Nee, gemakkelijk, want je geeft om niemand.quote:
Nee, daar heb ik echt niets mee.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Ook als ze natgeregend zijn?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik echt niets mee.
Voordeel van Border Collies is ook dat ze niet naar hond ruiken maar geurneutraal zijn.
SEX is verderop.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook als ze natgeregend zijn?
Trouwens mensen stinken ook als ze nat zijn.
Jij wordt toch geen rechter, hoop ik?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik waardeer het dat de klonen van EchtGaaf als zodanig herkenbaar zijn. Dat taaleigen!
Bij mij loopt mijn FB vol met mensen die een zwart kruis of whatever het is op hun plaatje erbij hebben om 'de cultuur' te redden.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
Ik zat net eens te facebooken en een gast aan wie ik echt een schurfthekel had ziet er tegenwoordig uit als een of andere androgyn figuur.
Daarvan heb ik geen enkele op FB, dat zegt dus genoeg over uw FB-vriendenkring.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij mij loopt mijn FB vol met mensen die een zwart kruis of whatever het is op hun plaatje erbij hebben om 'de cultuur' te redden.
Tsja, ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een pop & cultuurpodium en daarvan zitten er nogal wat op mijn FB. Allemaal SP/GL hippies.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarvan heb ik geen enkele op FB, dat zegt dus genoeg over uw FB-vriendenkring.
De helft van mijn FBers bestaat uit Duitsers, oh wonder.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tsja, ik ben jaren vrijwilliger geweest bij een pop & cultuurpodium en daarvan zitten er nogal wat op mijn FB. Allemaal SP/GL hippies.
LinkedIn.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, LinkedIn is voor eckte bazen.
Hyves.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:52 schreef Picchia het volgende:
Ik heb geen Facebook. Wederom loop ik 10 jaar voor.
Net met vriendin de eerste episode van Game of Thrones zitten kijken. Wat een perversiteit, geen wonder dat die amerikanen het helemaal geweldig vinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, faked iedereen een leven ofzo?
Cammen met een Colombiaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom is het hier zo rustig, faked iedereen een leven ofzo?
Dat ze mogen tenzij je een ban hebt en tijdens de ban die kloon gebruikt als vervangingquote:
Nee, die is bij jou thuis.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze mogen tenzij je een ban hebt en tijdens de ban die kloon gebruikt als vervanging![]()
Ik zag overigens dat ik niet de moeite hoef te nemen om naar een meet te komen??
Mag, tenzij die gebanned isquote:
Owh, dan is het goedquote:Op maandag 20 juni 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die is bij jou thuis.
Ik slaap wel bij jou, is safe.
Wogquote:Op maandag 20 juni 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
Dit is wel de meest briljante wikipedia-pagina:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_slur
Bah.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
JASSES![]()
![]()
![]()
http://www.meidenblog.nl/japanse-trend-donuthoofd/0620/
Erg stil inderdaad.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tis hier inderdaad stilletjes![]()
Op heel POL eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |