Maximo Parkquote:Op maandag 20 juni 2011 21:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets goeds, maar ik weet even niet wie
ik heb even geluisterd, maar ik vind het knapquote:Op maandag 20 juni 2011 20:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bij dit nummer en het vorige kon je makkelijk vocals van die liedje knippen, en afspelen tijdens dit nummer.
Als het aantal BPM niet matched kan je bijvoorbeeld voor een zogenaamde drop-mix kiezen...
In mijn vorige mix had ik vooral veel dropmixes
http://soundcloud.com/larsdg88/dj-surreal-mixage-from-mars
Dat was omdat ik de liedjes nog allemaal niet zo goed uit mijn hoofd kon
Voor vanavond heb ik de tracklist beter bestudeerd dus ga ik beatmatchen
Je komt spontaan klaar?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
KLAAR ZIJN MET HUISWERK EN DAN SNUF HOREN DOOR JE SPEAKERS
Ik denk dat het mixen nu wel beter gaat hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb even geluisterd, maar ik vind het knap
Dan tune ik maar niet in, want ik heb geen zin om op te moeten ruimen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iedereen komt toch spontaan klaar bij de eerste klanken van tisjeboysnuf
Oke topquote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef gewoonfaye het volgende:
feeh, zonder rare aanhangels. Gewoon feeh
florence en haar machinequote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, dit klinkt goed, wat is het? Klinkt als Maria Mena?
je bedoelt mij natuurlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
een rockvrouw, die kom je niet vaak tegen. Die goed zingen bedoel ik dan.
Janis Joplin, Joan Jett, Kate Bush, Tori Amos, PJ Harbey, Laura-Mary Carterquote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
een rockvrouw, die kom je niet vaak tegen. Die goed zingen bedoel ik dan.
Tori Amos rockvrouw ja?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Janis Joplin, Joan Jett, Kate Bush, Tori Amos, PJ Harbey, Laura-Mary Carter
wacht maar, als hij ze nog allemaal heeft, dan ga je nog harder lachenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb zelden zo hard gelachen om een jingle
En het is ook nog een terechte jingle ookquote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik hoorde iets met een laag streepje!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb ze allemaal nog, zal binnenkort wel nieuwe maken van alle mensen hierquote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar, als hij ze nog allemaal heeft, dan ga je nog harder lachen
topquote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog, zal binnenkort wel nieuwe maken van alle mensen hier
Voor een Nederlands bandje is dat in deze scene heel knap om zo'n nummer neer te zetten op je debuut CD.quote:
Bij het Rodezand in de stad zit een Ierse pub, daar speelt donderdag altijd een liveband. Kun je verzoekjes doen, die gaan ze dan spelen.quote:
Zijstraatje van de Meent toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij het Rodezand in de stad zit een Ierse pub, daar speelt donderdag altijd een liveband. Kun je verzoekjes doen, die gaan ze dan spelen.
Met een pot Murphy's of Guinness genieten
Hoi hoi Samzzquote:
Geloof het wel jaquote:
Gotta whole lotta love, ook een goed nummer trouwensquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tering nog steeds zo'n gekoesjekroel hier![]()
Ik heb ze een aantal jaar terug nog live zien spelen op Parkpop in Den-Haagquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef ValHallen het volgende:
Dit is wel echt een trip down memorylane
Wil je ook een kusje?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Samzzquote:
Zal ik eens onthoudenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof het wel jazitten er 2 in de stad geloof ik. Andere zit vlakbij De Doelen.
Ook supertof om met een meisje heen te gaan. Uitermate ontspannen sfeer met kaarsjes en goede muziek.
Ik vind ze live ook wel leuk ja. Tenminste, dat is ook alweer 5 jaar geleden.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb ze een aantal jaar terug nog live zien spelen op Parkpop in Den-Haag
Ik wist niks van het genre muziek en had nog nooit van ze gehoord.
Maar toen ik ze hoorde spelen was ik echt amazed gewoon!
Hi Erdmännchenquote:
wat wil jij dan, klappen? Je kan ze krijgen hoor! (alleen ga ik ze niet geven)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik alleen als ik Fayequote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan digitaal koesjekroel, sorry.
Weet ik niet, volgens mij welquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Samzz, kuj bij de zwarte cross zakken met ijsblokjes halen?
jammer, kap maar afquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
Dit is aangevraagd, volgens mij drama kwaliteit
Ssssstquote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat wil jij dan, klappen? Je kan ze krijgen hoor! (alleen ga ik ze niet geven)
Maakt niet uit joh, ik had deze op mijn computer staan toevallig! Maar best tof nummer, is vet oud dus best logisch dat het is niet zulke bazenkwaliteit isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |