quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ik egrer vind is dat ik al een aantal keer heb meegemaakt dat iemand uitstapt vlak voor je de C4 plant en dat ze dan de explosie overleven terwijl ze naast de tank staan
vind ik altijd wel chill, als ik in een tank zit bij een 'capture the flag' moment doe ik altijd ff buitenste camera, dan zie je of een of andere mongol je wil naaien met C4.. als dat dus gebeurt, ff snel uitstappen en neerpompen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat ik egrer vind is dat ik al een aantal keer heb meegemaakt dat iemand uitstapt vlak voor je de C4 plant en dat ze dan de explosie overleven terwijl ze naast de tank staan
Haal deze voor een paar euro meer, heeft iets hogere clocks en dat merk je wel:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Captainp00face het volgende:
Laatste nerdtalk van mijn kant..
..Zit te twijfelen tussen een ASUS ENGTX560
Ti http://www.alternate.nl/h(...)VIDIA&l3=GeForce+GTX
Of een ASUS ENGTX570
http://www.alternate.nl/h(...)VIDIA&l3=GeForce+GTX
Ik weet alleen niet zo goed of ze in me pc passen.Weet iemand hoe ik hier achterkom?
Oh en, hoeveel watt heeft de 570 nodig? 650 voldoende? Of is dat te krap?
goed advies man... niet zelf nadenken maar je van alles aan laten smeren in een veel te dure winkel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jonguh, ga gewoon naar een pc zaak (mycom ofzo), 'k heb ook tegen die kerel destijds gezegd, ik wil dit, dit en dit erin hebben, zijn we zo klaar? toen zei hij van: ja, als je die voeding, koeling etc. vervangt door dit.. naja, scheelt een hoop tijd en gelul in iedergeval..
Deze nigga weeet. Ik zit ook altijd 8/40ste frame met de V knop in te rammen. Altijd handig die rear viewquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vind ik altijd wel chill, als ik in een tank zit bij een 'capture the flag' moment doe ik altijd ff buitenste camera, dan zie je of een of andere mongol je wil naaien met C4.. als dat dus gebeurt, ff snel uitstappen en neerpompen..
LG is niet bepaald kwalitatief goed en aan die prijs te zien kan je hem beter laten liggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:16 schreef andreas612 het volgende:
was hier niet iemand op zoek naar een nieuwe monitor met veel hZ oid..?
http://www.1dayfly.com/nl/
moet je wel opschieten want hij is er maar t/m 12.00 uur
Uhm ik heb nog nooit gehoord van tanks in RL die werden aangevallen door soldaten met op hun buggy waarna ze er af sprongen. In het echt komt zo buggy niet eens in de buurt van zo'n tank want dat is die voer voor de vissenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar raak schieten met je tankVind er weinig neps aan.
Ga als je blieft niet beginnen over RLquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
LG is niet bepaald kwalitatief goed en aan die prijs te zien kan je hem beter laten liggen.
Zeker stock waar ze nog van af moeten.
[..]
Uhm ik heb nog nooit gehoord van tanks in RL die werden aangevallen door soldaten met op hun buggy waarna ze er af sprongen. In het echt komt zo buggy niet eens in de buurt van zo'n tank want dat is die voer voor de vissen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat nou onzin.Bij dv pal en ntsc is het 24 en 30 frames. Dus wat op je tv word uitgezonden.
Of is dat niet vloeiend volgens jou?
Ik zeg ook niet dat het niet leuk is, maar het ging erom dat jij zei dat je er weinig neps aan vond. Vandaar moest ik er even tegen inquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ga als je blieft niet beginnen over RLWant het is sowieso niet realistisch. Maar dat maakt de gameplay er niet minder leuk door.
Een looping maken met een heli er dan uitspringen en er dan weer inspringen heb ik ook nog nooit iemand in het echt zien doen. Maar is in bf wel erg leuk om dat soort stunts te doen.
ik dacht meer dat jij bedoelde nep als in lame. Niet nep als in onrealistischquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet leuk is, maar het ging erom dat jij zei dat je er weinig neps aan vond. Vandaar moest ik er even tegen in
Vloeiend, ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat nou onzin.Bij dv pal en ntsc is het 24 en 30 frames. Dus wat op je tv word uitgezonden.
Of is dat niet vloeiend volgens jou?
Dus een ps3 en xbox vind je onspeelbaar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vloeiend, ja.
Optimale framerate om een game mee te spelen? Lang niet.
Minder dan 45-50 fps vind ik onspeelbaar, minder dan 60 onprettig.
Black ops.. daar zeg je me ook watquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:54 schreef 16meter het volgende:
Ja.. vind het echt niet om aan te zien, zo'n Black Ops met 30 fps ofzo.
Speelde laatste Saints Row 2 op de PS3, framedrops tot 15-20 fpsik snap niet hoe ze zoiets durven te verkopen. Alsof je naar een slideshow kijkt.
Geweldig, maar consolesletje, nepgepensioneerdequote:
Ik zoek het inderdaad liever eerst zelf uit, zodat ik al die technische termen een beetje onder de knie krijg..quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Haal deze voor een paar euro meer, heeft iets hogere clocks en dat merk je wel:
http://tweakers.net/pricewatch/281051/msi-n560gtx-ti-hawk.html
Je kunt er achter komen of ze passen door te meten (true story).
[..]
goed advies man... niet zelf nadenken maar je van alles aan laten smeren in een veel te dure winkel.
Nah, paar jaar geleden ontliepen ze elkaar niet heel veel. Ik til mijn aanschaf nog even over de komende periode heen iig.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
nVidia BTW.
1 kaart van gehad, was best een fijne, leek me ook scherper 2D beeld te geven, iets waar ik me wel over verbaas. Qua 3D speelt ati-AMD het eerlijker dan nvidia, die soms wel het een en ander bedotte.
Water in BF2 zag er behoorlijk pixelig uit als je erin lag, iets wat met Ati toen echt nooit kon.quote:
FX kaarten zijn toch voor grafische programma's (CAD, PS en 3Ds max etc..) enzo? toch niet voor gamen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Water in BF2 zag er behoorlijk pixelig uit als je erin lag, iets wat met Ati toen echt nooit kon.
Iets met filters, daar haal je wel hogere framerates mee, maar tis niet helemaal eerlijk als het op kwaliteit aankomt.
Daarnaast heeft nVidia zich aardig verslikt in het FX-kaarten avontuur wat nog geen half jaar duurde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |