En dan word ik geflamed omdat ik Border Collies zo lief en schattig vind.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Konijnen zijn kuthippies
Met hun poezelige staartjes en gehuppel en shit
Dat weet ik, maar respect enzo. Ze houden Sensation Black toch ook niet op een begraafplaats?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op een urnenveld stampen en dansen. Ding zit meestal onder de grond.
Nee nee, die schieten ze dood, maar gezien het munitietekort moeten we de "Fuck Dierenleed" belangengroep creabea's maar met bajonetten te lijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Konijnen zijn kuthippies
Met hun poezelige staartjes en gehuppel en shit
Ik moet bekennen dat ik niet precies weet hoe het zit. Weet alleen dat Defensie wel eens oorlogje speelt op de heidevelden hier in de omgeving.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar respect enzo. Ze houden Sensation Black toch ook niet op een begraafplaats?
Of is het geen afgesloten veld, dan begrijp ik waarom ze er overheen banjeren.
Dan, dan, dan, dan, stenigen we ze dood met voedselpakketten en, en eh, ugh Nederland.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs die heeft men niet meer, sinds een PvdA-minister op het idee kwam dat een bajonet op een geweer te agressief over zou komen.
Ik heb een hond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:07 schreef GSbrder het volgende:
Border Collies zijn honden.
Oftewel; middelen om de zwakkeren in de samenleving bezig te houden die geen intermenselijke relaties kunnen aangaan en daardoor al hun gevoelens projecteren op afstammelingen van wolven en hyenas om te voorkomen dat ze in een sociaal isolement geraken. Hondenbezitters zijn zielig.
Dan ben ik maar lekker zwak, toch zijn ze vreselijk lief. Liever dan jij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:07 schreef GSbrder het volgende:
Border Collies zijn honden.
Oftewel; middelen om de zwakkeren in de samenleving bezig te houden die geen intermenselijke relaties kunnen aangaan en daardoor al hun gevoelens projecteren op afstammelingen van wolven en hyenas om te voorkomen dat ze in een sociaal isolement geraken. Hondenbezitters zijn zielig.
Soit, mijn snoesje is lief.quote:
Nadat het afzeiken niet gelukt is proberen we bij VS weer een wit voetje te halen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik mag graag overdrijven
Wist meteen al dat hier een paar chihuahua-eigenaren rondliepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik mag graag overdrijven
Wist meteen al dat hier een paar chihuahua-eigenaren rondliepen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nadat het afzeiken niet gelukt is proberen we bij VS weer een wit voetje te halen?
He's my BFF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Uiteraard niet, niemand kan zijn schattigheid weerstaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:14 schreef von_Preussen het volgende:
Is dit nu trouwens het awkward silence moment, nu niemand iets over de hond van VS zegt?
Het is wel een bijzondere hond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard niet, niemand kan zijn schattigheid weerstaan.
[ afbeelding ]
quote:
Wat een eng grafbeest.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard niet, niemand kan zijn schattigheid weerstaan.
[ afbeelding ]
Joa couperen mag niet meer, kut Hollanders, kut dierenactivisten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, op de eerste foto had ie geen staart en op de tweede foto wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |