Eerlijk gezegd vond ik die formule races best simpel na een paar keer oefenen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:18 schreef pretpletter het volgende:
De formule 1 races zijn een drama op A spec. Heb (op de laatste paar endurances) A en B spec career op dit tournament na wel helemaal klaar. Iemand tips? Ze duren waanzinnig lang en een foutje en je staat gelijk weer laatste.
Nou ja, gisteren voordat mn disc het niet meer deed toch nog die Zonda R binnengehaald met B-spec. Echt een toffe bakquote:
Je kan zulke auto's nu niet meer doorsturen, toch??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:20 schreef woessie het volgende:
En nu is de disc rot
Had er zuiniger op moeten zijn...
pssst... iemand die het niet meer speelt en van auto's af 'moet'? Zoals de ferrari P4 en meer oude racecars (premium) als die Jaguar??
oh dat weet ik niet, 'normale' auto's wissel ik nog door met een vriend van me die net is begonnen met de game.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:03 schreef very het volgende:
[..]
Je kan zulke auto's nu niet meer doorsturen, toch??
Auto's boven een miljoen kunnen niet meer verstuurd worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:35 schreef woessie het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, 'normale' auto's wissel ik nog door met een vriend van me die net is begonnen met de game.
hmmmmmm rare beslissing. Terwijl je nu wel alle vrijheid krijgt met de seasonal events. Ach ja, dan maar heel vaak hetzelfde rondje racen, ik moet die ferrari hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef very het volgende:
[..]
Auto's boven een miljoen kunnen niet meer verstuurd worden.
Inderdaad een rare beslissing.quote:
Die theorie is ook de enige die ik kan bedenken, maar in mijn geval raak ik zo moe van het "grinden" voor auto's, dat het waarschijnlijk is dat ik daardoor juist geen zin meer heb in GT6.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet niet of het de filosofie is van Polyphony Digital, maar als ik even nadenk, dan kan het versturen van dikke sport/race wagens er in resulteren dat mensen sneller uitgekeken zijn op het spel. Omdat het dan echt TE makkelijk word. Dat betekend dan dus ook dat die mensen ook geen potentiële Gran Turismo 6 klanten meer zijn. Door zelf te moeten racen voor je prestaties en winnen van goede sport & racewagens raak je meer "verslaafd" aan het concept dat Gran Turismo heet en je zal dan ook sneller Gran Turismo 6 willen kopen als deze over een jaar of 20 uit komt.
Dat is hoe ik er over denk, ik zeg niet dat het ook zo is.
Ik denk dat je me verward met iemand anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:20 schreef Meike26 het volgende:
Het gekke vind ik dat jij juist nu met deze reactie komt !![]()
Een tijd geleden, in 1 van de vorige delen waren wij als 1 van de weinige het over eens dat het plezier van GT zat in het afstellen en sneller maken van je auto en de mate van realisme in het spel.
Dat gebeurd na elke verandering in je game, bij elke race waar je aan mee doet, auto die je koopt, upgraddes e.d.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe kan ik mn savegame online opslaan???
En daar hoef je geen PSN + account voor te hebben?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef Hiya het volgende:
[..]
Dat gebeurd na elke verandering in je game, bij elke race waar je aan mee doet, auto die je koopt, upgraddes e.d.
Dat kan niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef _Michael het volgende:
Hoe kan je je stuur op een aantal graden instellen?
Nee hoor. Maar ik zou wel online gaan als ik jou was, voor de seasonal events en auto's in de online store.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
En daar hoef je geen PSN + account voor te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |