SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Daarom dus, ik ben ergens gewoon ook bang dat ze niet lang genoeg wachten ofzo...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel problemen mee. Maar goed, ik ga er dan wel van uit dat het nog een flink aantal jaren weg is
Ik heb nog niet gestemt. Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef dawg het volgende:
hoeveel stemmen op die lijst zijn er eigenlijk al?
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom dus, ik ben ergens gewoon ook bang dat ze niet lang genoeg wachten ofzo...
Anyway, hoe is het verder hier?
Tja.... zo dachten jouw ouders vroeger ook over jou...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom dus, ik ben ergens gewoon ook bang dat ze niet lang genoeg wachten ofzo...
Anyway, hoe is het verder hier?
Preciesquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja.... zo dachten jouw ouders vroeger ook over jou...
Als ze wachten tot hun 16e, primaquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker, die van mij gaan niet uit voordat ik dood ben, haha! (mn dochter dan, haha)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan maakt hun eerste vriendje het uit en gaan ze topjes dragen en een eigen mening ventileren
Waarom is 16 het magische getal? Tegenwoordig is 12 de nieuwe standaard....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze wachten tot hun 16e, prima
12 is het nieuwe 16!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze wachten tot hun 16e, prima
Waarschijnlijk wel, maar goed dat wij allemaal zo braaf warenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mwa, geloof ik niet zo, mn vader interesseerde het sowieso niets, mijn moeder had net een nieuw vriendje toen, dus geen aandacht voor ons.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom is 16 het magische getal? Tegenwoordig is 12 de nieuwe standaard....
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Q.!quote:
Ja idd. Maar god, 12quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, geloof ik niet zo, mn vader interesseerde het sowieso niets, mijn moeder had net een nieuw vriendje toen, dus geen aandacht voor ons.
En verder hoorde je toen volgens mij minder vaak over ontmaagdingen op je 12e ofzo...
Ik was 16, vandaarquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was dus van de week. Ik heb topjes voor de oudste gekocht en ze kreeg van haar vriendje een briefje dat het uit was.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Delan het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker, die van mij gaan niet uit voordat ik dood ben, haha! (mn dochter dan, haha)
quote:
haha, ja, mn meisje is ook "verliefd", heerlijk toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, die van mij kunnen niet meer verschillen hoor, hoeft er niets mee te maken te hebben.
Ik vind het wel leuk ook nu, we hebben nog zitten giebelen om jongens gisteren
Tis de realiteit helaas.....quote:
Mjah, als die van mij op zijn 20e een kind krijgt zou het kunnen hier.quote:
Nu pas snap ik waarom iedereen mij zo 'laat' vindtquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tis de realiteit helaas.....
Nu moet ik basisscholen afstruinen voor een maagd
Dat is het ook.quote:
Hoe laat is laat?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nu pas snap ik waarom iedereen mij zo 'laat' vindt
Ik vind het ook wel leuk ja, zo onschuldigquote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, ja, mn meisje is ook "verliefd", heerlijk toch?
Dat was ik idd ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, als die van mij op zijn 20e een kind krijgt zou het kunnen hier.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Q.! Ophouden nou!quote:
Ach, de meeste mannen zijn op hun 30e nog kind.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het ook.De meeste zijn dan nog echt kind en hebben eigenlijk geen idee waar ze mee bezig zijn
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrijdag werd mijn zoon bijna belaagd door een groep van 4 meisjes in het winkelcentrum en in de auto zei hij opeens: hey dat is mijn ex!
Ik schrok
Sla groep 8 maar over trouwens.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
agossie! das niet leukquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was 16, vandaar
[..]
Dat was dus van de week. Ik heb topjes voor de oudste gekocht en ze kreeg van haar vriendje een briefje dat het uit was.
Als mijn zoon mij nadoet dan ben ik oma als ik 36 benquote:Op maandag 20 juni 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, als die van mij op zijn 20e een kind krijgt zou het kunnen hier.
O nee, ik was er echt wel aan toe op mn 16e, kon echt niet wachten en heb die jongen zowat besprongen (hij schrok van mequote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef krengetje het volgende:
[..]
18ik vond het nog te vroeg.. achteraf he
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee, ik was er echt wel aan toe op mn 16e, kon echt niet wachten en heb die jongen zowat besprongen (hij schrok van me)
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mijn zoon mij nadoet dan ben ik oma als ik 36 ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |