Eerst was het toch alleen voor Medal of Honor kopers maar nu is het een open-beta dacht ik voor iedereen. (want wie koopt nou mohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Al meer beta nieuws bekend? Bijvoorbeeld hoe je in aanmerking kan komen?
Ouch, kutstreek voor de mensen die MOH speciaal gekocht hebben voor de beta..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Eerst was het toch alleen voor Medal of Honor kopers maar nu is het een open-beta dacht ik voor iedereen. (want wie koopt nou moh)
Probleem is dat in RL mensen genezen. Niet zo mega snel als in FPS games, want dat kan gewoon nietquote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Voertuigen krijgen ook zo'n gaar regenerative health system, zodat de nadruk minder op engineers ligt??
Dat.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:48 schreef Catch_me het volgende:
Als die regeneratie serieus is.... dan wordt het geen BF3 maar Bad Company 2.5...
Daarom: Commando-Roos. Kun je ze helemaal onder spammen, en anders schiet je ff in hun kop.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef Roces18 het volgende:
regeneratie is fijner maar dat je een engineer of een medic nodig hebt is veel echter. Maar er is niets irritanter dan als je 1 hp dat er geen kut medic jou wilt healen.
Mooi. Want in MP vind ik het echt schijtirritant als je iemand drie keer half dood kunt schieten zonder medic in de buurt.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef cerror het volgende:
Volgens mij is de regeneratie er alleen voor singleplayer.
Dat zou sadness pur sang zijn iddquote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Voertuigen krijgen ook zo'n gaar regenerative health system, zodat de nadruk minder op engineers ligt??
Hoe kom je aan die info?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is een commando-roos? daar heb ik nog nooit van gehoord, misschien ken ik een andere benaming hiervoorquote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarom: Commando-Roos. Kun je ze helemaal onder spammen, en anders schiet je ff in hun kop.
En daarna natuurlijk ff Thanks zeggen.
In BF2 kon ik ook veel beter zien wie medic was...
Dat is dat rose schermpje.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wtf is een commando-roos? daar heb ik nog nooit van gehoord, misschien ken ik een andere benaming hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |