92 geloof ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef Linda2205 het volgende:
Welke maat heb je trouwens van dat jasje Ssserpente?
Ok, die heb ik idd ook en das niks te groot niet. Alleen de mouwtjes omslaan. Maar als je dat 1x doet, heb je alsnog het printje, dus valt niet opquote:
maar ze hing wel lang in 86!, opeens een spurt, echt alles is r te kort of te klein, denk dat ze nu 94 cm isquote:
wat jammer Poppejans; merk ook wel dat er veel verschil zit tussen de verschillende Hema-filialen. Die we hier in Hoogeveen hebben heeft een grote baby/ kinderafdeling. En is ook altijd vrij netjes enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef Poppejans het volgende:
Dat jasje is echt superleuk SSserptente! (of had ik dit nou al ergens gezegd?)
Ben jaloers op al jullie Hema sale koopjes! Hier in 2 Hema's echt niks anders dan de 2 rekjes die al weeeeken er hangen met wat opruiming. Zoals die kleine baby poesjes/boerderij lijn...
Maar wel een leuke trui bij de V&D gescoord die nu maar 5 euro was. Bij de H&M een stoere spijkerbroek voor maar een tientje en een grappig Hawaii blousje gevonden
Ah gelukkig geen dalmatier dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef oeke het volgende:
Ik ging even kijken waar hij vandaan kwam, je jurk, om te zien wat dat nou voor stippen zijn, maar mijn hemel, jurken voor 115 euro? Poeh, ik snap dat je het op een iets lager budget zoekt zeg.
Volgens mij niet dalmatierachtig hoor Stiem, hangt er een beetje vanaf wat je er bij aantrekt denk ik. Ik kan niet zo goed zien wat voor stippen het zijn, maar het lijkt me een beetje tinkleurig? Donker zilver zeg maar?
En er zit een speldje of knoopje op, dat zal Linde vast leuk vinden.
Leuke bestelling Mevr Mus, fijne kleurtjes.
Heb je nu die met de lichtje stipjes? Ben benieuwd hoe ze er uit ziet tztquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft maat 104 inmiddels. Ik heb zojuist de andere versie van het jurkje besteld. Dan gaat deze terug!
Voor meisjes hadden ze een hoop ja, jongetjes kleine maten hadden ze maar 2 pakjes (waarvan ik er 1 al had en de andere met korte mouwtjes/pijpjes was..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef PureEvil het volgende:
ok (Y) ga ik volgende week ff shoppen![]()
Bij de ernsting's Family hadden ze ook wel leuke dingetjes (niet veel, maar wel leuk)
Tuurlijk, grote maatjes zijn toch net zo goed leuk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, hier hadden ze maat 74 dat groen-blauwe spul, shirtjes-jasjes etc. voor jongetjes. ( `t is dat ik geen klein jongetje meer heb....anders had ik het echt wel gekocht.)
Ik woon in Weeze.
Kan ik hier trouwens ook aanwinsten posten die groter zijn als maat 86Dan maak ik volgende week eens een foto iig.
Heeft de bruid een dresscode opgegeven dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:49 schreef Stiemie het volgende:
Kijk die chocoladevlekken doen 't 'm![]()
Erg leuk jurkje Kim, maar zoiets was dus niet feestelijk genoeg naar wat ik had begrepen
vrouwtje theelepel ik dacht echt dat de eerste zilveren stippen had
Nee maar ik had een jurkje dat wa soberder was en mijn schoonmoeder dacht dat Linde een nieuw nachthemd hadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heeft de bruid een dresscode opgegeven dan?
Name it is superleuk! Voor iets balleriger is mexx ook leuk! Vooral de spijkerbroekjes van name it vind ikzelf erg goed zitten bij Nathan.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:56 schreef Jipster het volgende:
@Mevr_Mus Wat een ontzettend leuke kleertjes heb je gekocht! Heb je dat via de site van name-it gedaan of een andere winkel?
Wij krijgen ook een jongetje, dus ben ook internet aan het afstruinen naar stoere kleertjes!
Een jongetje!!!! leeeeeeukquote:Op zondag 26 juni 2011 11:56 schreef Jipster het volgende:
@Mevr_Mus Wat een ontzettend leuke kleertjes heb je gekocht! Heb je dat via de site van name-it gedaan of een andere winkel?
Wij krijgen ook een jongetje, dus ben ook internet aan het afstruinen naar stoere kleertjes!
Ja kloptquote:Op zondag 26 juni 2011 13:12 schreef bitterend het volgende:
Linda is de onderstaande muts van de C&A?? ik heb precies zo'n eentje!!
Jipster, ik vind Zara ook erg leuk voor jongetjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:58 schreef Jipster het volgende:
Ben benieuwd!
Ik ga Name-It en Mexx gelijk opslaan, want altijd goed om leuke merken te weten!
heeerlijke zachte pakjes hebben ze!!quote:
Vooral voor iets oudere jongens! Het aanbod is bij andere winkels vrij belabberd, maar bij de Zara kom ik altijd mooie dingen tegen voor een leuke prijs.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jipster, ik vind Zara ook erg leuk voor jongetjes.
En de Hema natuurlijk! Lekker zacht, basic, felle kleuren en veel streepjesquote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jipster, ik vind Zara ook erg leuk voor jongetjes.
Hoe doe je dat? Hier is 'ie niet meer beschikbaar en dat lijkt bij alle maten zo te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef happyme28 het volgende:
Claudia, dat vest/jack heb ik ook in mijn winkelmandje voor Daan
Ja, ik bedoelde meer 'op mijn wensenlijstje' eigenlijk. Online is hij idd uitverkocht, maar wilde naar de winkel gaan in de hoop dat hij er daar nog zou zijn. Maar heb nog meer op mijn lijstje staan, dus ik zal toch moeten kiezen als het überhaupt nog te krijgen is.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Hier is 'ie niet meer beschikbaar en dat lijkt bij alle maten zo te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |