Niet echt Die kaarten hadden baanbrekend moeten worden, maar bleven een beetje hangen in een veredelde betafase.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
FX kaarten zijn toch voor grafische programma's (CAD, PS en 3Ds max etc..) enzo? toch niet voor gamen?
oh, ik bedoelde die quadroquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet echt Die kaarten hadden baanbrekend moeten worden, maar bleven een beetje hangen in een veredelde betafase.
ATI/AMD Firepro en nVidia Quadro daarentegen...
Als ze die zoom-bug maar fixen, en eens een keer fatsoenlijke anticheat erin tiefen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:23 schreef japjaan het volgende:
Interview op Dreamhack
http://www.gamelux.nl/news/9495-Battlefield-3-Interview-DICE
Lijkt erop dat ze met BF3 weer richting de esports gaan.. en dat bevalt me wel
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Draai een benchmark en vergelijk dat met ander spul.
Daarnaast is echt al tig keer gezegd dat als je BC2 vloeiend kunt draaien je BF3 op low/med ook wel trekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef andreas612 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]kom maar ff onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vooruit dan maar..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag geen games, morgen wellicht.
Oh, de kleur is een beetje raar uitgeslagen, ik bedoel dit ding;quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef koffiegast het volgende:
Groene ding? je bedoelt dat groene 'draad' dat rondom de fan gaat? Dat geeft energie van mobo aan de fan/geeft info.
Doorgaans zou een vidkaart er gewoon in moeten passen tenzij je een minitower hebt, maar je kast lijk midi (middenmaat)
Als ik dit zo lees zou ik het laten doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:32 schreef Captainp00face het volgende:
Pfoe, gelukkig maar- ik was al bang dat ik een kaart van 26 CM onder dat groene geval moest proppen.
Hartstikke bedankt! Ik kan weer lekker slapen.
statische electriciteit is zo overratedquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:47 schreef Roces18 het volgende:
Overigens is je moederbord als je het nog niet weet, de verticale plaat waar je fan ook opzit. Hier heb je verschillende slots in zoals voor je videokaart.Maar ik zou het wel even laten doen voordat je met statische elektriciteit alles sloopt
Overrated niet. Raak maar eens een aantal blikken aan die 30 seconden op een draaiende kunstofband hebben staan stuiteren. Dan krijg je wel een opdonder hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
statische electriciteit is zo overrated![]()
Gewoon even de CV aanraken voordat je begint en klaar.
mij niet! wel mooie analyse site. Al is het wel het meerendeel van die gespotte voertuigen uit de singleplayer, dus wellicht niet voor de multiplayerquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef Sjapoela het volgende:
Misschien een goed idee om een apart topic aan te maken, deze gaat toch over BF3?![]()
Ontopic: Wat WEL een goed idee is: http://www.battlefield3on(...)ield-3-vehicles.html Deze info in de OP te vermelden,5 heli's en 5 jets
Of was dit jullie al bekend?
Bedacht ik me net ook. Ik hoop het wel, dead from above:)quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
mij niet! wel mooie analyse site. Al is het wel het meerendeel van die gespotte voertuigen uit de singleplayer, dus wellicht niet voor de multiplayer
En wat raad je dan aan, een HD6970 of meer in de richting van GTX570?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zou sowieso gaan voor single card, crossfire werkt best prima maar niet vlekkeloos, er zijn altijd wel wat probleempjes mee die je met een single card gewoon niet hebt.
Dit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Persoonlijk wacht ik gewoon tot het spel uit is.
BattleField: Bad Company 2quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef Silvergator het volgende:
Hmmm zit met een "dilemma". Heb kort geleden een i7 2600 3,4 GHz gekocht met een daartoe behorend leuk Asus MB'tje en 8 GB DDR3 RAM. Nu heb ik nog een AMD HD5850 erin hangen en deze is op dit moment zwaar aan het bottlenecken, al helemaal als ik straks BF3 wil spelen.
Zal ik gaan voor de HD6950 in xfire of een enkele HD6970 en deze in de toekomst xfire? Daarnaast heb ik op dit moment een 620 Watt PSU; hoeveel zal ik nodig hebben voor een HD6970 in xfire?
Of heb ik het helemaal verkeerd en heeft iemand een ander beter idee (wellicht nieuwe kaarten die op de markt komen waar ik niks van afweet of nVidia)?
JA HOI HIER DE BRANDWEER NOU IK WIL ZEGGE JA DAT KAN WEL ZO ZIJN DAN MOET JE 2 SLI MET 58GHZ CPU HEBBEN EN OOK QUATRO CORE DAT IS WEL GOED MAAR LET OP DE WATERCOOLER DAT DEZE SYNCHRONIZED IS MET DE RAMPROCESSOR DIE CONNECT MET DE PROCESSORCALIBRATORquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik wil graag een GTX570 maar is me moederbord wel goed genoeg?![]()
Eerst was het toch alleen voor Medal of Honor kopers maar nu is het een open-beta dacht ik voor iedereen. (want wie koopt nou mohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Al meer beta nieuws bekend? Bijvoorbeeld hoe je in aanmerking kan komen?
Ouch, kutstreek voor de mensen die MOH speciaal gekocht hebben voor de beta..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Eerst was het toch alleen voor Medal of Honor kopers maar nu is het een open-beta dacht ik voor iedereen. (want wie koopt nou moh)
Probleem is dat in RL mensen genezen. Niet zo mega snel als in FPS games, want dat kan gewoon nietquote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Voertuigen krijgen ook zo'n gaar regenerative health system, zodat de nadruk minder op engineers ligt??
Dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Catch_me het volgende:
Als die regeneratie serieus is.... dan wordt het geen BF3 maar Bad Company 2.5...
Daarom: Commando-Roos. Kun je ze helemaal onder spammen, en anders schiet je ff in hun kop.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef Roces18 het volgende:
regeneratie is fijner maar dat je een engineer of een medic nodig hebt is veel echter. Maar er is niets irritanter dan als je 1 hp dat er geen kut medic jou wilt healen.
Mooi. Want in MP vind ik het echt schijtirritant als je iemand drie keer half dood kunt schieten zonder medic in de buurt.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef cerror het volgende:
Volgens mij is de regeneratie er alleen voor singleplayer.
Dat zou sadness pur sang zijn iddquote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Voertuigen krijgen ook zo'n gaar regenerative health system, zodat de nadruk minder op engineers ligt??
Hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is een commando-roos? daar heb ik nog nooit van gehoord, misschien ken ik een andere benaming hiervoorquote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarom: Commando-Roos. Kun je ze helemaal onder spammen, en anders schiet je ff in hun kop.
En daarna natuurlijk ff Thanks zeggen.
In BF2 kon ik ook veel beter zien wie medic was...
Dat is dat rose schermpje.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wtf is een commando-roos? daar heb ik nog nooit van gehoord, misschien ken ik een andere benaming hiervoor
BC2 had helemaal geen menu, maar genereerde context gevoelige info, maar zorgde bijvoorbeeld niet dat jij een verzoek boven je hoofd had, met als gevolg dat je eerste een medic 6x aanroept, dan in de chat roept dat je een medic nodig hebt, een medic een keer in zijn hoofd schiet en dan NOG is het maar de vraag of ie je helpt.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:23 schreef Roces18 het volgende:
O, oke ik kende dat altijd als quick menu van de q
Overigens was er in BBC2 een slechte plaatsing van de zinnen. Wat je normaal gewend was van BF2 was helemaal verneukt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat was toch in BF2 (niet in BFBC2, right?)
Reeds bevestigd voor BF3 idd, maar Conquest is waar het om draait. Rush is ZOVEEL mazzel-gevoeliger...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef HansvanOchten het volgende:
Zolang BF3 maar weer een RUSH gamemode heeft.
BFBC2 RUSH is echt zo gaaf
Inderdaad, als je een klote team hebt kan je het op je buik schrijven om zelfs maar langs het eerste punt te komen. (tenzij je mij in je team hebtquote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Rush is ZOVEEL mazzel-gevoeliger...
Hoe is rush anders?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Persoonlijk vind ik dat zo irritant, de hele tijd van hot naar her rennen terwijl je van alle kanten beschoten wordt. Rush is zoveel gaver
Met rush hoef je alleen de 2 bommen onschadelijk te maken. Dat is juist makkelijk in je eentje. Gewoon met een quad met explosieven er elke keer op af gaan. Of als je goed met een tank bent knal je het gebouw of de m-com station zo kapot.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, bij Rush kan 1 speler of zelfs 1 squad de boel meestal NIET redden als de rest kut speelt of de tegenstander je baseraped.
Bij conquest is die kans veel groter zodat 1 squad de boel nog kan redden.
[..]
Hoe is rush anders?
Sja, ik vind t ook merkwaardig dat de medic al een klein beetje overbodig is, na een minuutje heb je zelf ook weer compleet je leven erbij zonder de hulp van de medic (first aid) volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BC2 had helemaal geen menu, maar genereerde context gevoelige info, maar zorgde bijvoorbeeld niet dat jij een verzoek boven je hoofd had, met als gevolg dat je eerste een medic 6x aanroept, dan in de chat roept dat je een medic nodig hebt, een medic een keer in zijn hoofd schiet en dan NOG is het maar de vraag of ie je helpt.
Bij Rush is iedereen gefocussed op 2 punten, en komt het aanvallende team altijd vanaf 1 richting. Bij conquest komen "ze" van alle kanten en bijna altijd krijg je een kogel in je rugquote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, bij Rush kan 1 speler of zelfs 1 squad de boel meestal NIET redden als de rest kut speelt of de tegenstander je baseraped.
Bij conquest is die kans veel groter zodat 1 squad de boel nog kan redden.
[..]
Hoe is rush anders?
Als jij jezelf niet tot die groep vindt horen mag ik aannemen dat je dan wel hardcore speelt??quote:Op maandag 27 juni 2011 20:05 schreef 16meter het volgende:
Health regeneration is echt pure kanker, dat krijg je ervan als PC games cross platform moeten verschijnen, van die features die het ook voor kleine kinderen en mongolen speelbaar moeten maken.
Speel eens vaker hardcore.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja, ik vind t ook merkwaardig dat de medic al een klein beetje overbodig is, na een minuutje heb je zelf ook weer compleet je leven erbij zonder de hulp van de medic (first aid) volgens mij.
En dat vind ik nou net zo cheap...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Met rush hoef je alleen de 2 bommen onschadelijk te maken. Dat is juist makkelijk in je eentje. Gewoon met een quad met explosieven er elke keer op af gaan. Of als je goed met een tank bent knal je het gebouw of de m-com station zo kapot.
Neuh, dat zeker niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef Document1 het volgende:
Hardcore mode verlost je van al je ergenisen.
Had geen regen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:43 schreef Captainp00face het volgende:
Volgens mij was er wel health-regen, maar werkte dit wel anders dan in BC2 en BF2
Deze ook gezien?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:46 schreef andreas612 het volgende:
is er trouwens nog nieuwe gameplay gereleased na die metro scene + tank scene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |