Niet om 't een of 't ander, maar voor normale mensen is het over het algemeen uberhaupt geen optie om zo op stel en sprong langs te komen. Die hebben een baan of studie en een sociaal leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oja en: Stel hij wil opeens afspreken. Ik heb echt anderhalf uur nodig om me klaar te maken. Wat moet ik dan zeggen?
klopt inderdaad, we gaan vanavond waarschijnlijk eh "meeten"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar voor normale mensen is het over het algemeen uberhaupt geen optie om zo op stel en sprong langs te komen. Die hebben een baan of studie en een sociaal leven.
En zelf vind ik 't wel netjes als iemand (ruim) van tevoren laat weten dat 'ie langs wilt komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar voor normale mensen is het over het algemeen uberhaupt geen optie om zo op stel en sprong langs te komen. Die hebben een baan of studie en een sociaal leven.
Nee ik zou het zelf ook niet doen omdat ik 't gewoon sneu vind. Kom gewoon op een eerlijke manier aan je geld denk ik dan, maar goed hoe kunnen ze er ooit achter komen? Volgens mij niet echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat risico willen lopen.
Het ziet er wel naar uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
als ik vanavond ga meeten, betekent dat dan dat ik ga daten?
DATEN?
Ik hoop dat jullie eens een keer gaan neuken zodat we van dat gezeur af zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
als ik vanavond ga meeten, betekent dat dan dat ik ga daten?
DATEN?
Dan doet hij dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Stel je hebt een vriendje en hij komt eens langs onverwachts, en jij hebt je niet 1,5 uur klaargemaakt Lant, wat doe je dan? Dat lijkt me niet te doen.
Dan is het anders, dat is een relatie. Ik zou mezelf sowieso wel minder verwaarlozen en standaard iedere dag scheren/ haar wassen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Stel je hebt een vriendje en hij komt eens langs onverwachts, en jij hebt je niet 1,5 uur klaagemaakt Lant, wat doe je dan? Dat lijkt me niet te doen.
Scherp.quote:
In "The word according to Garp" ging een meisje altijd verkleed als gorilla.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dan is het anders, dat is een relatie. Ik zou mezelf sowieso wel minder verwaarlozen en standaard iedere dag scheren/ haar wassen.
En ehm ja die eerste ontmoetingen moeten gewoon perfect zijn, ik moet op de foto's lijken natuurlijk.
Maar hoe ken je die man dan/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dan is het anders, dat is een relatie. Ik zou mezelf sowieso wel minder verwaarlozen en standaard iedere dag scheren/ haar wassen.
En ehm ja die eerste ontmoetingen moeten gewoon perfect zijn, ik moet op de foto's lijken natuurlijk.
Succes vanaaf!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar niet gezegd dat je een vriendin hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Mpj het volgende:
Trouwens mensen, ik denk dat er 'n meisje van mijn werk mij echt leuk vind. Ze begint namelijk weer met smsen, vannochtend: ''neem je de bus? xx'' en zo altijd wel 1 sms per dag. Net ook, allebei tegelijk vrij, mis ik mijn bus () en zij is met de fiets, bleef ze met mij wachten op de volgende bus (drie kwartier wachten), en ik maar tegen haar zeggen: ''Ga gewoon lekker naar huis joh..'' Maar ik ben blijkbaar niet duidelijk.
Ze doet gewoon aardig, ik snap niet dat je daar nou weer meer achter zoekt. Ik sms ook zo vaak jongens op die manier zonder verder interesse te hebben. Dat is heel normaal hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Mpj het volgende:
Trouwens mensen, ik denk dat er 'n meisje van mijn werk mij echt leuk vind. Ze begint namelijk weer met smsen, vannochtend: ''neem je de bus? xx'' en zo altijd wel 1 sms per dag. Net ook, allebei tegelijk vrij, mis ik mijn bus () en zij is met de fiets, bleef ze met mij wachten op de volgende bus (drie kwartier wachten), en ik maar tegen haar zeggen: ''Ga gewoon lekker naar huis joh..'' Maar ik ben blijkbaar niet duidelijk.
Of ze vindt je leuk of ze is gewoon een aardig iemand die sociaal is (ik wacht ook soms met vrienden op hun bus/trein, omdat ik hoop dat mijn aanwezigheid het wachten minder erg maakt).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Mpj het volgende:
Maar dat drie kwartier met hem wachten op de bus, dan? Dat ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze doet gewoon aardig, ik snap niet dat je daar nou weer meer achter zoekt. Ik sms ook zo vaak jongens op die manier zonder verder interesse te hebben. Dat is heel normaal hoor.
Een dissociatief moment.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
'Ja, zit gezellig met mijn vriendin in de bus, moest aan je denken...'
Of het kan haar niet zoveel schelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar dat drie kwartier met hem wachten op de bus, dan? Dat ook?
Ik vraag me af of ze weet dat hij een relatie heeft..
Wat studeer jij? Hbo-niveau?quote:
Ik deed Mpj even na. Bedoelde het niet serieus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar dat drie kwartier met hem wachten op de bus, dan? Dat ook?
Ik vraag me af of ze weet dat hij een relatie heeft..
Precies, hoeft echt niet te betekenen dat ze je leuk vind.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef greatjob het volgende:
[..]
Of ze vindt je leuk of ze is gewoon een aardig iemand die sociaal is (ik wacht ook soms met vrienden op hun bus/trein, omdat ik hoop dat mijn aanwezigheid het wachten minder erg maakt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |