Meestal merk je dat wel. Kost je toch zo'n 4 jaar tijd over het algemeen.quote:
Hij groet z'n idool anders uiteraard.quote:
Tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
Blijkbaar bestaat er een groep die Fuck Dierenleed heet. Krijg net een persbericht binnen dat die gasten demonstereren tegen de afschot van konijnen
Dat is het inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij groet z'n idool anders uiteraard.
Bij Koos is dat andersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meestal merk je dat wel. Kost je toch zo'n 4 jaar tijd over het algemeen.
Hij geeft me wel een nieuw koosnaampjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij groet z'n idool anders uiteraard.
quote:
Oehh, wat fluisterde hij in jouw oor?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij geeft me wel een nieuw koosnaampje
hihi, koosnaam
Wat is daar tegenstrijdig aan?quote:
O wacht ik las het verkeerd, dacht Fuck Dierenleed als in "boeiuhhh".quote:
Geile rechtsequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oehh, wat fluisterde hij in jouw oor?
Oehhh zwoel hoor, wie is het vrouwtje?quote:
Nee, dit zijn van die fanatieke soja-snuiverts. Gemeente wil konijnen 'verwijderen' zodat zij een urnenvelden niet slopen. Nu zijn de dieren-freaks over de zeik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O wacht ik las het verkeerd, dacht Fuck Dierenleed als in "boeiuhhh".
Je brengt VS op rare ideeenquote:
Nu er toch een loodoverschot is na de bezuinigingen op Defensie kunnen we beide groepen wel "verwijderen".quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dit zijn van die fanatieke soja-snuiverts. Gemeente wil konijnen 'verwijderen' zodat zij een urnenvelden niet slopen. Nu zijn de dieren-freaks over de zeik.
Ik ben niet links. Ergo; ik breng niemand op rare ideeenquote:
Helaas, munitie is er juist tekort bij defensie waardoor schietdagen worden geschrapt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu er toch een loodoverschot is na de bezuinigingen op Defensie kunnen we beide groepen wel "verwijderen".
Ik bedoel maar, mijn geestesdenken is zo sereen als de kut van Moeder Theresa.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet links. Ergo; ik breng niemand op rare ideeen
Ik geloof dat Defensie zo nu en dan wel eens oefent op de heide in kwestie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu er toch een loodoverschot is na de bezuinigingen op Defensie kunnen we beide groepen wel "verwijderen".
Godver, dan maar hippies met het bajonet te lijf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas, munitie is er juist tekort bij defensie waardoor schietdagen worden geschrapt.
Op het urnenveld wat daar ligt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof dat Defensie zo nu en dan wel eens oefent op de heide in kwestie.
Inderdaad. Konijnen zijn kuthippiesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Godver, dan maar hippies met het bajonet te lijf.
Zelfs die heeft men niet meer, sinds een PvdA-minister op het idee kwam dat een bajonet op een geweer te agressief over zou komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Godver, dan maar hippies met het bajonet te lijf.
Je kunt gewoon op een urnenveld stampen en dansen. Ding zit meestal onder de grond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |