SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Daarom dus, ik ben ergens gewoon ook bang dat ze niet lang genoeg wachten ofzo...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel problemen mee. Maar goed, ik ga er dan wel van uit dat het nog een flink aantal jaren weg is
Ik heb nog niet gestemt. Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef dawg het volgende:
hoeveel stemmen op die lijst zijn er eigenlijk al?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom dus, ik ben ergens gewoon ook bang dat ze niet lang genoeg wachten ofzo...
Anyway, hoe is het verder hier?
Tja.... zo dachten jouw ouders vroeger ook over jou...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom dus, ik ben ergens gewoon ook bang dat ze niet lang genoeg wachten ofzo...
Anyway, hoe is het verder hier?
Preciesquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja.... zo dachten jouw ouders vroeger ook over jou...
Als ze wachten tot hun 16e, primaquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker, die van mij gaan niet uit voordat ik dood ben, haha! (mn dochter dan, haha)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan maakt hun eerste vriendje het uit en gaan ze topjes dragen en een eigen mening ventileren
Waarom is 16 het magische getal? Tegenwoordig is 12 de nieuwe standaard....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze wachten tot hun 16e, prima
12 is het nieuwe 16!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze wachten tot hun 16e, prima
Waarschijnlijk wel, maar goed dat wij allemaal zo braaf warenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mwa, geloof ik niet zo, mn vader interesseerde het sowieso niets, mijn moeder had net een nieuw vriendje toen, dus geen aandacht voor ons.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom is 16 het magische getal? Tegenwoordig is 12 de nieuwe standaard....
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Q.!quote:
Ja idd. Maar god, 12quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, geloof ik niet zo, mn vader interesseerde het sowieso niets, mijn moeder had net een nieuw vriendje toen, dus geen aandacht voor ons.
En verder hoorde je toen volgens mij minder vaak over ontmaagdingen op je 12e ofzo...
Ik was 16, vandaarquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was dus van de week. Ik heb topjes voor de oudste gekocht en ze kreeg van haar vriendje een briefje dat het uit was.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Delan het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker, die van mij gaan niet uit voordat ik dood ben, haha! (mn dochter dan, haha)
quote:
haha, ja, mn meisje is ook "verliefd", heerlijk toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, die van mij kunnen niet meer verschillen hoor, hoeft er niets mee te maken te hebben.
Ik vind het wel leuk ook nu, we hebben nog zitten giebelen om jongens gisteren
Tis de realiteit helaas.....quote:
Mjah, als die van mij op zijn 20e een kind krijgt zou het kunnen hier.quote:
Nu pas snap ik waarom iedereen mij zo 'laat' vindtquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis de realiteit helaas.....
Nu moet ik basisscholen afstruinen voor een maagd
Dat is het ook.quote:
Hoe laat is laat?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nu pas snap ik waarom iedereen mij zo 'laat' vindt
Ik vind het ook wel leuk ja, zo onschuldigquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, ja, mn meisje is ook "verliefd", heerlijk toch?
Dat was ik idd ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, als die van mij op zijn 20e een kind krijgt zou het kunnen hier.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Q.! Ophouden nou!quote:
Ach, de meeste mannen zijn op hun 30e nog kind.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het ook.De meeste zijn dan nog echt kind en hebben eigenlijk geen idee waar ze mee bezig zijn
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag werd mijn zoon bijna belaagd door een groep van 4 meisjes in het winkelcentrum en in de auto zei hij opeens: hey dat is mijn ex!
Ik schrok
Sla groep 8 maar over trouwens.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
agossie! das niet leukquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was 16, vandaar
[..]
Dat was dus van de week. Ik heb topjes voor de oudste gekocht en ze kreeg van haar vriendje een briefje dat het uit was.
Als mijn zoon mij nadoet dan ben ik oma als ik 36 benquote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, als die van mij op zijn 20e een kind krijgt zou het kunnen hier.
O nee, ik was er echt wel aan toe op mn 16e, kon echt niet wachten en heb die jongen zowat besprongen (hij schrok van mequote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
18ik vond het nog te vroeg.. achteraf he
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, ik was er echt wel aan toe op mn 16e, kon echt niet wachten en heb die jongen zowat besprongen (hij schrok van me)
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn zoon mij nadoet dan ben ik oma als ik 36 ben
*proest* Daar gaat mijn drank...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, ik was er echt wel aan toe op mn 16e, kon echt niet wachten en heb die jongen zowat besprongen (hij schrok van me)
Toen ontdekte ik dat hij 2 jaar geleden een vriendinnetje had. Heeft een maand of 3 geduurd. Ik had toen wel het vermoeden maar hij ontkendequote:
Ze vond het niet zo erg, want ze wilde het zelf misschien ook al uitmaken, want hij was toch wel heel erg braaf in de klas, nooit er doorheen praten enzo...quote:
De meeste mannen blijven sowieso kindquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, de meeste mannen zijn op hun 30e nog kind.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo erg, want ze wilde het zelf misschien ook al uitmaken, want hij was toch wel heel erg braaf in de klas, nooit er doorheen praten enzo...![]()
Ach, sommigen zijn er nog later meequote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mannen blijven sowieso kind![]()
Ik was 26 vrij laat eigenlijk
Oh gelukkigquote:
Hoop het niet eigenlijkquote:
quote:
Tegenwoordig moet je dan voor je 11e komen te overlijden om dat te bereiken....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigen sommige blijven maagd
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze vond het niet zo erg, want ze wilde het zelf misschien ook al uitmaken, want hij was toch wel heel erg braaf in de klas, nooit er doorheen praten enzo...![]()
Haha uhh not funnyquote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je dan voor je 11e komen te overlijden om dat te bereiken....
Gelukkig genoeg tijd om dat goed te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was 15 en het was alles behalve een fijne ervaring
Check!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mannen blijven sowieso kind![]()
Deze dochter is zelf al ontzettend lief in de klas en let goed op enzo (en heeft de beste punten van iedereenquote:
Dat is ook vervelend...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was 15 en het was alles behalve een fijne ervaring
Jij ook alquote:
Te oud voor jou en schopt de pastoor in zijn ballenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Zegt een pastoor tegen het koorknaapje
Zeg hoe oud ben jij
Hi Friendquote:
Daar speel ik nog steeds mee naar bier drink ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Lego vervangen door bier.
Ach dat weet je maar nooit hequote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben serieus bang dat het volgend jaar ineens heel rap gaat, middelbare school enzo
Hopen dat hij zo laat is als mijquote:
Ja iddquote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook weer niet overdrijven tijn.
Jaar of 16 is een mooie leeftijd
Tenzij het hun eigen keuze is als ze willen wachten tot het huwelijk bv.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook weer niet willen
16 tot 20 is primaquote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij het hun eigen keuze is als ze willen wachten tot het huwelijk bv.
Ach zo ramp is/was het nu ook weer niet. Er zijn ergere dingen dan nog nooit seks hebben gehad. En de eerste keer is sowieso klote
Precies.... kunnen ze het maar beter rond hun 12e doen.... hebben ze die nare ervaring alvast weer gehadquote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach zo ramp is/was het nu ook weer niet. Er zijn ergere dingen dan nog nooit seks hebben gehad. En de eerste keer is sowieso klote
Val ik gelukkig net binnen die catergorie.. Anders was er vast niks van me terecht gekomen..quote:
Het gaat niet om het niet hebben van sex dan, het zou gaan om de onzekerheid die daaruit voort kan komen en de sociale 'achterstand' die daarmee gepaard kan gaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je daarna meer tijd om er van te genieten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies.... kunnen ze het maar beter rond hun 12e doen.... hebben ze die nare ervaring alvast weer gehad
Hopen is meestal niet genoeg he, of verwacht jij dat er opeens een vent in je slaapkamer staat?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
16 tot 20 is prima
Zo en nu naar bed en hopen op sex
Jij snapt hem!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je daarna meer tijd om er van te genieten.
Ach, iets ervoor of erna kan ook hoor, tis maar een richtlijnquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Val ik gelukkig net binnen die catergorie.. Anders was er vast niks van me terecht gekomen..
Edit: Succes ermee
Fuck, ik was 15, daar is het dus misgegaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Val ik gelukkig net binnen die catergorie.. Anders was er vast niks van me terecht gekomen..
Edit: Succes ermee
O, niet dus, na dit antwoord danquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hopen is meestal niet genoeg he, of verwacht jij dat er opeens een vent in je slaapkamer staat?
Ik was op die leeftijd nog niet echt toe aan seks. Eerder rond de 20 zou ik zeggen. Maar goed ik was ook vrij laat met alles en liep ook wat achter op de rest van mijn leeftijdsgenoten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben singlequote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
16 tot 20 is prima
Zo en nu naar bed en hopen op sex
Ik ook maar je moet ze de kost geven die dat doenquote:
Voor het zover is moet je uit het leven halen wat er in zit.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
Voor je het weet ben je oud verrimpeld en zit je in het bejaardenhuis, nee dankje
Juist. Live life to the fullestquote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor het zover is moet je uit het leven halen wat er in zit.
Ik heb altijd een sociale "achterstand"quote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niet hebben van sex dan, het zou gaan om de onzekerheid die daaruit voort kan komen en de sociale 'achterstand' die daarmee gepaard kan gaan.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb altijd een sociale "achterstand"en onzekerheid over alles wat met seks/liefde/daten te maken hebben zal bij mij wel altijd blijven. Ik ben niet iemand die zo maar even iemand versiert en een relatie heeft.
Ik ben ook niet echt "normaal"wat dat betreft.
Tuurlijk baal je als dat nog nooit gedaan hebt. Maar nog nooit een date/relatie hebben gehad is nog erger dan geen seks.
Vast wel vrijwilligers te vinden hierquote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, niet dus, na dit antwoord dan
Ja, dat verwacht ik, ws als ik al even slaap. Dan hoop ik dat hij me in mijn slaap begint te betasten enzo![]()
Zijn er wel meer jong gegaanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen als je james dean heet (of hoe heet die knakkerd ook alweer)
Oh dat ja, nee was meer dat ik hoop op een date die tot stand komt in de sportschool aangezien daar wel wat van mijn types rondlopen en ik zondag richting sportschool ging. Maar niets concreets hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... daar had je het zondag geloof ik over
Tryingquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ff ophouden ja.... ga eens denken in termen van ja Ik kan het... ik sta voor waar ik sta... etc...
Misschien een poging waardquote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh dat ja, nee was meer dat ik hoop op een date die tot stand komt in de sportschool aangezien daar wel wat van mijn types rondlopen en ik zondag richting sportschool ging. Maar niets concreets hoorDe dames zijn geen beren en ik geen honing op mijn achterste.
*zucht*quote:Op maandag 20 juni 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
Tryingmaar het lukt niet echt
fuck waarom
*knijpt*quote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]je hebt zo'n knopje ... bij mij zit ie links.... druk daar eens op
Op jouw knopje? Werkt wrijven of likken niet beter?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]je hebt zo'n knopje ... bij mij zit ie links.... druk daar eens op
Ligt aan de billen, en de persoon die er aan vastzitquote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat sexy...honing op de billen?
Voor sommige... maar ik weet betere plekjes voor honingquote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat sexy...honing op de billen?
Nee dat helptquote:
In de thee?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor sommige... maar ik weet betere plekjes voor honing
Zoals?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O meneer wat doet u nuquote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
*knijpt*
Hmm, volgens mij werkt dat niet
zeg jongedame.. waar bent u nu helemaal mee bezig?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen kan jij beter niet maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op jouw knopje? Werkt wrijven of likken niet beter?
Ik ben onschuldig!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O meneer wat doet u nu..... OP JE TOETSENBORD, dussssssssssss
Dysletisie?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Waarom las ik nou 'honig op de ballen'?
Je houd van pittig?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
wishful reading.. is een plaag alhierquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Ik doe helemaal niks.... echt niet meneer Clevy ... ECHT niet... Friendje begon er meequote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef clevy het volgende:
[..]
zeg jongedame.. waar bent u nu helemaal mee bezig?
I knowquote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen kan jij beter niet maken.
die doet meer rare dingen schat..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks.... echt niet meneer Clevy ... ECHT niet... Friendje begon er mee
Omdat dat lekker zoet is? Omdat we dat wel eens zouden willen proeven? Omdat we een tekort hebben aan mannelijk schoon?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
liever honing!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Because you have a dirty mindquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
Hehe jaquote:
duh.. als je er honing op gooit maak je de man viesquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat dat lekker zoet is? Omdat we dat wel eens zouden willen proeven? Omdat we een tekort hebben aan mannelijk schoon?
Hee, doe eens liefquote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen kan jij beter niet maken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig!![]()
Ik zat ook serieus te zoeken naar iets onder je naam ofzo he![]()
Hahaha ja iddquote:
Nee... was ik alquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
die doet meer rare dingen schat..
maar laat jij je daardoor gekmaken?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat dat lekker zoet is? Omdat we dat wel eens zouden willen proeven? Omdat we een tekort hebben aan mannelijk schoon?
niks haren! eraf met die handel!!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
Maar uhm.... honing op een setje harige ballen.....
hoe kom jij nou aan harig? ik verwacht van een dame als missB wel scheerkunstenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
Harsen die handelquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
... valt wel mee... en de douche is heel geduldig... bad ook trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
duh.. als je er honing op gooit maak je de man vies
Ja, je ziet mij als een ballenscheerder?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
hoe kom jij nou aan harig? ik verwacht van een dame als missB wel scheerkunsten
Ja weet ik veel! Zou toch kunnenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]... ja daar tover ik altijd allemaal knopjes... ik ben toch geen mod of scriptkiddie...
Waxen jonguh!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
quote:
Je blijft van die van mij af hoor. Dat doe ik zelf wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je ziet mij als een ballenscheerder?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Je blijft van die van mij af hoor. Dat doe ik zelf wel.
ik zou t natuurlijk niet durven om MI's over uwe genade te hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je ziet mij als een ballenscheerder?
quote:
Ouchquote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeker een loss als je scheert na je wodka inname
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij jou moet je dus eerst een bush doorploegen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij jou moet je dus eerst een bush doorploegen?
Heeft u mij ooit horen klagen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Maar wel zeuren als vrouwen iets van haartjes hebben![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niet erg.... ben meer van de chocolade en aardbeien
Is goedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens mee naar de Argentijn.... praten we daarna wel een keer over het kappen van een bush
met slagroom?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niet erg.... ben meer van de chocolade en aardbeien
Ik weet nou niet of ik blij moet zijn met een etentje of angstig voor wat er eventueel daarna komtquote:
je mag voor beide angstig zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik blij moet zijn met een etentje of angstig voor wat er eventueel daarna komt
Pas maar op voor je pielemus, grasmaaier en heggenschaar al in de aanslag.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik blij moet zijn met een etentje of angstig voor wat er eventueel daarna komt
quote:
quote:
Dat is weer te, heel soms. Maar getrimd toch wat beter.quote:
Precies! Ik klaag niet! Maar dan moeten dames ook weer niet klagen dat ik die doos onder rochel als er onverhoopt toch wat in mijn mond komt.....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nooit over gehad of dat topic heb ik gemist... het was dan ook een algemene opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies! Ik klaag niet! Maar dan moeten dames ook weer niet klagen dat ik die doos onder rochel als er onverhoopt toch wat in mijn mond komt.....
baaaaaaaaaaaaaaaah!! hou s op!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
snurk zacht en droom liefquote:
waar?quote:
owja.. die had ik al bestudeerdquote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ginger Spice topless gekiekt op boot
blergh.. heb t niet op dat over positieve.. doe maar normaal dan doe je gek genoegquote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg dan: Tijd voor nieuwe![]()
Positief blijven he?
Ik zie anders nog niks dus vooralsnog; tijd voor nieuwequote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg dan: Tijd voor nieuwe![]()
Positief blijven he?
in de fap-bliotheekquote:
gmtaquote:
Hoeveel uur heb je nu in totaal vandaag lopen leren?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar af en toe vind ik dat soort muziek wel fijn
had vandaag tentamen van 13-16 dus van 7-12.30 geleerdquote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je nu in totaal vandaag lopen leren?
Dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh maar af en toe vind ik dat soort muziek wel fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry geen tieten vandaag
Morgen weerIk kijk wel in mijn eigen prive collectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Mieters wat lang!quote:Op maandag 20 juni 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
had vandaag tentamen van 13-16 dus van 7-12.30 geleerd
Morgen weerimg doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
criminalistiek en het ging baggerquote:Op maandag 20 juni 2011 23:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mieters wat lang!
Waar ging je tentamen over en ging het voor je gevoel goed?
Morgen weerPervSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo danquote:Op maandag 20 juni 2011 23:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet zien en d's er mis mee. Gewoon uploaden naar tinypic.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo danmwah.. niet zo geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
[..]
Zo danIk vroeg me af heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zo danMijn prive collectie bevat nog mooiere dames dan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
laat eens zien danquote:Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn prive collectie bevat nog mooiere dames dan dat
Ehmquote:Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar waarom zou je dat willen.
Ja, wanneer mag ik die van jou toevoegen aan mijn collectie?quote:
Awwwquote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
criminalistiek en het ging bagger
nou de andere tentamens afwachten evt herkaningen in de week van 4 juli en dan onderwijsvrij en eens aan mn masterthesis gaan beginnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww
Wat is je volgende uitdaging?
ja we hebben je gemistquote:
Zijn die ballen van je al eens geschoren?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, wanneer mag ik die van jou toevoegen aan mijn collectie?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
altijd kijken naar die wijvenBah M&MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij of mijn tieten?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
altijd kijken naar die wijvenOeh tatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
alle 3quote:
Dat kwam jij toch doen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn die ballen van je al eens geschoren?
Niet alleen op het netquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn weinig lekkere mannelijke modellen te vinden op t net zeg
Sorry ben meer van het privequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn weinig lekkere mannelijke modellen te vinden op t net zeg
nutteloos ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mannen klik maar niet
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ja, adamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mannen klik maar niet
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Waarom niet, ik ben single dus dan mag dat gewoon hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mannen klik maar niet
![]()
dan krijg ik weer bah M-M te horenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet, ik ben single dus dan mag dat gewoon hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja als iets niet mag dan moet ik erop klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mannen klik maar niet
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb medelijden met hem, een hand en nog zie je niks
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb medelijden met hem, een hand en nog zie je niks
Aan MissB d'r reactie te zien was het bij jou ook niet veelquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als iets niet mag dan moet ik erop klikken he
Zullen we daar maar niet op ingaan, is ze zo weer boosquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Aan MissB d'r reactie te zien was het bij jou ook niet veel
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
soms moet je mensen ECHT uit je leven bannen en het niet steeds proberen, some people never change
was ook geen geweldige 'val'.. meer creatief klieren omdat royco dat zo zeiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Geen virus, niet uitgelogd... Hier valt nog wel het 1 en ander te optimaliseren
Sommige veranderen nooit neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
soms moet je mensen ECHT uit je leven bannen en het niet steeds proberen, some people never change
En natuurlijk moest ik er even op drukkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:22 schreef clevy het volgende:
[..]
was ook geen geweldige 'val'.. meer creatief klieren omdat royco dat zo zei
Sommige mannenquote:
Ah, vervelend, sterktequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sommige mannendie bepaalde dingen niet kunnen en willen accepteren en respecteren
Wat moet je toch met ons mannen hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sommige mannendie bepaalde dingen niet kunnen en willen accepteren en respecteren
word er een beetje moe van mezelf steeds te moeten verdedigen
dat is zeker vermoeiendquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
word er een beetje moe van mezelf steeds te moeten verdedigen
Nope inderdaad. Speelt al een tijdje toch van wat je hier wel eens loslaat in topic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als er meer geweest is tussen iemand moet je er gewoon geen vriendschap mee willen aangaan, werkt niet
Wel hoor, dat kan best werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Als er meer geweest is tussen iemand moet je er gewoon geen vriendschap mee willen aangaan, werkt niet
Dan niet neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet zolang de andere partij niet wil accepteren dat het verder over is.
nope, it drives me crazy en stel mensen niet graag teleur maar als ze blijven proberen, word je het wel zat, en dan zeg je laat me met rust en komt er na een tijdje een totaal nutteloos berichtje over dat het mooi weer is, wat wordt er niet begrepen aan, laat me met rust! En dan ga ik er weer vriendelijk op in, probeer ik vrienden te zijn, maar t werkt nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso als er nog gevoel is gewoon kappen, is het niet waard.
Zal dan blijkbaar nog best diep zitten voor hem. Denk ook niet dat jij het goed kan doen op welke manier dan ook. Helemaal als ik een beetje kijk naar mijn eigen gevoel van een tijd terug. Niet trots op, maja gevoel is gewoon kut.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope, it drives me crazy en stel mensen niet graag teleur maar als ze blijven proberen, word je het wel zat, en dan zeg je laat me met rust en komt er na een tijdje een totaal nutteloos berichtje over dat het mooi weer is, wat wordt er niet begrepen aan, laat me met rust! En dan ga ik er weer vriendelijk op in, probeer ik vrienden te zijn, maar t werkt niet
Tettenquote:
Sterktequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
en nu ga ik ff n frisse neus halen en slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |