Maximo Parkquote:Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets goeds, maar ik weet even niet wie
ik heb even geluisterd, maar ik vind het knapquote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij dit nummer en het vorige kon je makkelijk vocals van die liedje knippen, en afspelen tijdens dit nummer.
Als het aantal BPM niet matched kan je bijvoorbeeld voor een zogenaamde drop-mix kiezen...
In mijn vorige mix had ik vooral veel dropmixes
http://soundcloud.com/larsdg88/dj-surreal-mixage-from-mars
Dat was omdat ik de liedjes nog allemaal niet zo goed uit mijn hoofd kon
Voor vanavond heb ik de tracklist beter bestudeerd dus ga ik beatmatchen
Je komt spontaan klaar?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
KLAAR ZIJN MET HUISWERK EN DAN SNUF HOREN DOOR JE SPEAKERS
Ik denk dat het mixen nu wel beter gaat hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb even geluisterd, maar ik vind het knap
Dan tune ik maar niet in, want ik heb geen zin om op te moeten ruimen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iedereen komt toch spontaan klaar bij de eerste klanken van tisjeboysnuf
Oke topquote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
feeh, zonder rare aanhangels. Gewoon feeh
florence en haar machinequote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, dit klinkt goed, wat is het? Klinkt als Maria Mena?
je bedoelt mij natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
een rockvrouw, die kom je niet vaak tegen. Die goed zingen bedoel ik dan.
Janis Joplin, Joan Jett, Kate Bush, Tori Amos, PJ Harbey, Laura-Mary Carterquote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
een rockvrouw, die kom je niet vaak tegen. Die goed zingen bedoel ik dan.
Tori Amos rockvrouw ja?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Janis Joplin, Joan Jett, Kate Bush, Tori Amos, PJ Harbey, Laura-Mary Carter
wacht maar, als hij ze nog allemaal heeft, dan ga je nog harder lachenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb zelden zo hard gelachen om een jingle
En het is ook nog een terechte jingle ookquote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoorde iets met een laag streepje!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb ze allemaal nog, zal binnenkort wel nieuwe maken van alle mensen hierquote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar, als hij ze nog allemaal heeft, dan ga je nog harder lachen
topquote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog, zal binnenkort wel nieuwe maken van alle mensen hier
Voor een Nederlands bandje is dat in deze scene heel knap om zo'n nummer neer te zetten op je debuut CD.quote:
Bij het Rodezand in de stad zit een Ierse pub, daar speelt donderdag altijd een liveband. Kun je verzoekjes doen, die gaan ze dan spelen.quote:
Zijstraatje van de Meent toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij het Rodezand in de stad zit een Ierse pub, daar speelt donderdag altijd een liveband. Kun je verzoekjes doen, die gaan ze dan spelen.
Met een pot Murphy's of Guinness genieten
Hoi hoi Samzzquote:
Geloof het wel jaquote:
Gotta whole lotta love, ook een goed nummer trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering nog steeds zo'n gekoesjekroel hier![]()
Ik heb ze een aantal jaar terug nog live zien spelen op Parkpop in Den-Haagquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
Dit is wel echt een trip down memorylane
Wil je ook een kusje?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Samzzquote:
Zal ik eens onthoudenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof het wel jazitten er 2 in de stad geloof ik. Andere zit vlakbij De Doelen.
Ook supertof om met een meisje heen te gaan. Uitermate ontspannen sfeer met kaarsjes en goede muziek.
Ik vind ze live ook wel leuk ja. Tenminste, dat is ook alweer 5 jaar geleden.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb ze een aantal jaar terug nog live zien spelen op Parkpop in Den-Haag
Ik wist niks van het genre muziek en had nog nooit van ze gehoord.
Maar toen ik ze hoorde spelen was ik echt amazed gewoon!
Hi Erdmännchenquote:
wat wil jij dan, klappen? Je kan ze krijgen hoor! (alleen ga ik ze niet geven)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik alleen als ik Fayequote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan digitaal koesjekroel, sorry.
Weet ik niet, volgens mij welquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Samzz, kuj bij de zwarte cross zakken met ijsblokjes halen?
jammer, kap maar afquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
Dit is aangevraagd, volgens mij drama kwaliteit
Ssssstquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat wil jij dan, klappen? Je kan ze krijgen hoor! (alleen ga ik ze niet geven)
Maakt niet uit joh, ik had deze op mijn computer staan toevallig! Maar best tof nummer, is vet oud dus best logisch dat het is niet zulke bazenkwaliteit isquote:
Dit is idd geen hele beste kwaliteit. Maar ik moet zeggen dat het me helemaal niet soortquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
Dit is aangevraagd, volgens mij drama kwaliteit
Tja jammer, maar het is wel goed voor de sfeer hier.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil geen drama maken hoor, maar dat ik een aantal maanden niet gepost en gedraaid heb is voornamelijk door al het gekusjekroel in de reeks
Nopes, die bij Rodezand is veel chiller. Allemaal van die nisjes waar je kunt zitten. Band zit in een ander gedeelte van die zaak waardoor je elkaar nog goed kunt verstaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal ik eens onthoudenGeldt voor beiden?
om de blikken bier koud te houdenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij welWaar heb je die voor nodig?
Hoort wel een beetej bij die oude muziek!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is idd geen hele beste kwaliteit. Maar ik moet zeggen dat het me helemaal niet soort
Ik begrijp het dat is heel vervelend als buitenstaanderquote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil geen drama maken hoor, maar dat ik een aantal maanden niet gepost en gedraaid heb is voornamelijk door al het gekusjekroel in de reeks
Engels is geen probleemquote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes, die bij Rodezand is veel chiller. Allemaal van die nisjes waar je kunt zitten. Band zit in een ander gedeelte van die zaak waardoor je elkaar nog goed kunt verstaan.
Maar wel doordeweeks gaan. Als je zaterdag gaat zit het stampensvol met straalbezopen Engelsen en Ieren![]()
O en de bediening aan de bar is wel in het Engels
Aaah okequote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om de blikken bier koud te houden
Ja, je krijgt er kliekjes vorming doorquote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begrijp het dat is heel vervelend als buitenstaander
zo snel ben jij toch niet depressief?quote:
Mindersquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi ErdmännchenJa, gaat niet zo best nu. Van 't weekend een etentje gehad en m'n lenzen in gedaan. Dat was een domme zet. Nu zijn m'n ogen weer rozig. Van 't weekend helemaal rood. Ik ga nu voor twee weken geen lenzen en make-up dragen (
) en kijken hoe het gaat.
maar daar moet je donders voor betalenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah okeVolgens mij kan je gewoon koud bier krijgen hoor
Die traytjes zijn zo leeg.
Dat zekerquote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit nummer is toch gewoon BRILFUCKINGJANT
Valt wel mee, je moet het allemaal niet zo serieus nemenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, je krijgt er kliekjes vorming door
Dat schrikt nieuwkomers ook vaak af
Hierna komt een briljante, die ik zelf heb uitgekozenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zekermaar dat zijn al je nummers, zelfs de kutnummers.
Nonsens. Genoeg nieuwkomers, hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, je krijgt er kliekjes vorming door
Dat schrikt nieuwkomers ook vaak af
Ok, ik ben benieuwdquote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Genoeg nieuwkomers, hoor.En het valt reuze mee verder.
Mja, het gaat meer om de mascara. En ik draag sowieso weinig make-up.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Minders![]()
Hopen dat het helpt zonder make-up zooi op je gezicht.
Helemaal niet. Je krijgt een heel traytje voor een tientje als je je entreebewijs laat zienquote:Op maandag 20 juni 2011 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar daar moet je donders voor betalen
quote:
Ik ben een vrouw, als ik te oud genoemd wordt, ben ik depressiefquote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo snel ben jij toch niet depressief?
ja, eenmaligquote:Op maandag 20 juni 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het gaat meer om de mascara. En ik draag sowieso weinig make-up.
[..]
Helemaal niet. Je krijgt een heel traytje voor een tientje als je je entreebewijs laat zien
Ja, weet je hoe je daarmee doet als je met een heel stel bentquote:
maar alleen worden nieuwkomers niet meteen kusjekroel ontvangen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
juist die kusjekroel zorgt ervoor dat nieuwkomers zich geliefd voelen
dat kloptquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar alleen worden nieuwkomers niet meteen kusjekroel ontvangen.
popje tochquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, als ik te oud genoemd wordt, ben ik depressief
Niet eerst agressief? Of moet dat een verrassing blijven?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, als ik te oud genoemd wordt, ben ik depressief
hoeveel moeite kostte het om het uit te maken?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef Snuf. het volgende:
Moeders, verstop uw dochters. Dochters, verstopt uw moeders. Snuf is weer vrijgezel
Zal ik je even kietelenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar alleen worden nieuwkomers niet meteen kusjekroel ontvangen.
dus voelen ze zich niet meteen geliefdquote:
Die pi ookquote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeveel moeite kostte het om het uit te maken?
daar heb je een punt.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus voelen ze zich niet meteen geliefd
Ik heb het buiten uitgemaakt dus de moeite was naar buiten gaanquote:Op maandag 20 juni 2011 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoeveel moeite kostte het om het uit te maken?
Wie had het over dochtersquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
Vaders, houdt uw dochters binnen! ValHallen is weer los en heeft wel meer los!
neuh, dat hoeft nietquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb het buiten uitgemaakt dus de moeite was naar buiten gaan
Neger wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is snuf heh, ik moet op niveau praten.
5 a 6 man? en hoeveel zit er in een tray op ZC? Gewoon standaard een blik of 12?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe je daarmee doet als je met een heel stel bent!
Kusje dan?quote:
gelukkigquote:
bam, zo wegquote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe je daarmee doet als je met een heel stel bent!
What makes you think that has changed?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Karzai het volgende:
Maar het is wel enigszins waar wat ssb zegt, het leek wel een sekte hier af en toe
Truequote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Karzai het volgende:
Maar het is wel enigszins waar wat ssb zegt, het leek wel een sekte hier af en toe
magquote:
Het gevaar voor elke SCquote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Karzai het volgende:
En dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True![]()
Reden dat ik hier minder kwam.
dat wordt wel heel engquote:
Ja, twee van zes.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
5 a 6 man? en hoeveel zit er in een tray op ZC? Gewoon standaard een blik of 12?
Je mag er best eens op los rammen hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
True![]()
Reden dat ik hier minder kwam.
je bent wel heel erg geïnteresseerd.... Moeten we praten?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
maar snuf, hoe geniet je van je vrijgezellenbestaan? Meteen losgegaan?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je bent wel heel erg geïnteresseerd.... Moeten we praten?
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Joa een sekte waar we satanische orgies deden
Waarom was ik niet uit... oh, wachtquote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kan de foto van ons tentenkamp toen niet meer vinden helaas. We hadden drie koelkasten vol bierquote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zit je al gauw aan 60 tot 72 blikken ja..
Nooit wat van gevoeldquote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik voel me buitengeslotenquote:
das wel tofquote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hele wereldgemeenschap zit onbewust in mijn sekte.
Jullie verschenen toch zo'n beetje tegelijk in het topic?quote:
Nee rustig aan gedaan manquote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
maar snuf, hoe geniet je van je vrijgezellenbestaan? Meteen losgegaan?
Damn.. Ik had me voorgenomen ooit een keer te gaan.. Als ik dit zo lees dan wil ik alleen maar meerquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan de foto van ons tentenkamp toen niet meer vinden helaas. We hadden drie koelkasten vol bier
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie verschenen toch zo'n beetje tegelijk in het topic?
kan nogquote:
Dat is ook ongeveer het enige waar ik echt gevoel voor heb, de rest fake ikquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij bent alleen gevoelig voor nieuwe jurkjes
Mijn muziek is ook heel anders dan die van jouw dus dat komt goed uitquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik ben bang dat mijn muziek echt veel te anders is dan die van Snuffa
Truequote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
vergeet de pumps nietquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Laatste nummertje dubstep voor Lama443quote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik ben bang dat mijn muziek echt veel te anders is dan die van Snuffa
Echt nietquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh, Feey, wist je al dat ik m'n jasje binnen heb?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer het enige waar ik echt gevoel voor heb, de rest fake ik
je wilde op F5 drukken?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
oke kut ik drukte op F4, dat is de jingle: JEBOYSNUF
Leuk leuk leuk! Doe aan naar de BBQ!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, Feey, wist je al dat ik m'n jasje binnen heb?Colbertjasje van cognackleurig leer. Echt zo gaaf
Wij kennen elkaar dan ook al wat jaartjesquote:
Als ik eraan denkquote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk! Doe aan naar de BBQ!
Jaaaa! Ik ben nog steeds op zoek naar jurkjes, ik wil echt een mooiequote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik eraan denkHet is wel echt een jasje, dus als zomerjas en in de winter als colbertje of zo.
ik ken haar welquote:
zo heb ik hem opgevoed *kuch*quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Stokstaart het volgende:
Snuf bazenheld draait bazenheldenmuziekCash
![]()
Da kennie.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Mijn opa draaide cash op zijn begrafenis volgens mij ook dit nummer
Mijn witte jurk is ook echt fabquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik ben nog steeds op zoek naar jurkjes, ik wil echt een mooie
gaaf dat ie dat nr op z'n eigen begrafenis kan draaienquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Fucking mooi man. Zal wel een chille baas geweest zijn als men dit draait op je begrafenisquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Dat kan niet.quote:
je mist een komma:quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
Mijn opa draaide cash op zijn begrafenis, volgens mij ook dit nummer
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaaf dat ie dat nr op z'n eigen begrafenis kan draaien
De mijne draaide zichzelf anders om in zijn graf...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Je Opa kan niks draaien op z'n eigen begravenis.. Deed de mijne ook niet
de mijne had er toen ook weinig zin meer in neequote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Je Opa kan niks draaien op z'n eigen begravenis.. Deed de mijne ook niet
Hij is een super geconcentreerd spook of zo?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
oh kut sorry manquote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil de groentjes doen aan iedereen die niet luistert (zoals goudenvis) en natuurlijk aan gewoonfaye en aan alle dope userts van het topic
Dat kan pas als ie helemaal mooi is. Leer moet eerst vormenquote:
Ik voel me nauwelijks aangesprokenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil de groentjes doen aan iedereen die niet luistert (zoals goudenvis) en natuurlijk aan gewoonfaye en aan alle dope userts van het topic
Wordt jij al middelbaar genoemd? Dan ben ik bijna bejaard!quote:
Nee manquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Hahahah, mama staat achter me, helemaal vertederd dat naatje me de groetjes doet
Naatje heeft bonuspunten gescoord bij schoonmams. Die zijn waardevolquote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Hahahah, mama staat achter me, helemaal vertederd dat naatje me de groetjes doet
ze moest is wetenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn ma heeft liever Freebeesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naatje heeft bonuspunten gescoord bij schoonmams. Die zijn waardevol
mijne wel, maarja, leg maar eens uit dat je je vriend via internet kent..quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Mijn moeder weet niet eens dat ik het rooster doe voor een internetradio
Oh, dat vertel ik nooitquote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mijne wel, maarja, leg maar eens uit dat je je vriend via internet kent..
Fixedquote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Karzai het volgende:
Radio 49! Ook je moeder mag ook mee luisteren
Jepquote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Snuf, zend je nog uit met Nicecast?
bah, ouders op fokquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doet ze ook, pas op, straks komt ze nog op fok!
Via viaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vraagt nooit " Waar ken je hem van?"
Oh, die tweede ook moet er wel uit, dat is stomquote:
Ja dat gaat nogal lastig met iemand uit goudaquote:
meelezende oudersquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Minpunten, ze leest nog steeds mee
Gelukkig kwamen mijn exen allemaal buiten en feest ik over het hele landquote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja dat gaat nogal lastig met iemand uit gouda
correctie: iemand die niet buiten komt
"Zoonlief, wat betekent fappen?"quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meelezende ouders [ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Karzai het volgende:
Weet hier iemand hoe je een appeltaart moet bakken
Dat is echt verbijsterend makkelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Karzai het volgende:
Weet hier iemand hoe je een appeltaart moet bakken
Ja mijne niet, al kom ik wel overalquote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig kwamen mijn exen allemaal buiten en feest ik over het hele land!
Is kunstmatig, het geluidsnivo van mijn muziek is gewoon heel laagquote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat het geluid van je mic niet zo zacht meer is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |