Niet om 't een of 't ander, maar voor normale mensen is het over het algemeen uberhaupt geen optie om zo op stel en sprong langs te komen. Die hebben een baan of studie en een sociaal leven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oja en: Stel hij wil opeens afspreken. Ik heb echt anderhalf uur nodig om me klaar te maken. Wat moet ik dan zeggen?
klopt inderdaad, we gaan vanavond waarschijnlijk eh "meeten"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar voor normale mensen is het over het algemeen uberhaupt geen optie om zo op stel en sprong langs te komen. Die hebben een baan of studie en een sociaal leven.
En zelf vind ik 't wel netjes als iemand (ruim) van tevoren laat weten dat 'ie langs wilt komenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet om 't een of 't ander, maar voor normale mensen is het over het algemeen uberhaupt geen optie om zo op stel en sprong langs te komen. Die hebben een baan of studie en een sociaal leven.
Nee ik zou het zelf ook niet doen omdat ik 't gewoon sneu vind. Kom gewoon op een eerlijke manier aan je geld denk ik dan, maar goed hoe kunnen ze er ooit achter komen? Volgens mij niet echt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat risico willen lopen.
Het ziet er wel naar uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
als ik vanavond ga meeten, betekent dat dan dat ik ga daten?
DATEN?
Ik hoop dat jullie eens een keer gaan neuken zodat we van dat gezeur af zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
als ik vanavond ga meeten, betekent dat dan dat ik ga daten?
DATEN?
Dan doet hij dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Stel je hebt een vriendje en hij komt eens langs onverwachts, en jij hebt je niet 1,5 uur klaargemaakt Lant, wat doe je dan? Dat lijkt me niet te doen.
Dan is het anders, dat is een relatie. Ik zou mezelf sowieso wel minder verwaarlozen en standaard iedere dag scheren/ haar wassen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Stel je hebt een vriendje en hij komt eens langs onverwachts, en jij hebt je niet 1,5 uur klaagemaakt Lant, wat doe je dan? Dat lijkt me niet te doen.
Scherp.quote:
In "The word according to Garp" ging een meisje altijd verkleed als gorilla.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dan is het anders, dat is een relatie. Ik zou mezelf sowieso wel minder verwaarlozen en standaard iedere dag scheren/ haar wassen.
En ehm ja die eerste ontmoetingen moeten gewoon perfect zijn, ik moet op de foto's lijken natuurlijk.
Maar hoe ken je die man dan/quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dan is het anders, dat is een relatie. Ik zou mezelf sowieso wel minder verwaarlozen en standaard iedere dag scheren/ haar wassen.
En ehm ja die eerste ontmoetingen moeten gewoon perfect zijn, ik moet op de foto's lijken natuurlijk.
Succes vanaaf!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar niet gezegd dat je een vriendin hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Mpj het volgende:
Trouwens mensen, ik denk dat er 'n meisje van mijn werk mij echt leuk vind. Ze begint namelijk weer met smsen, vannochtend: ''neem je de bus? xx'' en zo altijd wel 1 sms per dag. Net ook, allebei tegelijk vrij, mis ik mijn bus () en zij is met de fiets, bleef ze met mij wachten op de volgende bus (drie kwartier wachten), en ik maar tegen haar zeggen: ''Ga gewoon lekker naar huis joh..'' Maar ik ben blijkbaar niet duidelijk.
Ze doet gewoon aardig, ik snap niet dat je daar nou weer meer achter zoekt. Ik sms ook zo vaak jongens op die manier zonder verder interesse te hebben. Dat is heel normaal hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Mpj het volgende:
Trouwens mensen, ik denk dat er 'n meisje van mijn werk mij echt leuk vind. Ze begint namelijk weer met smsen, vannochtend: ''neem je de bus? xx'' en zo altijd wel 1 sms per dag. Net ook, allebei tegelijk vrij, mis ik mijn bus () en zij is met de fiets, bleef ze met mij wachten op de volgende bus (drie kwartier wachten), en ik maar tegen haar zeggen: ''Ga gewoon lekker naar huis joh..'' Maar ik ben blijkbaar niet duidelijk.
Of ze vindt je leuk of ze is gewoon een aardig iemand die sociaal is (ik wacht ook soms met vrienden op hun bus/trein, omdat ik hoop dat mijn aanwezigheid het wachten minder erg maakt).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef Mpj het volgende:
Maar dat drie kwartier met hem wachten op de bus, dan? Dat ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze doet gewoon aardig, ik snap niet dat je daar nou weer meer achter zoekt. Ik sms ook zo vaak jongens op die manier zonder verder interesse te hebben. Dat is heel normaal hoor.
Een dissociatief moment.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
'Ja, zit gezellig met mijn vriendin in de bus, moest aan je denken...'
Of het kan haar niet zoveel schelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar dat drie kwartier met hem wachten op de bus, dan? Dat ook?
Ik vraag me af of ze weet dat hij een relatie heeft..
Wat studeer jij? Hbo-niveau?quote:
Ik deed Mpj even na. Bedoelde het niet serieus.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar dat drie kwartier met hem wachten op de bus, dan? Dat ook?
Ik vraag me af of ze weet dat hij een relatie heeft..
Precies, hoeft echt niet te betekenen dat ze je leuk vind.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef greatjob het volgende:
[..]
Of ze vindt je leuk of ze is gewoon een aardig iemand die sociaal is (ik wacht ook soms met vrienden op hun bus/trein, omdat ik hoop dat mijn aanwezigheid het wachten minder erg maakt).
Ik moest wel een beetje lachen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze doet gewoon aardig, ik snap niet dat je daar nou weer meer achter zoekt. Ik sms ook zo vaak jongens op die manier zonder verder interesse te hebben. Dat is heel normaal hoor.
Hmm, kan ook. Maar ik vind het smsen enzovoort wel erg raar worden, ook omdat ik nooit terug sms. Ze smst sowieso wel 1 keer per dag, soms 2. Soms blijft ze ook speciaal langer voor mij op het werk om samen met de bus naar huis te gaan. Vaag wijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:46 schreef greatjob het volgende:
[..]
Of ze vindt je leuk of ze is gewoon een aardig iemand die sociaal is (ik wacht ook soms met vrienden op hun bus/trein, omdat ik hoop dat mijn aanwezigheid het wachten minder erg maakt).
Ik hoop dat dat het niet isquote:
Whoopsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik deed Mpj even na. Bedoelde het niet serieus.
Dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen.
[..]
Hmm, kan ook. Maar ik vind het smsen enzovoort wel erg raar worden, ook omdat ik nooit terug sms. Ze smst sowieso wel 1 keer per dag, soms 2. Soms blijft ze ook speciaal langer voor mij op het werk om samen met de bus naar huis te gaan. Vaag wijf.
Ik studeer op de uni.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat studeer jij? Hbo-niveau?
___
Ik betwijfel de intelligentie van mijn poezenjongen.
Zijn typstijl, een bepaalde foto van 2 jaar geleden die ik van hem heb gezien..
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ach er zijn wel meer vrouwen die opereren onder het mom "alles kan kapot" Dus ach waarom zij niet.
En persoonlijk als ik iemand echt echt leuk vind. Tja dan probeer je dat.
Oh oke fijn om te horen dan. Jij typt ondanks je studie ook zo van "vanaaf" en "egt geen zin in me huis". Ok Ok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef greatjob het volgende:
Uni
[..]
Ik studeer op de uni.
Typstijl zegt niet zoveel. Een persoonlijke klik is wel belangrijk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ach er zijn wel meer vrouwen die opereren onder het mom "alles kan kapot" Dus ach waarom zij niet.
En persoonlijk als ik iemand echt echt leuk vind. Tja dan probeer je dat.
Vind dat altijd wel een beetje cru.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Inderdaad.Als ik iemand leuk vind dan probeer ik dat ook, alles kan kapot ja. En als het kapot gaat, was de relatie duidelijk niet zo sterk.
Een assertiviteitstraining gehad wss.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen mensen die opereren onder het mom van 'alles kan kapot'.
Ach ja verliefdheid doet dwaze dingen met je dus dan ga je er voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen mensen die opereren onder het mom van 'alles kan kapot'.
Tja. Of een meid een vriend heeft boeit me erg weinig. Als ze hem echt leuk vindt, houdt ze toch wel de boot af. En als ze hem toch al niet leuk meer vindt is het niet erg dat ik haar dat zetje geef.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:56 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik hoop dat dat het niet isZulke mensen vind ik gewoon walgelijk
Mwa, hoeft niet. Nog geen week nadat 't met m'n ex uitging kwam ik op een feestje een erg leuke meid tegen. Tijdje mee gedate, en dat had op zich een relatie kunnen worden (als zij geen issues met kerels had gehad).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:08 schreef Axel1988 het volgende:
Heb het idee dat het vaak wel zo gaat; sommige mensen zijn echt nooit vrijgezel, die gaan van de ene in de andere relatie... dan moet er dus al iets hebben gespeeld terwijl je een relatie hebt.
Precies precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Of een meid een vriend heeft boeit me erg weinig. Als ze hem echt leuk vindt, houdt ze toch wel de boot af. En als ze hem toch al niet leuk meer vindt is het niet erg dat ik haar dat zetje geef.
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Eens, een vrouw beslist nog altijd zelf of ze er op in gaat of niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Of een meid een vriend heeft boeit me erg weinig. Als ze hem echt leuk vindt, houdt ze toch wel de boot af. En als ze hem toch al niet leuk meer vindt is het niet erg dat ik haar dat zetje geef.
Niet opereren onder ofzo, ik ga geen bakken moeite steken in een meid die al een vriend heeft. Maar ik ga haar ook niet van me afslaan ofzo. Als ze wil zoenen, prima.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik typ anders wanneer ik een verslag schrijf. Vanaaf is spreektaal. Ik zou niet zo snel echt als egt schrijven, mede omdat ik mij dan verkeerde grammatica aanleer. Maar het hoeft niks te zeggen inderdaad. Ik ken genoeg voorbeelden uit mijn omgeving.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh oke fijn om te horen dan. Jij typt ondanks je studie ook zo van "vanaaf" en "egt geen zin in me huis". Ok Ok.
Hoeft niet, kan wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
How you get her is how you lose her.
Dat is wel een verschil ja. Het klonk bij mij even als dat eerste.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet opereren onder ofzo, ik ga geen bakken moeite steken in een meid die al een vriend heeft. Maar ik ga haar ook niet van me afslaan ofzo. Als ze wil zoenen, prima.
Dat hebben heel veel mensen ook ja. Ik zou echt niet na een relatie binnen een week alweer zin hebben in iets nieuws.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef Catbert het volgende:
Mwa, hoeft niet. Nog geen week nadat 't met m'n ex uitging kwam ik op een feestje een erg leuke meid tegen. Tijdje mee gedate, en dat had op zich een relatie kunnen worden (als zij geen issues met kerels had gehad).
Maar weetje wat het rare is, ik heb dus zo'n meisje in mijn klas, die werkelijk, áltijd wordt gedumpt door vriendjes. En dan na één week heeft ze gewoon weer een ander.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel mensen ook ja. Ik zou echt niet na een relatie binnen een week alweer zin hebben in iets nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |