Hoi,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een Fok! app is redelijk zinloos (tenzij gratis) omdat er al een prima internet lay-out is. Het enigste voordeel wat er echt is (Android) is dat je in het menu, functies als bijv. Volg topic kan verwerken en niet in de lay-out hoeft te verwerken.
Dude, WHAT?!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een Fok! app is redelijk zinloos (tenzij gratis) omdat er al een prima internet lay-out is. Het enigste voordeel wat er echt is (Android) is dat je in het menu, functies als bijv. Volg topic kan verwerken en niet in de lay-out hoeft te verwerken.
Dat gezeik wilden we juist voorkomen tot iig de beta voor de deur stond, maar het mocht niet zo zijnquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat gezeik wilden we juist voorkomen tot iig de beta voor de deur stond, maar het mocht niet zo zijn
Vooral het laatste stukje zullen jullie vast leuk vindenquote:Helaas zal de map zelf in de singleplayer missie 'Thunder Run' niet te spelen zijn in de multiplayer. Volgend Troedsson hoeven we echter niet te treuren, aangezien er in BF3 grote desert mappen aanwezig zijn met vergelijkbare grootte als in El-Alamein, één van de populairste mappen in Battlefield historie.
Image
'We maken het weer mogelijk om met 64 spelers tegen elkaar te strijden op de PC, dat vraagt natuurlijk om grotere maps', zegt Karl-Magnus. 'Vergeet ook niet dat je straks met heel veel voertuigen tegen elkaar vecht en met de terugkeer van vliegtuigen in BF3 ben je genoodzaakt om een grote slagveld te bieden en die zijn er, vergelijkbaar met de grootte van El-Alamein.' Aldus Troedsson.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH, EA, PAK M'N GELD NU DAN AL!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef japjaan het volgende:
[..]
Vooral het laatste stukje zullen jullie vast leuk vinden
Hopelijk zijn het dit keer niet zulke domme maps zoals in BC2... Echt 0 taktiek op die conquest maps nodig omdat je vaak alleen maar van A->B->C of andersom kan omdat de map heel lang, maar super smal isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:17 schreef japjaan het volgende:
[..]
Vooral het laatste stukje zullen jullie vast leuk vinden
port valdezquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:41 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hopelijk zijn het dit keer niet zulke domme maps zoals in BC2... Echt 0 taktiek op die conquest maps nodig omdat je vaak alleen maar van A->B->C of andersom kan omdat de map heel lang, maar super smal is
Precies, zulke maps nodigen de echte campende noobs uit om het gewoon super simpel is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
port valdezmoet je van B naar C op gegeven moment door een stukje van 20 meter breed echt wtf.. hele bende werd weggemaaid continue
Nou weet niet zeker of die 2 x zo groot is, maar kwa oppervlakte wel denk ik omdat het gewoon een grote vierkante map is, gescheiden door een lange berg in het midden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:46 schreef andreas612 het volgende:
hoe groot is El-Alamein dan? even groot als heavy metal of harvest day? of echt 2x zo groot oid?
ja, maar ik vermoed toch echt een tikke groter. want jets.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nou weet niet zeker of die 2 x zo groot is, maar kwa oppervlakte wel denk ik omdat het gewoon een grote vierkante map is, gescheiden door een lange berg in het midden.
Lol watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
jonguh, ga gewoon naar een pc zaak (mycom ofzo), 'k heb ook tegen die kerel destijds gezegd, ik wil dit, dit en dit erin hebben, zijn we zo klaar? toen zei hij van: ja, als je die voeding, koeling etc. vervangt door dit.. naja, scheelt een hoop tijd en gelul in iedergeval..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Captainp00face het volgende:
Laatste nerdtalk van mijn kant..
..Zit te twijfelen tussen een ASUS ENGTX560
Ti http://www.alternate.nl/h(...)VIDIA&l3=GeForce+GTX
Of een ASUS ENGTX570
http://www.alternate.nl/h(...)VIDIA&l3=GeForce+GTX
Ik weet alleen niet zo goed of ze in me pc passen.Weet iemand hoe ik hier achterkom?
Oh en, hoeveel watt heeft de 570 nodig? 650 voldoende? Of is dat te krap?
Inderdaad, daarom moet je ook altijd een quad nemen en snel daarheen racen. C4 op het gebouw en boomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef andreas612 het volgende:
[..]
port valdezmoet je van B naar C op gegeven moment door een stukje van 20 meter breed echt wtf.. hele bende werd weggemaaid continue
Ja maar als ik in een tank zat werd ik wel even boos daarom. Beetje nep eigenlijk tenzij die gene zelfmoord pleegt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef mash_ het volgende:
Ik hoop dat ik weer c4 op voertuigen kan doen. en dan naar een tank rijden. er uitspringen en je c4 aflaten gaan. Dat werkte echt te goed tegen tanks
Dan moet je maar raak schieten met je tankquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja maar als ik in een tank zat werd ik wel even boos daarom. Beetje nep eigenlijk tenzij die gene zelfmoord pleegt.
Ik vraag me altijd af hoe mensen onzin kunnen verkondigen over iets wat ze zelf kunnen uitproberenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:56 schreef mash_ het volgende:
Een animatie word toch echt vloeiend met 24 fps hoor. niet voor niks worden dit soort dingen altijd in 24fps gerenderd.
huh? valdez is toch in de sneeuw met die pijpleidingen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom moet je ook altijd een quad nemen en snel daarheen racen. C4 op het gebouw en boom
ik hoop ook dat ze die C4 bug eraf halen..als ik van die quad afspring heb ik nog best wel een aantal keer gehad dat ik rechtermuisknop indrukte (voor BOEM) en dat ie dan vervolgens leuk doorging met plaatsen van C4.. (ook al had ik dat allang niet meer..).. naja, dan ben je dus voer voor die tank..quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef mash_ het volgende:
Ik hoop dat ik weer c4 op voertuigen kan doen. en dan naar een tank rijden. er uitspringen en je c4 aflaten gaan. Dat werkte echt te goed tegen tanks
Wat ik egrer vind is dat ik al een aantal keer heb meegemaakt dat iemand uitstapt vlak voor je de C4 plant en dat ze dan de explosie overleven terwijl ze naast de tank staanquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:08 schreef andreas612 het volgende:
[..]
huh? valdez is toch in de sneeuw met die pijpleidingen?
waarom zou dat gebouw dan helpen met die doorgang?
[..]
ik hoop ook dat ze die C4 bug eraf halen..als ik van die quad afspring heb ik nog best wel een aantal keer gehad dat ik rechtermuisknop indrukte (voor BOEM) en dat ie dan vervolgens leuk doorging met plaatsen van C4.. (ook al had ik dat allang niet meer..).. naja, dan ben je dus voer voor die tank..
Wat nou onzin.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen onzin kunnen verkondigen over iets wat ze zelf kunnen uitproberen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ik egrer vind is dat ik al een aantal keer heb meegemaakt dat iemand uitstapt vlak voor je de C4 plant en dat ze dan de explosie overleven terwijl ze naast de tank staan
vind ik altijd wel chill, als ik in een tank zit bij een 'capture the flag' moment doe ik altijd ff buitenste camera, dan zie je of een of andere mongol je wil naaien met C4.. als dat dus gebeurt, ff snel uitstappen en neerpompen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ik egrer vind is dat ik al een aantal keer heb meegemaakt dat iemand uitstapt vlak voor je de C4 plant en dat ze dan de explosie overleven terwijl ze naast de tank staan
Haal deze voor een paar euro meer, heeft iets hogere clocks en dat merk je wel:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Captainp00face het volgende:
Laatste nerdtalk van mijn kant..
..Zit te twijfelen tussen een ASUS ENGTX560
Ti http://www.alternate.nl/h(...)VIDIA&l3=GeForce+GTX
Of een ASUS ENGTX570
http://www.alternate.nl/h(...)VIDIA&l3=GeForce+GTX
Ik weet alleen niet zo goed of ze in me pc passen.Weet iemand hoe ik hier achterkom?
Oh en, hoeveel watt heeft de 570 nodig? 650 voldoende? Of is dat te krap?
goed advies man... niet zelf nadenken maar je van alles aan laten smeren in een veel te dure winkel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jonguh, ga gewoon naar een pc zaak (mycom ofzo), 'k heb ook tegen die kerel destijds gezegd, ik wil dit, dit en dit erin hebben, zijn we zo klaar? toen zei hij van: ja, als je die voeding, koeling etc. vervangt door dit.. naja, scheelt een hoop tijd en gelul in iedergeval..
Deze nigga weeet. Ik zit ook altijd 8/40ste frame met de V knop in te rammen. Altijd handig die rear viewquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vind ik altijd wel chill, als ik in een tank zit bij een 'capture the flag' moment doe ik altijd ff buitenste camera, dan zie je of een of andere mongol je wil naaien met C4.. als dat dus gebeurt, ff snel uitstappen en neerpompen..
LG is niet bepaald kwalitatief goed en aan die prijs te zien kan je hem beter laten liggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:16 schreef andreas612 het volgende:
was hier niet iemand op zoek naar een nieuwe monitor met veel hZ oid..?
http://www.1dayfly.com/nl/
moet je wel opschieten want hij is er maar t/m 12.00 uur
Uhm ik heb nog nooit gehoord van tanks in RL die werden aangevallen door soldaten met op hun buggy waarna ze er af sprongen. In het echt komt zo buggy niet eens in de buurt van zo'n tank want dat is die voer voor de vissenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar raak schieten met je tankVind er weinig neps aan.
Ga als je blieft niet beginnen over RLquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LG is niet bepaald kwalitatief goed en aan die prijs te zien kan je hem beter laten liggen.
Zeker stock waar ze nog van af moeten.
[..]
Uhm ik heb nog nooit gehoord van tanks in RL die werden aangevallen door soldaten met op hun buggy waarna ze er af sprongen. In het echt komt zo buggy niet eens in de buurt van zo'n tank want dat is die voer voor de vissen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat nou onzin.Bij dv pal en ntsc is het 24 en 30 frames. Dus wat op je tv word uitgezonden.
Of is dat niet vloeiend volgens jou?
Ik zeg ook niet dat het niet leuk is, maar het ging erom dat jij zei dat je er weinig neps aan vond. Vandaar moest ik er even tegen inquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ga als je blieft niet beginnen over RLWant het is sowieso niet realistisch. Maar dat maakt de gameplay er niet minder leuk door.
Een looping maken met een heli er dan uitspringen en er dan weer inspringen heb ik ook nog nooit iemand in het echt zien doen. Maar is in bf wel erg leuk om dat soort stunts te doen.
ik dacht meer dat jij bedoelde nep als in lame. Niet nep als in onrealistischquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet leuk is, maar het ging erom dat jij zei dat je er weinig neps aan vond. Vandaar moest ik er even tegen in
Vloeiend, ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat nou onzin.Bij dv pal en ntsc is het 24 en 30 frames. Dus wat op je tv word uitgezonden.
Of is dat niet vloeiend volgens jou?
Dus een ps3 en xbox vind je onspeelbaar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vloeiend, ja.
Optimale framerate om een game mee te spelen? Lang niet.
Minder dan 45-50 fps vind ik onspeelbaar, minder dan 60 onprettig.
Black ops.. daar zeg je me ook watquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef 16meter het volgende:
Ja.. vind het echt niet om aan te zien, zo'n Black Ops met 30 fps ofzo.
Speelde laatste Saints Row 2 op de PS3, framedrops tot 15-20 fpsik snap niet hoe ze zoiets durven te verkopen. Alsof je naar een slideshow kijkt.
Geweldig, maar consolesletje, nepgepensioneerdequote:
Ik zoek het inderdaad liever eerst zelf uit, zodat ik al die technische termen een beetje onder de knie krijg..quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haal deze voor een paar euro meer, heeft iets hogere clocks en dat merk je wel:
http://tweakers.net/pricewatch/281051/msi-n560gtx-ti-hawk.html
Je kunt er achter komen of ze passen door te meten (true story).
[..]
goed advies man... niet zelf nadenken maar je van alles aan laten smeren in een veel te dure winkel.
Nah, paar jaar geleden ontliepen ze elkaar niet heel veel. Ik til mijn aanschaf nog even over de komende periode heen iig.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
nVidia BTW.
1 kaart van gehad, was best een fijne, leek me ook scherper 2D beeld te geven, iets waar ik me wel over verbaas. Qua 3D speelt ati-AMD het eerlijker dan nvidia, die soms wel het een en ander bedotte.
Water in BF2 zag er behoorlijk pixelig uit als je erin lag, iets wat met Ati toen echt nooit kon.quote:
FX kaarten zijn toch voor grafische programma's (CAD, PS en 3Ds max etc..) enzo? toch niet voor gamen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Water in BF2 zag er behoorlijk pixelig uit als je erin lag, iets wat met Ati toen echt nooit kon.
Iets met filters, daar haal je wel hogere framerates mee, maar tis niet helemaal eerlijk als het op kwaliteit aankomt.
Daarnaast heeft nVidia zich aardig verslikt in het FX-kaarten avontuur wat nog geen half jaar duurde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |