Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:49 schreef laucas het volgende:
ja wtf, tegenstander speelde ook met 5 verdedigers en 6 VP's![]()
Altijd leuk die potjes tegen 5 verdedigers, spelen om niet te verliezen sowieso -1. Gelukkig vandaag nog 1 zo'n gast geslacht, heerlijk. Misschien straks nog even potje, even wat voor school doen
Dat is een of andere star wars dude.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:15 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Wie is die gast van jou avatar? Ryan Dunn?
ok, ben net fut potje begonnen daarnaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben er rond 10 denk ik als Omni er dan nog is? bijna klaar dus...
Klopt, ik kap vrij veel maar mijn VP reageert nog niet hoe ik het wil. Ik geef 'm ook niet blind voor als je niet in goede positie loopt maar je deed het aardig hoor voor je rating!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ging wel lekker in de spits. Had mooie combinaties met Omni
Kaas speelde ook goed, al vind ik dat je minder moet kappen
Wat maakt dat uit dan? Clubs <> 1vs1?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:06 schreef OmniRocket het volgende:
20 schoten tegen 3... 1-3 verloren
2 potjes clubs, misschien ook m'n 2 laatste... want niet echt fijn als 1v1 erdoor totaal kut wordt
ik weet niet, maar feit is wel dat 1v1 afronden voorin niet meer lukt.. hopelijk gaat dat snel weer lopenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Clubs <> 1vs1?
Moet je ook niet alleen maar Any gaan doenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik weet niet, maar feit is wel dat 1v1 afronden voorin niet meer lukt.. hopelijk gaat dat snel weer lopen
was niemand in clubs.. ben weer fut potje doen
ik wil straks nog wel 2 potjes doen ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik weet niet, maar feit is wel dat 1v1 afronden voorin niet meer lukt.. hopelijk gaat dat snel weer lopen
was niemand in clubs.. ben weer fut potje doen
wat is straks?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik wil straks nog wel 2 potjes doen ofzo.
Een vriend van me wilt trouwens ook clubs gaan doen. zodat ik soms samen met hem kan spelen dus mag hij ook in de clubquote:
Als hij op FOK! zit. Dan Ja. Anders Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een vriend van me wilt trouwens ook clubs gaan doen. zodat ik soms samen met hem kan spelen dus mag hij ook in de club
Inderdaad iemand van Star Wars. Niet dat ik een fan ben, heb van de hele serie volgens mij 1 film gezien. Maar om de een of andere reden heb ik die bijnaam opgelopen...quote:
Zit hij niet maar lekker boeiend?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Als hij op FOK! zit. Dan Ja. Anders Nee.
was gezellig, morgen weerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef StijnDa het volgende:
Drama, we kunnen geen Clubs meer spelen.
We waren met 7 man?! Best veel
Veelste chaotisch met zoveel. Met 3 of 4 man speelt het wat fijnerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef StijnDa het volgende:
Drama, we kunnen geen Clubs meer spelen.
We waren met 7 man?! Best veel
Tuurlijk, zolang het maar geen complete noob is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een vriend van me wilt trouwens ook clubs gaan doen. zodat ik soms samen met hem kan spelen dus mag hij ook in de club
Mee eensquote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Veelste chaotisch met zoveel. Met 3 of 4 man speelt het wat fijner
Nee is hij niet. Zijn vp nog wel maar hij gaat die eerst beter maken voordat we gaan spelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang het maar geen complete noob is.
Wij wachten even op de andere omni?
discriminatie, ik vertel het aan je moeder hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Als hij op FOK! zit. Dan Ja. Anders Nee.
Je bent nog niet eens in de lobbyquote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik zit te wachten om te spelen. Komop jongens.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |