Oehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit.
De pit in rijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oehwaar zit de optie om te saven
?
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef Sant. het volgende:
Ik heb ook zin in de Enduro's, maar wel met vergelijkbare auto's. Anders is er geen zak aan.
Behalve een indy 500, die mag natuurlijk gewoon met de X2010
Ik ga het een keer uitproberen. Gisteren de eerste endurance gedaan op racing softs en moest 4x pitten waarvan 1x bijtanken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Wanneer je met de X2010 rijdt kun je beter 20 rondjes achterstand nemen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen
De Peugeot is geniaal, een van de beste cockpitervaringen die ertussen zit (edit: snel genoeg)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..
Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?
Misschien later nog eens..
Ik heb al een aantal endurances gedaan zonder suspend. Heb de eerste 4 geloof ik gedaan al. 4 uur vind ik net kunnen (met veel pauzes) alleen tegen die van 6 uur zat ik steeds aan te hikken, laat staan die van 24 uur. Dus suspend is echt een goede. Gewoon lekker half uurtje/uurtje racen. Suspend, computer uit en volgende dag weer verder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ?
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
Elke bandenwissel gooi ik er ook direct een beetje benzine in, dat gaat tegelijk. Anders sta je 30 seconden naar iemand met een jerrycan benzine te kijken terwijl je bandjes er al lang opliggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
KloptAlleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden
Wat een geniale game was dat voor die tijd trouwens.quote:
Dat heb ik met Le Mans, heb steeds de neiging door de pilonnen rechtsaf te slaan en Bugatti op te rijden. Best een leuk baantje namelijk, reed hem wel eens met andere games.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Meike26 het volgende:
Een van de lekkerste tracks voor de karts vind ik toch wel Tsukuba...kort, snel en erg veel inhaalmogelijkheden. Autumn Mini ook![]()
Alleen wat ik dan zo jammer vind, ik wil graag Tsukuba rijden met dat extra bochtje erin.. Op de officiele manier dan... op de onofficiele manier verlies ik steeds 4 tot 5 op de concurrentie..
Net zoals op Suzuka trouwens.. Zou zo graag eens die andere versie willen rijden. Vóór Spoon ligt ook zo'n extra chicane in de binnenbocht. Die kan je bijv. met een Formula GT erg snel nemen
Ik heb geen Xbox dus kan niet vergelijken. Als je zowel een Xbox als een PS3 hebt zou ik ze gewoon allebei halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans. Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is GT5 beter dan FM4?
Het geluid van Forza schijnt rauwer te klinken maar ik vind de geluiden van GT5 zeer natuurlijk klinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
In dit kader vind ik : niet gierig zijn en alle twee aanschaffen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,
Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |