abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102995769
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:48 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Yep, gisteren mijn eerste endurance gedaan. Bijna twee uur met paar keer saven. Gisteren ook even via Practise Le Mans in het donker geprobeerd paar rondjes en dat gaf me echt zin om ooit de 24 uur van Le Mans te doen. Ooit. :P
Oeh :) waar zit de optie om te saven :@ ?
pi_102995832
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Oeh :) waar zit de optie om te saven :@ ?
De pit in rijden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_103005718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:35 schreef Sant. het volgende:
Ik heb ook zin in de Enduro's, maar wel met vergelijkbare auto's. Anders is er geen zak aan.

Behalve een indy 500, die mag natuurlijk gewoon met de X2010
Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
pi_103007381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
Ik ga het een keer uitproberen. Gisteren de eerste endurance gedaan op racing softs en moest 4x pitten waarvan 1x bijtanken.
pi_103017355
Dat "suspend" in een endurance werkt best goed!
pi_103028673
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..

Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?

Misschien later nog eens..
pi_103028844
Met de Minolta reed ik gemiddeld een seconde of 2 per rondje sneller. Halverwege de race nog zonder benzine te komen zitten. Aan einde van race alsnog 3 ronden voorsprong. AI gingen ca om de 40 ronden pitten, ik haalde het hoogstens 28 ronden uit.

Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen ;)
pi_103029134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Je kan natuurlijk ook schijnspanning creëren door bij de start 3 ronden achterstand te nemen ;)
Wanneer je met de X2010 rijdt kun je beter 20 rondjes achterstand nemen dan :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:15:44 #219
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103029585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:32 schreef Sant. het volgende:

[..]

Ik heb 9 rondjes gereden, toen was vrouwlief weer thuis dus heb ik hem de pit in gebonjourd, maar de bandjes waren nog prima... Wel super boring natuurlijk.. zo'n race..

Eigenlijk moet je hem voor de spanning gewoon met de minolta, pescarolo of BMW of audi rijden, maarja...
Vraagje trouwens: in die oval races doet nooit een Peugeot 908 mee, is die niet snel genoeg?

Misschien later nog eens..
De Peugeot is geniaal, een van de beste cockpitervaringen die ertussen zit (edit: snel genoeg) :)
Ben nu ook verslingerd aan die soort van donkervoort uit de online store, en ook die suzuki concept. Ik wil meer open auto's!! Doe maar zo'n downloadpack.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103030130
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
pi_103030178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren gedaan met de Minolta Toyota en iets meer dan 2 en half uur rijden. Met de X2010 zal je er binnen 1,50 wel mee klaar kunnen zijn. Maar de vraag is ook wel hoe je banden het houden op ruige asfaltlaagje van Indianapolis. Eens in de 10 ronden stoppen ofzo ? :D
Ik heb al een aantal endurances gedaan zonder suspend. Heb de eerste 4 geloof ik gedaan al. 4 uur vind ik net kunnen (met veel pauzes) alleen tegen die van 6 uur zat ik steeds aan te hikken, laat staan die van 24 uur. Dus suspend is echt een goede. Gewoon lekker half uurtje/uurtje racen. Suspend, computer uit en volgende dag weer verder.
Vici, Vidi, Veni!
pi_103031309
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:39 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook leuk vind in endurances is andere banden uitproberen, kijken of ik de achterstand weer in kan lopen en weer genoeg tijd inhaal om weer te kunnen pitten zonder te veel plaatsen te verliezen. Echt leuk om daar mee te experimenteren.
Klopt :Y Alleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden :')
pi_103036393
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Klopt :Y Alleen vroeger kon je volgens mij nog pitten en alleen bijtanken (Splash& dash) Dit wilde ik ook doen toen mn tank leeg was en mn banden nog goed genoeg waren om 15 tot 20 rondjes te gummen. Zo'n pitstop is toch een ronde achterstand als je pech hebt.
Toegegeven dat ik geprutst heb met de
tank-strategie en bij 3e stop niets heb bijgevuld, dan gaat je auto dus plotseling heel zachtjes van rijden :')
Elke bandenwissel gooi ik er ook direct een beetje benzine in, dat gaat tegelijk. Anders sta je 30 seconden naar iemand met een jerrycan benzine te kijken terwijl je bandjes er al lang opliggen :')
Dus elke wissel mik ik weer een litertje of 10-20 (afhankelijk van de max inhoud) in de tank.
pi_103039166
Dat is wel de beste tactiek natuurlijk, maar zoals je zelf al zei... een beetje experimenteren is wel leuk :)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:10:08 #225
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103044359
Ff m'n win kansen spreiden (heb dit ook op GOT geplaatst):

Weet iemand hoe ik de pedalen kan instellen bij de T500 RS?

Ik wil de meest linkse als rempedaal gebruiken maar ik krijg dat met geen mogelijkheid voor elkaar.
Iemand een idee?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103051865
Zo, dat is de tweede Vettel challenge gehaald op de Nurburgring, nu Suzuka nog over...

Damn, wat een frustratie zijn die challenges met een DS3, ongelofelijk... _O-

Maar ja, 2:07.930 en gold, wel lekker 2 mil+ credits en 2+ mil experience (wel met multiplier), dat schiet tenminste beetje op nog, anders wordt het echt oneindig grinden op A-spec... ;(
Jack does it in real time...
pi_103060606
Leukste manier van grinden (gaat niet snel, maar toch) vind ik nog wel het roulette racen in de open lobby.

Moet je alleen wel de goede lounge zien te vinden.... 9 van de 10 roulettes zijn meer wanhopige races van mensen die smeken om Destruction Derby :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:07:22 #228
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_103066048
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:44 schreef Meike26 het volgende:
Destruction Derby :')
Wat een geniale game was dat voor die tijd trouwens.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_103066918
Dat ben ik met je eens... Maar in GT5 is het echt ****irritant dat je denkt in een eerlijke lounge terecht gekomen bent en er zit dan toch iemand die leuk probeerd te doen door iedereen van de baan te rossen. Sony zal er goed aan doen door een remake van Destruction Derby te maken...dan zijn de ergste idioten weg uit de open lobbys van GT5 :')

Sinds een tijdje rijdt ik met een select groepje, normaal gesproken ook elke zondag een race.. nu toevallig een race staan voor komende woensdag met een andere club aan GT5-drivers uit Engeland. 5 tegen 5 op Monza. Race gevoel komt dichtbij, eerlijke tegenstanders en fun !! :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Meike26 op 14-10-2011 10:02:06 ]
pi_103067264
Ja maar die lounges enzo zijn wel aardig, maar weet niet welk level jullie zijn maar het is nog 22 miljoen xp richting level 40 op A-spec vanaf m'n huidige level 37. Schiet lekker op met 20k per race... :')_

Al heb ik nog paar endurance races te gaan waar het met 200% aardig XP verdienen is, verder alles gold gehaald ook, behalve dus 5 endurance races en Vettel Challenge op Suzuka (ook nog wel 3M XP te verdienen... :P).

Dus het is een beetje jammer dat je zoveel moet gaan herhalen en er absoluut geen 'natural progression' is richting level 40, zelfs niet als je bij de special challenges etc. dus de meeste XP wegtrekt met gouden medailles... Dát is het jammer imho aan de game, plus dat afgelopen maanden er blijkbaar 300% reward was in de seasonal events en iedereen cheap kon grinden (yeah I missed that... :')). Maar ook dan zijn de credits en XP helemaal willekeurig toegekend aan races, ook zoiets bizars wat alleen Japanners kunnen bedenken... Dat niet de langste / moeilijkste races de beste reward ratio hebben... :D

B-spec ben ik aardig op weg naar level 40 ook, m'n Bobs grinden lekker door... :P
Jack does it in real time...
pi_103067903
B-spec heb ik al een hele tijd op level 40, al begin van dit jaar. Lekker naar het werk toe gaan, iets snellere auto dan de concurrentie heeft en met spanning thuis komen of Bob heeft gewonnen ? :D

Tijdens de 9 uur van Tsukuba trouwens maar 1 coureur ingezet...ja hij was moe...maar toch 1e geworden :P
pi_103068549
Ik las op GTPlanet dat de drie karts van de DLC al te selecteren zijn voor Arcade races (niet de wheaters change tracks) en verdomd het lijkt nog waar ook. Gisteren rondje Cape Ring gedaan maar die karts zijn wel lastig, moeilijk om niet te scherp in te sturen en te spinnen.
pi_103069924
Een van de lekkerste tracks voor de karts vind ik toch wel Tsukuba...kort, snel en erg veel inhaalmogelijkheden. Autumn Mini ook :)

Alleen wat ik dan zo jammer vind, ik wil graag Tsukuba rijden met dat extra bochtje erin.. Op de officiele manier dan... op de onofficiele manier verlies ik steeds 4 tot 5 op de concurrentie..

Net zoals op Suzuka trouwens.. Zou zo graag eens die andere versie willen rijden. Vóór Spoon ligt ook zo'n extra chicane in de binnenbocht. Die kan je bijv. met een Formula GT erg snel nemen :)
pi_103074634
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans :'). Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is GT5 beter dan FM4?
pi_103076073
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Meike26 het volgende:
Een van de lekkerste tracks voor de karts vind ik toch wel Tsukuba...kort, snel en erg veel inhaalmogelijkheden. Autumn Mini ook :)

Alleen wat ik dan zo jammer vind, ik wil graag Tsukuba rijden met dat extra bochtje erin.. Op de officiele manier dan... op de onofficiele manier verlies ik steeds 4 tot 5 op de concurrentie..

Net zoals op Suzuka trouwens.. Zou zo graag eens die andere versie willen rijden. Vóór Spoon ligt ook zo'n extra chicane in de binnenbocht. Die kan je bijv. met een Formula GT erg snel nemen :)
Dat heb ik met Le Mans, heb steeds de neiging door de pilonnen rechtsaf te slaan en Bugatti op te rijden. Best een leuk baantje namelijk, reed hem wel eens met andere games.

pi_103076244
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Ik wil graag de "grote" verschillen horen van de fans :'). Ik wil nl één van de twee gaan halen.. maar waarom is GT5 beter dan FM4?
Ik heb geen Xbox dus kan niet vergelijken. Als je zowel een Xbox als een PS3 hebt zou ik ze gewoon allebei halen.

Waarom ik GT5 zo goed vind is de variatie. Rallye, Formule, Kart, je krijgt het er allemaal bij. Verder de handling die echt super is, vooral als je alle hulpmiddelen uit zet. De ontwikkelaar is zelf een racer en wil dat gevoel van car handling overbrengen in zijn game en dat merk je.
Ook het feit dat je 24-uurs races en andere endurance races kan doen en in de nacht en verschillend weer kan rijden voegt veel toe.

Wat me ook nog aanspreekt is dat de game voortdurend verbeterd en uitgebreid blijft worden. Vaak genoeg worden games op de markt gezet en krijgen ze 1 patch en een dlc en dat is het. Dat geldt voor GT5 absoluut niet.
pi_103076365
@Dutchguy,

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
pi_103076556
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
Het geluid van Forza schijnt rauwer te klinken maar ik vind de geluiden van GT5 zeer natuurlijk klinken.
Van Forza is een demo dus als ik jou was zou ik die downloaden en proberen.
pi_103076605
Puik plan! Download staat aan
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:21:35 #240
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_103085740
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef RBWO het volgende:
@Dutchguy,

Bedankt voor je duidelijke uitleg. Wat nou als ik gewoon een lekker potje wil racen zonder teveel gedoe met het geluid op maximaal. Welke van de twee heeft sowieso de betere sounds?
In dit kader vind ik : niet gierig zijn en alle twee aanschaffen.

Ik heb geen Xbox dus Forza zou ik niet kunnen vergelijken, maar ik denk dan heel snel, als je twijfelt waarom koop je ze niet alle twee. Je hebt er maanden plezier van dus in verhouding kost het dan niet eens zoveel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')