wat is straks?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik wil straks nog wel 2 potjes doen ofzo.
Een vriend van me wilt trouwens ook clubs gaan doen. zodat ik soms samen met hem kan spelen dus mag hij ook in de clubquote:
Als hij op FOK! zit. Dan Ja. Anders Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een vriend van me wilt trouwens ook clubs gaan doen. zodat ik soms samen met hem kan spelen dus mag hij ook in de club
Inderdaad iemand van Star Wars. Niet dat ik een fan ben, heb van de hele serie volgens mij 1 film gezien. Maar om de een of andere reden heb ik die bijnaam opgelopen...quote:
Zit hij niet maar lekker boeiend?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Als hij op FOK! zit. Dan Ja. Anders Nee.
was gezellig, morgen weerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef StijnDa het volgende:
Drama, we kunnen geen Clubs meer spelen.
We waren met 7 man?! Best veel
Veelste chaotisch met zoveel. Met 3 of 4 man speelt het wat fijnerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef StijnDa het volgende:
Drama, we kunnen geen Clubs meer spelen.
We waren met 7 man?! Best veel
Tuurlijk, zolang het maar geen complete noob is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een vriend van me wilt trouwens ook clubs gaan doen. zodat ik soms samen met hem kan spelen dus mag hij ook in de club
Mee eensquote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Veelste chaotisch met zoveel. Met 3 of 4 man speelt het wat fijner
Nee is hij niet. Zijn vp nog wel maar hij gaat die eerst beter maken voordat we gaan spelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang het maar geen complete noob is.
Wij wachten even op de andere omni?
discriminatie, ik vertel het aan je moeder hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Als hij op FOK! zit. Dan Ja. Anders Nee.
Je bent nog niet eens in de lobbyquote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik zit te wachten om te spelen. Komop jongens.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |