt niks anders dan de 2 rekjes die al weeeeken er hangen met wat opruiming. Zoals die kleine baby poesjes/boerderij lijn...
Maar wel een leuke trui bij de V&D gescoord die nu maar 5 euro was. Bij de H&M een stoere spijkerbroek voor maar een tientje en een grappig Hawaii blousje gevonden
Ah gelukkig geen dalmatier dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Ik ging even kijken waar hij vandaan kwam, je jurk, om te zien wat dat nou voor stippen zijn, maar mijn hemel, jurken voor 115 euro? Poeh, ik snap dat je het op een iets lager budget zoekt zeg.
Volgens mij niet dalmatierachtig hoor Stiem, hangt er een beetje vanaf wat je er bij aantrekt denk ik. Ik kan niet zo goed zien wat voor stippen het zijn, maar het lijkt me een beetje tinkleurig? Donker zilver zeg maar?
En er zit een speldje of knoopje op, dat zal Linde vast leuk vinden.
Leuke bestelling Mevr Mus, fijne kleurtjes.
Heb je nu die met de lichtje stipjes? Ben benieuwd hoe ze er uit ziet tztquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft maat 104 inmiddels. Ik heb zojuist de andere versie van het jurkje besteld. Dan gaat deze terug!
Voor meisjes hadden ze een hoop ja, jongetjes kleine maten hadden ze maar 2 pakjes (waarvan ik er 1 al had en de andere met korte mouwtjes/pijpjes was..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef PureEvil het volgende:
ok (Y) ga ik volgende week ff shoppen![]()
Bij de ernsting's Family hadden ze ook wel leuke dingetjes (niet veel, maar wel leuk)
Tuurlijk, grote maatjes zijn toch net zo goed leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, hier hadden ze maat 74 dat groen-blauwe spul, shirtjes-jasjes etc. voor jongetjes. ( `t is dat ik geen klein jongetje meer heb....anders had ik het echt wel gekocht.)
Ik woon in Weeze.
Kan ik hier trouwens ook aanwinsten posten die groter zijn als maat 86Dan maak ik volgende week eens een foto iig.
Heeft de bruid een dresscode opgegeven dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:49 schreef Stiemie het volgende:
Kijk die chocoladevlekken doen 't 'm![]()
Erg leuk jurkje Kim, maar zoiets was dus niet feestelijk genoeg naar wat ik had begrepen
vrouwtje theelepel ik dacht echt dat de eerste zilveren stippen had
Nee maar ik had een jurkje dat wa soberder was en mijn schoonmoeder dacht dat Linde een nieuw nachthemd hadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heeft de bruid een dresscode opgegeven dan?
Name it is superleuk! Voor iets balleriger is mexx ook leuk! Vooral de spijkerbroekjes van name it vind ikzelf erg goed zitten bij Nathan.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:56 schreef Jipster het volgende:
@Mevr_Mus Wat een ontzettend leuke kleertjes heb je gekocht! Heb je dat via de site van name-it gedaan of een andere winkel?
Wij krijgen ook een jongetje, dus ben ook internet aan het afstruinen naar stoere kleertjes!
Een jongetje!!!! leeeeeeukquote:Op zondag 26 juni 2011 11:56 schreef Jipster het volgende:
@Mevr_Mus Wat een ontzettend leuke kleertjes heb je gekocht! Heb je dat via de site van name-it gedaan of een andere winkel?
Wij krijgen ook een jongetje, dus ben ook internet aan het afstruinen naar stoere kleertjes!
Ja kloptquote:Op zondag 26 juni 2011 13:12 schreef bitterend het volgende:
Linda is de onderstaande muts van de C&A?? ik heb precies zo'n eentje!!
Jipster, ik vind Zara ook erg leuk voor jongetjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:58 schreef Jipster het volgende:
Ben benieuwd!
Ik ga Name-It en Mexx gelijk opslaan, want altijd goed om leuke merken te weten!
heeerlijke zachte pakjes hebben ze!!quote:
Vooral voor iets oudere jongens! Het aanbod is bij andere winkels vrij belabberd, maar bij de Zara kom ik altijd mooie dingen tegen voor een leuke prijs.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jipster, ik vind Zara ook erg leuk voor jongetjes.
En de Hema natuurlijk! Lekker zacht, basic, felle kleuren en veel streepjesquote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jipster, ik vind Zara ook erg leuk voor jongetjes.
Hoe doe je dat? Hier is 'ie niet meer beschikbaar en dat lijkt bij alle maten zo te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Claudia, dat vest/jack heb ik ook in mijn winkelmandje voor Daan
Ja, ik bedoelde meer 'op mijn wensenlijstje' eigenlijk. Online is hij idd uitverkocht, maar wilde naar de winkel gaan in de hoop dat hij er daar nog zou zijn. Maar heb nog meer op mijn lijstje staan, dus ik zal toch moeten kiezen als het überhaupt nog te krijgen is.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Hier is 'ie niet meer beschikbaar en dat lijkt bij alle maten zo te zijn.
Morris heeft 'mquote:Op zondag 26 juni 2011 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dit jasje vind ik leuk!
[ afbeelding ]
Niet in alle maten uvk hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:03 schreef het-is-mij het volgende:
Vanavond ff op laptop kijken,zag op.mn foon bij 3suisses uitverkocht :-(
Die heeft R nu. Ze zijn helaas eigenlijk veel te groot (maat 86 genomen, misschien is dat anders dan de ned. maat?).quote:
Nee klopt,op laptop kijkt t ff iets handiger.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niet in alle maten uvk hoor!
Trouwens; 3suisses, ik kende het niet maar wat een leuke kleren.
Het woord loopt gewoon door, het valt wel mee. En ik vind het zo wel mooi (op de zijkant). Ik heb het via MP gekocht, nieuw met kaartjes, samen voor de prijs van 1 broek normaalgesproken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk McLaura, de kleur van het shirt is ook erg mooi.
Hoe is de broek aan de achterkant?
Staat er heel groot VINGINO op?
Want dat vind ik vaak het nadeel van vingino
(en de prijs ook trouwens)
Idd, als het maar een beetje fel is, staat het super!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef miss_sly het volgende:
Die kleur blauw staat Thijs goed, vind ik
Doet me denken aan mn tuinbroekenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef miss_sly het volgende:
Karin, daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar dat is waar! Niet heel handig als je zelf naar de wc moet. Luier is dan wel zo handig
geen ideequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef ymme het volgende:
Oh Paypal, wellicht dat ik dat eens moet gaan aanschaffen.
Kun je bij Lindex met paypal betalen? Ook mooie spullen voor niet al teveel geld toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, da's waar Huup, ik heb dat donkere vestje. Thanks!
Dat jij me erop moet wijzen wat ik in m'n kast heb hangen!
Dat kan denk ik best over dat stippenjurkje. En dan koop ik morgen donkere schoentjes voor erbij. Ik denk die ene waarbij jij twijfelde over die gesp.
Ik zit ook al te kijken.... Het hele kopje 68 t/m 80 is gewoon weg.... Nou ja misschien maar beter ook in mijn geval.....quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit net sinds tijden weer eens op de H&M site, maar ligt het aan mij of is er gewoon geen maat 80 te krijg?!![]()
86 is Rienk namelijk echt nog te groot![]()
Ik ga zo maar even langs. Winkelt toch fijner. En morgen krijg ik hopelijk eindelijk te zien of B2 manlijk of vrouwelijk is. Dan kan ik lekker nog een keer!![]()
Ik wil zo graag die hele serie van de Hema, maar ik wil wel op kleur kunnen kopen. Ik heb gewoon nog helemaal niks gekocht!
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:43 schreef PureEvil het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/543/dscn2576.jpg/ (copy/paste deze link) ]
links boven, shirtje zeeman 1,-
rechts boven shirt zeeman 2,-
links onder longsleeve ernsting's family 2,-
rechts onder shirt ernsting's family 1,80
allemaal voor mn zoon van 7. Alleen die oranje zal nu passen denk ik, de rest leg ik nog even weg, want hij heeft nog geen 134/140
(maar voor dat geld laat ik het niet liggen iig)
Rienk kan rood idd ook heel goed hebben, dus accenten vind ik echt niet erg, maar het rode broekje vind ik echt te meisjesachtigquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Jipster het volgende:
Ah vlindur! Leuke serie ja, heb er zelf ook wat van![]()
Ik heb grijs broekje en shirtje, zon dik vestje (omkeerbaar), en zon wit shirtje en rompertje met die grijze figuurtjes. Ook heb ik een rood broekje geloof ik, ik vind rood juist ook leuk voor jongetjes!
Ik heb wat van dit spul, dus als je er t.z.t. in geïnteresseerd bent moet je het maar zeggen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:22 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat tuinbroekje dibs ik alvastquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:49 schreef Keshet het volgende:
Wij zijn vandaag voor de Mette-look gegaan!![]()
[ afbeelding ]
Van die vage opdrukken met teksten e.d.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet echt zeggen dat ik bijna alles gruwelijk lelijk vind wat ze voor baby jongens maken, doe ff normaal met je stomme beesten en figuren en opdrukken
als ie groter is, gewoon baggy jeans en een wit shirt en eh de random surferlook
ik ga straks echt foto's maken van wat ik inmiddels al heb verzameld
Bloesjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet echt zeggen dat ik bijna alles gruwelijk lelijk vind wat ze voor baby jongens maken, doe ff normaal met je stomme beesten en figuren en opdrukken
als ie groter is, gewoon baggy jeans en een wit shirt en eh de random surferlook
ik ga straks echt foto's maken van wat ik inmiddels al heb verzameld
Zo lang een baby geen nek heeft vind ik het geen poremquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Bloesjes. Geniaal! Nadeel is dat je elke week staat te strijken maar ik vind et zo leuk!
Jeans doen het hier ook goed idd.
Die's leuk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef becky27 het volgende:
haai, ik heb een jurkje gevonden voor Noortje en mijn nichtje voor de bruiloft. Ik wilde heel graag paars maar dat is bijna onmogelijk, wat vinden jullie van deze:
[ afbeelding ]
en t vepest ook zo'n hoop, hebben ze een heerlijk stofje, met een mooie kleur, drukken ze er een beertje opquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Van die vage opdrukken met teksten e.d.
Het is allemaal dezelfde look. Niks vernieuwends.
Hoe valt 3suisses? Is 74 ook echt maat74?
En nummers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:
maar die dingen die jij hebt gepost (die tanktops) ik vind ze echt verschrikkelijk, (sorryquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Bloesjes. Geniaal! Nadeel is dat je elke week staat te strijken maar ik vind et zo leuk!
Jeans doen het hier ook goed idd.
Ja, dit. Ik vind die grote afbeeldingen en zo kermis achtig ook niks.. Ik houd wel ontzettend van blousjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar die dingen die jij hebt gepost (die tanktops) ik vind ze echt verschrikkelijk, (sorry)
alleen dat kasteel zonder tekst of die auto zonder tekst is awesome genoeg toch?
Mette was met de geboorte een rand-dismatuurtje, en dat hadden we niet verwacht. Deze keer was ze alweer iets kleiner met de 20 weken echo. Kans is aanwezig dat het weer een kleintje is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:51 schreef Jipster het volgende:
@Wickie, misschien heb ik het gemist, maar hoe komt het dat je kindje waarschijnlijk zo klein is?
De broekjes van deze serie vond ik echte afknappers. Heb ze in 3 kleuren, maar ze passen Dottir voor geen meter. Prima op lengte maar de taille sluit totaal niet aan. Bij een slank kind niet handig dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:22 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze serie vind ik leuk, maar de rode dingen vind ik voor een jongetje bijvoorbeeld echt niet leuk en de grijze voor een meisje niet zo. Dus ik wil echt zeker weten wat het wordt!
Ik vind rood ook leuk hoor voor jongetjes. Zeker als ze nog heel klein zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Jipster het volgende:
Ah vlindur! Leuke serie ja, heb er zelf ook wat van![]()
Ik heb grijs broekje en shirtje, zon dik vestje (omkeerbaar), en zon wit shirtje en rompertje met die grijze figuurtjes. Ook heb ik een rood broekje geloof ik, ik vind rood juist ook leuk voor jongetjes!
gekochtquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind rood ook leuk hoor voor jongetjes. Zeker als ze nog heel klein zijn.
Oeke wat knap en leuk zo'[n zelfgemaakt shirt, ik zou willen dat ik dat ook kon zeg.
En dat giraffenshirt vind ik ook heel leuk!
Jipster wat een leuke kleertjes heb je gekocht!!![]()
Jeej kleurdoos zoveelllllStraks moet je je knulletje 5x per dag verkleden
![]()
Heb je dat allemaal gekocht of ook gekregen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gekocht
ik heb 3 dingen gekregen, een wit setje van de hema, een truitje en een vestje
nouja je ziet bij bij geen opdrukjes of schreeuwende afbeeldingen, alleen dat setje met die panda'squote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk kd, k had verwacht door wat je hier postte net over kleding dat je heel andere dingen zou hebben dan ik heb/had. Maar veel dingen die k ook gehad heb of wilde kopen. Leuk!
Jipster ook leuke spullen zeg
Ik vind die appel spullen van feetje ook zo leuk!
LOL och als ze klein zijn mag je lekker klef en "lekker fout" doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ja sokken met sterren ben ik ook dol op
dat setje 'daddy's little hero vond ik ook erg leuk, op de opdruk namaar dat broekje
en dat stofje
Dat komt door de bruintintenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond haar op die foto juist op Isabeau lijken! Het pakje staat haar in ieder geval goed!
ik vind dat gitaartjestruitje ook geweldig! Hier ook muziekliefhebbende oudersquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nouja je ziet bij bij geen opdrukjes of schreeuwende afbeeldingen, alleen dat setje met die panda'sen gitaartjes vind ik altijd okay
aangezien paps en iks nogal rocks zijn
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nouja je ziet bij bij geen opdrukjes of schreeuwende afbeeldingen, alleen dat setje met die panda'sen gitaartjes vind ik altijd okay
aangezien paps en iks nogal rocks zijn
niemand?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:50 schreef becky27 het volgende:
haai, ik heb een jurkje gevonden voor Noortje en mijn nichtje voor de bruiloft. Ik wilde heel graag paars maar dat is bijna onmogelijk, wat vinden jullie van deze:
[ afbeelding ]
gewoon niet vaak aanleggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:28 schreef Kleurdoos het volgende:
allemaal maat 56/62/68
dus dan moet ik maar wat gaan proppen hoor
weet je hoe gruwelijk ik was bij Elinquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:31 schreef DJMomo het volgende:
kleurdoos is echt heel grappig. eerst zeggen dat ze voor jongens de kleertjes zo stom vindt, en dan komt ze met een berg wat nog niet eens een 1/4 van de voorraad is!!![]()
beck, ik vind hem echt heel mooi! is van jottum? ik zal eens googlen of ik nog iets met paars kan vinden voor je!
JAquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weet je hoe gruwelijk ik was bij Elin?!
Voor Noortje 80 of 86 en voor mijn nichtje 92.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb van mijn mama trouwens een heel gaaf gestreept rokje met bretels van Jil en Sil gekregen, kan alleen geen plaatje vinden. iemand enig idee waar ik zwarte t-shirts vandaan kan halen?
[ Bericht 0% gewijzigd door becky27 op 29-06-2011 20:47:31 ]
dat dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
JA![]()
Leuk spul KD en ja voor jongens is de keus beperkter. Ach moet je gewoon creatief mee omgaan. Je bent goed op weg
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef becky27 het volgende:
[..]
Voor Noortje 80 of 86 en voor mijn nichtje 92.
KD, je legt een mooie voorraad aan!!
Mignonne, ik ben bang dat een vestje in de kleur van de poppetjes niet heul makkelijk wordt. Enne mijn jurk is niet goedkoop maar deze jurkjes zijn wel uit de uitverkoop van kleertjes.com dus 45 euro of zo per stuk?ik heb pas nog een paar zwarte shirtjes bij H&m vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb van mijn mama trouwens een heel gaaf gestreept rokje met bretels van Jil en Sil gekregen, kan alleen geen plaatje vinden. iemand enig idee waar ik zwarte t-shirts vandaan kan halen?
juhp idem en ook lichtroze en lichtblauwquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef mignonne het volgende:
ik heb ook een setje van de webshop in zwart en in wit, met een heel klein pofmouwtje en met een gewone mouw (2 setjes dus), idd van dunnige stof
ga vrijdag zelf even koeken. En als het er dan niet is ga ik misschien nog wel gebruik maken van je dienstenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juhp idem en ook lichtroze en lichtblauw
en becky, anders wil ik hier overmorgen in de winkel wel ff voor je loeren hoor
Ik vind de 2de juist leuk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef becky27 het volgende:
oh ik ben echt heel erg maar van al die jurkjes vind ik alleen de op 1 na onderste van KD leuk genoeg.
haai, thanx nog voor het meedenken, ik ben juist op zoek naar iets wat ze na de bruiloft ook nog aan kan. En wij hebben een hele informele bruiloft (wel met jurk, pak en hopelijk nette gasten) maar gewoon met een bbq en veel booze. Dus dan vind ik juist een halve trouwjurk voor Noortje niet zo geschikt. En het moet ook bij haar passen vind ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef PureEvil het volgende:
vind je becky? vind ik persoonlijk wat tuttig....en voor een bruiloft mag het best wat leuks en aparts zijn toch?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef wickie het volgende:
Hmm misschien ga ik wel gewoon bestellen jaVind het echt hele leuke dingen. Hoe valt Lindex eigenlijk? Groter of kleiner dan de aangegeven maat?
Moom, die is er niet in Noortje haar maat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:45 schreef DJMomo het volgende:
bolero
http://www.zalando.nl/gebreid-veset-paars-to223a002-404.html
ff kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef wickie het volgende:
BJ, kom maar door met je bestelling, ik ben momenteel een shoppingbag aan het vullen![]()
Nog meer gegadigden voor een Lindex?
super!! komt er zo aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef wickie het volgende:
BJ, kom maar door met je bestelling, ik ben momenteel een shoppingbag aan het vullen![]()
Nog meer gegadigden voor een Lindex?
dat dus, van die kleur paars heb ik een jurkjes en is leuk maar al zo vaak niet op voorraad. ik denk dat ik het met de jurkjes van Jottum moet doen.... dan maar blauwig ipv paars.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef Kleurdoos het volgende:
laat maar becky, ze hebben weer eens niets op voorraad
hmmm was heel nieuwsgierig maar krijg hier de link niet geopend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef PureEvil het volgende:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=400220141414
cool! shopze!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:51 schreef Vlindur het volgende:
Tis een jonkje!
We gaan shoppenTot ooit
gewoon zoals de aangegeven maat, vergelijkbaar met hema vind ik. En met jumpsuitjes heb ik ook t vergelijkbare "probleem" dat je wat sneller naar een grotere maat gaat dan met overige kleertjes. Tis wel spul wat mooi blijft in de was vind ik!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef wickie het volgende:
Hmm misschien ga ik wel gewoon bestellen jaVind het echt hele leuke dingen. Hoe valt Lindex eigenlijk? Groter of kleiner dan de aangegeven maat?
Oeh, inderdaad zegquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Leuk eerste pakje vlindur, ik heb hem ook in de kast hangen. Ik vond deze hele levering van Noppies leuk! http://www.amazingkids.nl/?category=235
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |