Uiteraardquote:
Ik wel ja,quote:
twee maanden ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, sinds wanneer ben je schotelsetje?
Dat vroeg je ook niet toen ik glamoerpoes werdquote:Op maandag 20 juni 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, sinds wanneer ben je schotelsetje?
Beetje suffigquote:
Helleuquote:
Nein....daar ben ik teveel aan gehechtquote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem drie nieuwe puntjes en voorzie je sig en ondertitel
Ohwquote:
sorryquote:Op maandag 20 juni 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vroeg je ook niet toen ik glamoerpoes werd
Ik zie nu pas dat er sLet staat ipv setquote:
Vroeg naar bed?quote:
ik zie de jouwne nu pasquote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem drie nieuwe puntjes en voorzie je sig en ondertitel
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
[..]
sorry
[..]
Ik zie nu pas dat er sLet staat ipv set
[..]
Vroeg naar bed?
Nee, moet dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally... had je de nieuwe Katy Perry clip al gezien?
nee je sig jongemanquote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Invaders must die?Die staat er al een tijdje, jongedame.
Die is best stuk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
heb je die foto van dat wrak gezien JJH?
Ik ga hem even kijken, omdat jijquote:
8 minuten?!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally... had je de nieuwe Katy Perry clip al gezien?
Ik heb een stukje gekeken, best grappig die beugelquote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... zitten ook een paar glee mensen in.. en rebecca black
Toch wel he... ik zat al te kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... zitten ook een paar glee mensen in.. en rebecca black
Ja? Ik vind het een beetjequote:
Ik kreeg een lief complimentjequote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Deze post is zeer overwogen geplaatst na het weghalen van andere smillies![]()
Hihiquote:
Godver sttttquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
Neenee...Je bent echt een heul lief meiske Kal
Maandenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohwja....ik ben jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren jonger
Dan liet ik je kruipen voor mequote:
quote:
`quote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
Serieus, een collega zit me te whatsappen over haar ex vriend
WAT DE NEUK BOEIT MIJ DAT TIENERPROBLEMEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets.....en terechtquote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt serieus wtf boeit mij dat hij smst of een mail stuurt
WERK JIJ BIJ MIJ DAN?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Ah... ik zal je nooit meer whatsappen..
duidelijk!
Gelukkig snapte ik 'm wel meteenquote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
VERDOMME VORIGE KEER MOEST IK NOG MET MN BENEN DE LUCHT IN ACHTER SCHIEDAM CENTRUM!
[..]
VERDOMME VORIGE KEER MOEST IK NOG MET MN BENEN DE LUCHT IN ACHTER SCHIEDAM CENTRUM!
[..]
haha jawel, alleen ik heb 't geld zelf gehouden!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Kally het volgende:
HET ENIGE NADEEL KITTY IS DAT JE DAT NIET DEED
Er viel ook weinig te delen, van die twee dubbeltjes was siep ook niet wijzer geworden.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha jawel, alleen ik heb 't geld zelf gehouden!
HEUHJ HEUHJ HEUHJ! KOEST JIJ!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Er viel ook weinig te delen, van die twee dubbeltjes was siep ook niet wijzer geworden.
Wat doeee je?quote:
Mijn neef uit Nicaragua.quote:
nee, das matthew, zijn achternaam vergeten we gewoonquote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Er is maar één Perry en dat is die JJH gepost heeft.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het geprobeerd te kijken maar vond er geen kut aan.
Waarom dat nou weer?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
HET IS OFFICIEEL JJH EN BELLA HATEN ZOMERVAKANTIE
Euh ik 37quote:
Dat moet echt de meest homofiele homo ooit zijn!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, ik haat slechte cartoons.
[ afbeelding ]
Ik kijk het zonder zequote:Op maandag 20 juni 2011 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En jij hebt kleine kinders die het kijken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed, ik kijk dan weer heel graag naar Dora.
Alleen vraagt die trut altijd dingen die ik onmogelijk kan weten, zij is degene die de kaart heeft.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik stond er van te kijken dat ze bij dora of diego ergens kennis maakten met bizarre diersoorten die ik nog niet kende, en dan is de doelgroep kinders die amper een konijn van een gieter kuinnen onderscheiden
Euh, mijn kinderen weten ze welquote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik stond er van te kijken dat ze bij dora of diego ergens kennis maakten met bizarre diersoorten die ik nog niet kende, en dan is de doelgroep kinders die amper een konijn van een gieter kuinnen onderscheiden
ja, dingen als een tapir snap ik ook wel maar er kwam laatst toch een bizar apparaat voorbijzeilen in zo'n afleveringquote:
Ik loop ook de hele dag te gillen, schreeuw maar vangen vangen vangen hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die worden dan ook niet opgevoed door dora.
Nouja, het blijft een cartoon, je gelooft toch ook niet dat pratende kaarten bestaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dingen als een tapir snap ik ook wel maar er kwam laatst toch een bizar apparaat voorbijzeilen in zo'n aflevering
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik loop ook de hele dag te gillen, schreeuw maar vangen vangen vangen hoor
mijn gps liegt tegen mequote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een cartoon, je gelooft toch ook niet dat pratende kaarten bestaan?
Of heb ik nu een droom kapot gemaakt.
hmmm.. Boes wintquote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je hem eerst uit je pokeball krijgen
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Taart http://lockerz.com/s/112574296
quote:
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
Had ik al verteld dat ik King Lear mag spelen
Heb je in die stukken gespeeldquote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
Sjiek!
Heb alleen Othello en Macbeth en Midsummer's gehad, die ken ik niet echt.
Bij deze dan. Dus als je een toneel voorstelling in London wil zien over een week of 5quote:
Nee, gelezen en gehad op school. Ben wel naar toneelstukken geweest van MacBeth en Midsummers.quote:
Ik neem het in overwegingquote:Op maandag 20 juni 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij deze dan. Dus als je een toneel voorstelling in London wil zien over een week of 5
Cool. Leuk dat ze dat op jouw school behandeldenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, gelezen en gehad op school. Ben wel naar toneelstukken geweest van MacBeth en Midsummers.
Ja in Amerika heur, hier behandelen ze dat niet op de middelbare.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool. Leuk dat ze dat op jouw school behandelden![]()
Shakespeare is best lastig om te begrijpen soms (althans, dat vind ik dan).
Nu eerst eenquote:
Je hebt in de VS op school gezeten? Was dat een jaar High School of langer? Lijkt me wel een leuke ervaring eigenlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja in Amerika heur, hier behandelen ze dat niet op de middelbare.
Maar in het begin is het echt inkomen, de manier dat ie schreef enzo, maar nu gaat het me goed af.
Ook zo'n reet?quote:
Pics als de tijd rijp is.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
Die reet zit eraan te komen met genoeg kontoefeningen.
Een jaar high school, en was zeker leuk. Vakken waren ook leuker, Psychology, Criminologie, Sociologie, Engels dus meer gevorderd, dus het was zeker leerzaam.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt in de VS op school gezeten? Was dat een jaar High School of langer? Lijkt me wel een leuke ervaring eigenlijk.
Ja, ik vond het in het begin ook erg moeilijk hoor. Ik heb hier op een school gewerkt en toen we destijds Macbeth behandelden had ik er flink moeite mee![]()
Klinkt zeker leuk! Ik zou (nu natuurlijk achteraf) dat ook best willen hebben gedaan. Klinkt als een geweldige ervaring namelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een jaar high school, en was zeker leuk. Vakken waren ook leuker, Psychology, Criminologie, Sociologie, Engels dus meer gevorderd, dus het was zeker leerzaam.
Wie.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
ik vind die vrouw van Will Shuester bloody anoying!
Is ze ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ken ik niet.quote:
Rachel, Finn, Quinn en Puck gaan Glee verlaten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Doe ik.quote:
WHAAATTTTTTTquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Rachel, Finn, Quinn en Puck gaan Glee verlaten.
De rest niet, die worden blijkbaar niet ouder._!
Echt?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Nou het is toch logisch, als je 18 bent ga je van school af.
In Amurrrrica.quote:
Ahquote:
Ohw, dus het is niet echt zo?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
Nou het is toch logisch, als je 18 bent ga je van school af.
Die mond.quote:
echtquote:Op maandag 20 juni 2011 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jeetje... Zeg...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
WHAAATTTTTTT
MIJN WERELD, WAT DOE JE?
quote:
ja klopt, en de vulling jam en puddingquote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Allemaal marsepein toch? En daaronder van die caketaart?
Lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klopt, en de vulling jam en pudding
dus glee gaat door, zonder hunquote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.ivillage.com/o(...)show-2012/1-a-359171
Preciesquote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus glee gaat door, zonder hun
Nou dan is er ook geen reet meer aan
Daar kan ik wel indruk mee maken namelijkquote:
Eerst maar eens nieuwe cast zien, maar ze moeten wel damn good zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus glee gaat door, zonder hun
Nou dan is er ook geen reet meer aan
Ik wil ookquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
nu wil ik nog meer taarten gaan maken![]()
Ik vond het echt heeeel leuk om te doen
Skins, een serie die ik kijk, veranderd elke 2 seizoenen van een andere cast omdat ze ook van school af gaan. Heerlijk verfrissend is dat juist! Mits ze inderdaad leuke mensen casten.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst maar eens nieuwe cast zien, maar ze moeten wel damn good zijn.
Meh... ik vind Quin niet tof... Puck ach ja...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst maar eens nieuwe cast zien, maar ze moeten wel damn good zijn.
Puck is opeens wel heel badass dit seizoen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... ik vind Quin niet tof... Puck ach ja...
Maar ZONDER Rachel en Finn? What on earth?
Echt.quote:
ik vind dat echt knap, ik ben bezig geweest van 7 tot half 10 ofzo. Je hebt er wel veel geduld voor nodigquote:
mis ik meets???quote:Op maandag 20 juni 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
...na die andere 50 meets die tussen neus en lippen door zijn gemeld?
Uhuh. Ze is gewoon een dag minder gaan werken om die taarten te kunnen makenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat echt knap, ik ben bezig geweest van 7 tot half 10 ofzo. Je hebt er wel veel geduld voor nodig
Maar ik vond het al knap dat mijn marsepein zo mooi over mijn taart viel
Heb alle afleveringen al gezien vanuit Amerika.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Puck is opeens wel heel badass dit seizoen.
dat heb ik vorig jaar gedaanquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
Met school heb ik een keer bonbons gemaakt, das ook tof
oooooooooooooowquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon elke keer dat hier 'meet!' werd geroepen
quote:
Das ook tofquote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik vorig jaar gedaan
En dat jaar ervoor, chocolade maken. Huisjes, tuinjes, feyenoordlogo's etc etc.... dat ik ook echt gaaf
Dat moet we te regelen zijn toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooooooooow
Maar taarten maken wil ik wel hoor! Serieus
Kost wel flink wat. Als je bij iemand gaat die het fatsoenlijk kan.quote:
Ohw... WTFquote:Op maandag 20 juni 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hoor![]()
Gemiddeld 35-45 euro per persoon
Wat C_A zegt.quote:
marsepein is ook gewoon duurquote:
Ik geloof niet dat dat veel goedkoper isquote:
Broer van mn tante heeft een bonbonneriequote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar betaalde wij ook 35 euro pp voor
Je oom dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Broer van mn tante heeft een bonbonnerie
ow dus je kan vast wel wat regelenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Broer van mn tante heeft een bonbonnerie
Klopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Aangetrouwde tante bedoel je?
Dat niet nee.
Rechts op je eigen naam klikken?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoe deed je ook al weer je nickname veranderen in TC?
/nickquote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Was een 1 of andere code voor toch?
Die doet het niet meer, is aangepast.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Was een 1 of andere code voor toch?
txt it.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het voelt als een heftige bevalling, ja!
Ow, dan wacht je er ff meequote:Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nahh,... ik zal het nog maar niet twitteren!
Die film is legendarisch.quote:
Welterustenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn tandjes poetsen en ook slapen
Je zult zo over straat lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |