Zit je zonder kruit vandaag dat je wanhopig om je heen begint te grijpen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
apen?
stiekem racistische gevoelens ?
Je hebt gelijk. Het is ook laf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope
Ik doe daar niet aan.. Vind het een beetje laf zelfs..![]()
![]()
OK, met die opmerking krijg ik half POL achter me aan om me op te knopen vrees ik... HELP!!!!!!
Waarom zou het wanhopig zijn ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zit je zonder kruit vandaag dat je wanhopig om je heen begint te grijpen?
Dat zou ik niet willen zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is ook laf.
Gebruik gewoon 1 account en dan is je anonimiteit genoeg verzekerd.
3-voud is nou eenmaal een grumpy old man die zich bij voorkeur onparlementair uitdruktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom zou het wanhopig zijn ?
Maar mensen degraderen tot apen heeft bij jou niks met racisme te maken ?
Omdat je regelmatig de plank mis slaat.quote:
Nope.quote:Maar mensen degraderen tot apen heeft bij jou niks met racisme te maken ?
Zolang de kritiek komt van attentionwhores en links extremisten, is er weinig om van onder de indruk te geraken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
3-voud is nou eenmaal een grumpy old man die zich bij voorkeur onparlementair uitdrukt
En dan ? Is dat een bewijs van wanhopigheid ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Omdat je regelmatig de plank mis slaat.
Wat is het lichtpunt hier ? Dat is me niet duidelik.quote:Maar een lichtpunt dat je schijnt te zijn: leg eens uit
ojeee.... apen, attentionwhores, linksextremisten...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zolang de kritiek komt van attentionwhores en links extremisten, is er weinig om van onder de indruk te geraken.
Geen van allen. Iemand uitmaken voor hond of stomme koe, link ik niet direct aan racisme. Ik denk dat je het type linksmensch bent die er te dik bovenop zit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En dan ? Is dat een bewijs van wanhopigheid ?
Ik zie de logica niet.
[..]
Wat is het lichtpunt hier ? Dat is me niet duidelik.
Mensen van niet blanke afkomst degraderen tot apen is al eeuwenoud.
En meestal hangt het samen met racisme.
Maar natuurlijk ben jij niet zo he? Jij bent politiekcorrect
Wilde gok: je bent nog vrijgezel zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ojeee.... apen, attentionwhores, linksextremisten...
je zit weer lekker op scheldniveau
Niet helemaal , dat moet ik je nageven. je maakt mij uit voor linksextremist ?Dat riekt naar demonisering
Jij iig toch?? Of is er een "bepaalde reden" (quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wilde gok: je bent nog vrijgezel zeker?
Ben heerlijk op vakantie geweest. Was er aan toe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij iig toch?? Of is er een "bepaalde reden" ()dat we je een tijdje niet gezien hebben hier
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben heerlijk op vakantie geweest. Was er aan toe.
In augustus mag je me weer een 15 dagen missen.
Ik link domme koe en honden ook niet aan racisme. Wel de diskwalificatie ' apen'. dat is al eeuwenoudquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen van allen. Iemand uitmaken voor hond of stomme koe, link ik niet direct aan racisme. Ik denk dat je het type linksmensch bent die er te dik bovenop zit.
Apen worden veelal als synoniem gebruikt voor "dom/idioot". Maar dat zal je wel niet bevallen in deze.
Doe ermee wat je wilt. Ik weet nu al dat jijzelf meer last hebt van dat neuroten gedrag dan anderen.
Buitenland.quote:
Ja, en waar?? Of is dat te privacygevoelig??quote:
Ik vind niet dat wij zo close met elkaar omgaan dat ik de behoefte heb je daar alles over te vertellen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en waar?? Of is dat te privacygevoelig??
Zo ja: zon, stad, actief, ???
Mijn welgemeende excuses voor de vriendelijke belangstelling richting jouquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind niet dat wij zo close met elkaar omgaan dat ik de behoefte heb je daar alles over te vertellen.
Deed je dat maar eens. Je blijft het proberen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses voor de vriendelijke belangstelling richting jou![]()
![]()
![]()
Ik zal het nooit meer doen
Tuurlijk grumpy, wat jij denktquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deed je dat maar eens. Je blijft het proberen.
Welke had je waarvoor nodig dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, de afleidingsmanouvre is sowieso gelukt
Ik vind niet dat wij zo close met elkaar omgaan dat ik de behoefte heb je daar alles over te vertellenquote:
Darling... welcome backquote:
Evening sweetiepie, how are ya?quote:
Domme koe: demonisering van hindu'squote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik link domme koe en honden ook niet aan racisme. Wel de diskwalificatie ' apen'. dat is al eeuwenoud
maar heee neurotengedrag.... !!!
een nieuw scheldwoord ..
Het is wel orgineler dan apen, honden, stomme koe. Althans de formulering is orgineler, maar het thema is het oude bekende 'jij bent gek'
ga door met orginele scheldwoorden verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |